Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei päässyt ultraan mukaan?!?

Mitäihmettä
01.11.2017 |

https://sinisentalonnalle.blogspot.fi/2017/10/raskauden-alku_27.html?m=1
Siis mitä ihmettä. Avovaimo jätti miehen ultran ajaksi käytävälle odottamaan. Varmaan joku syy asiaan, mutta Tekisittekö te samoin??

Mies ei päässyt ultraan mukaan?!?

Vaihtoehdot

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheena herättää puolesta ja vastaan. En tiedä hakiko bloggaaja tällaista tilannetta vai syntyikö se vahingossa. Itse sallin mukaan tulemisen, jos vaan mies kestäisi, sillä heikko hermoinen ja pyörtyykin herkästi.

Vierailija
22/60 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäihmettä kirjoitti:

Siis mitä ihmettä. Avovaimo jätti miehen ultran ajaksi käytävälle odottamaan. Varmaan joku syy asiaan, mutta Tekisittekö te samoin??

En päästä! Mua kun tutkitaan, niin ylimääräiset pois huoneesta!

Mitäs kun sä synnytät, ketä silloin saa paikalla olla? Yksin pimeässä huoneessa??

Mietin ihan samaa asiaa, mutta toisaalta en mäkään halua, että mies tulee katsomaan kun järkyttävän kokoinen dildo työnnetään alkuvaiheessa sisään ja sörkitään edes takaisin. Mahanpäältä on asia erikseen.

Järkyttävän kokoinen dildo? Se ultraa sauva on ohut ja pieni ja sitä työnnetään sisään muutama sentti. Eikä siinä tilanteessa ole muutenkaan mitään eroottista.

Itse en koskaan kieltäisi meistä tulemasta ultriin tai neuvolaan ja mies on mukana ollutkin aina kun pääsee. Vaikka minua ne tökkii ja tutkii niin se on samalla myös miehen vauva joka mun sisällä kasvaa ja yksi tapa kasvattaa sitä isän ja lapsen suhdetta on se että tulee mukaan.

Mulla oli niin paska ultraaja, että siltä se tuntu et paino kohdun läpi tikun. Joo eihän se iso ole, sori voimakkaasta reaktiosta :D Ei se todellakaan ole eroottista!

Joo ei se kivalta tuntunut mutta myös ainakin mulla sattu myös mahan päältä ja aiheutti parin päivän mahan arkuuden. Että sinällään se oli ihan sama. Ja mies kuitenkin mut on alasti nähnyt ja haarat levällään ennenkin niin ei haittaa vaikka näki tutkimuksessakin. Synnytyksessä viimeistään se olisi edessä kuitenkin ja ehkä jopa pehmeä pudotus siihen kun näkee ultran :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäihmettä kirjoitti:

Mies on yhtä tasavertainen, kuin nainenkin. Päästäisin mukaan ( ja olen päästänytkin), sillä onhan sen konkretiaa.

Vierailija
24/60 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäihmettä kirjoitti:

En päästä! Mua kun tutkitaan, niin ylimääräiset pois huoneesta!

Mitäs kun sä synnytät, ketä silloin saa paikalla olla? Yksin pimeässä huoneessa??

Mietin ihan samaa asiaa, mutta toisaalta en mäkään halua, että mies tulee katsomaan kun järkyttävän kokoinen dildo työnnetään alkuvaiheessa sisään ja sörkitään edes takaisin. Mahanpäältä on asia erikseen.

Järkyttävän kokoinen dildo? Se ultraa sauva on ohut ja pieni ja sitä työnnetään sisään muutama sentti. Eikä siinä tilanteessa ole muutenkaan mitään eroottista.

Itse en koskaan kieltäisi meistä tulemasta ultriin tai neuvolaan ja mies on mukana ollutkin aina kun pääsee. Vaikka minua ne tökkii ja tutkii niin se on samalla myös miehen vauva joka mun sisällä kasvaa ja yksi tapa kasvattaa sitä isän ja lapsen suhdetta on se että tulee mukaan.

Mulla oli niin paska ultraaja, että siltä se tuntu et paino kohdun läpi tikun. Joo eihän se iso ole, sori voimakkaasta reaktiosta :D Ei se todellakaan ole eroottista!

Joo ei se kivalta tuntunut mutta myös ainakin mulla sattu myös mahan päältä ja aiheutti parin päivän mahan arkuuden. Että sinällään se oli ihan sama. Ja mies kuitenkin mut on alasti nähnyt ja haarat levällään ennenkin niin ei haittaa vaikka näki tutkimuksessakin. Synnytyksessä viimeistään se olisi edessä kuitenkin ja ehkä jopa pehmeä pudotus siihen kun näkee ultran :D

mulla taas  mahanpäältä ei sattunut lainkaan. Ultraajassa vika?? Joka tapauksessa hyvä pointti, ja on lapsen isä ollut mukana, alkujaan vähän vieroksu.

Vierailija
25/60 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäihmettä kirjoitti:

Se on vauvan isän tyhmyyttä, jos ei halua ultraan tulla.

Vierailija
26/60 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäihmettä kirjoitti:

Mies on yhtä tasavertainen, kuin nainenkin. Päästäisin mukaan ( ja olen päästänytkin), sillä onhan sen konkretiaa.

Miten isä tajuaa, että nainen on raskaana, näkee ultrakuvan. Muistan kerran tapauksen netistä, jossa mies änkesi mukaan, kun oletti, että nainen kusettaa raskaus asiassa.

Vierailija
27/60 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäihmettä kirjoitti:

Se on vauvan isän tyhmyyttä, jos ei halua ultraan tulla.

Siinä tapauksessa ei olisi kannattanut sellaista miestä valita. Kyllä miehellä pitää olla sen verran henkistä munaa, että pystyy ja kestää vauvaan liittyvät asiat.

Vierailija
28/60 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä olisivat ne syyt, että mies ei pääse ultraan? Itse otin töistä vapaata, jotta pääsin vaimon mukaan ultraan. Kyllä minua kiinnosti asia erittäin paljon. Ja oli se isänäkin hieno tilanne nähdä tulevan jälkikasvun alku. Olisin ollut erittäin yllättynyt, jos vaimo olisi käskenyt jäämään käytävään odottelemaan.

Mutta ehkä blogin tapauksessa tälle on jokin hyvä syy. 

Vierailija
29/60 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on totuus asiassa? Jos on äidin ajatus tai päätös niin on kyllä hieman itsekästä toimintaa.

Vierailija
30/60 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä olisivat ne syyt, että mies ei pääse ultraan? Itse otin töistä vapaata, jotta pääsin vaimon mukaan ultraan. Kyllä minua kiinnosti asia erittäin paljon. Ja oli se isänäkin hieno tilanne nähdä tulevan jälkikasvun alku. Olisin ollut erittäin yllättynyt, jos vaimo olisi käskenyt jäämään käytävään odottelemaan.

Mutta ehkä blogin tapauksessa tälle on jokin hyvä syy. 

Mies on sairaalassa töissä, niin voisko olla sen takia? Oliko lapsi mukana ja sovittiin ettei lapsi tule mukaan? Miehen menneisyys, sellainen ettei kestä huonoja uutisia? Mies ei halunnut tulla? Siinä ehkä muutama järkevä syy..

Vierailija
31/60 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti tähän on joku syy. Hermoheikko mies, epävarma nainen.. syyhän voi olla ihan mikä vaan. En lähtis vetämään ilman asiaan perehtymistä mitään johtopäätöksiä.

Mä veikkaan, että mies ei ole heikko eikä nainen epävarma.

Vierailija
32/60 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäihmettä kirjoitti:

Todellakin lapsen isä saa tulla mukaan. Toki nuo hedelmöityshoidossa olevat naiset, jotka ovat yksin ovat asia erikseen. Voisihan siihen äiti / kaveri tulla mukaan. Ei kenenkään saa yksin olla tahallaan.

Vierailija
33/60 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista jankkaamista! Kyllä saa tulla, jos sellainen olisi ja jos olisin raskaana.

Vierailija
34/60 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa aikuinen ja lapsi tulla mukaan jos haluavat.

Vierailija
35/60 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta bioisä saa tulla. On mukava kun joku on tukihenkilönä.

Vierailija
36/60 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jäänyt ulkopuolelle odottamaan. Itselleni tuli hirveän huono olo laitteista ja puheista.

Vierailija
37/60 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti tähän on joku syy. Hermoheikko mies, epävarma nainen.. syyhän voi olla ihan mikä vaan. En lähtis vetämään ilman asiaan perehtymistä mitään johtopäätöksiä.

Tämä on totta!

Vierailija
38/60 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai lapsen isä tai tukihenkilö saa mukaan tulla.

Vierailija
39/60 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäihmettä kirjoitti:

Pääsee mukaan ja toivottavaa on.

Vierailija
40/60 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa aikuinen ja lapsi tulla mukaan jos haluavat.

Riippuu ehkä sairaalasta. Jorvissa isä ei saannut tulla mukaan uktraan, kun meillä oli lapsi mukana. Isän piti jäädä ulkopuolelle lapsen kanssa. Lapsi on siis niin pieni ettei pärjää vielä yksin. Jorvissa on ohjeistus ettei lapsia saa tuoda ultraushuoneeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi