Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rengashotelli säilö?

Vierailija
01.11.2017 |

Hesari uutisoi tänään ongelmista. Itselläni sovittu renkaiden vaihto...vähän jännittää löytyykö omat renkaat.

Onko kukaan palstalaisista käyttänyt palvelua?

Ja onko kukaan saanut ongelmitta renkaita tänä syksynä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiset kymmenen vuotta käyttänyt rengashotellipalveluita. Kuluneen vuoden aikana jotain pientä hämminkiä. Jäi kesärenkaiden pultinsuojat hukkaan, mutta hotelli tilasi uudet omaan laskuunsa. Olen ollut hyvin tyytyväinen palveluun ja nopeuteen.

Vierailija
2/23 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radiossa sanottiin, että vain puolet autoilijoista vaihtaa itse renkaansa. Missä kaupunkilainen vaihtaa, pesee ja kuivattaa renkaansa? Tai no, voi ne vaihtaa vaikka parkkiksella, mutta se peseminen ja kuivattaminen on hankalampi homma.

Minulla on rengashotellista vain hyviä kokemuksia. Vaivatonta ja melko edullista. Koskaan ei ole ollut mitään ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla erittäin huono kokemus ko. firmasta, hävittivät renkaat, eivät vastanneet puheluihin, lopulta joutuivat ostamaan uudet renkaat. Jos renkaasi löytyvät, kannattaa vaihtaa säilytyspaikkaa.

Vierailija
4/23 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoilija kirjoitti:

Radiossa sanottiin, että vain puolet autoilijoista vaihtaa itse renkaansa. Missä kaupunkilainen vaihtaa, pesee ja kuivattaa renkaansa? Tai no, voi ne vaihtaa vaikka parkkiksella, mutta se peseminen ja kuivattaminen on hankalampi homma.

Minulla on rengashotellista vain hyviä kokemuksia. Vaivatonta ja melko edullista. Koskaan ei ole ollut mitään ongelmia.

Kaupunkilaisena vaihdan ja pesen renkaat kyllä ihan omalla pihalla.

Aikoinaan, kun olin sellainen kaupunkilainen, jonka asumismuoto oli erilainen, niin vaihdoin renkaat tosiaan parkkipaikalla. Eikä niitä oikeasti tarvitse pestä. Ihan hyvin toimivat likaisinakin.

Vierailija
5/23 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen piti olla renkaan vaihto. Turhaan menin, renkaat hukassa. Asiakaspalvelu oli kovin varattu eilen illalla joten varmaan moni yritti soittaa samalla asialla...

Vierailija
6/23 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä renkaat hukassa jo toista viikkoa. Asiakaspalveluun ei saa yhteyttä tai jos saa niin eivät osaa auttaa.

Vierailija
7/23 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelu ei ollut edes ottanut ylös ilmoitustani. Tänään kun soitin uudestaan niin olivat ihan huuli pyöreänä.

Vierailija
8/23 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin myydä teille kaikille hönöille uudet renkaat ja vanggeet

Vierailija
9/23 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin matalan osaamisen töitä, ei kannata asettaa odotuksia kovin korkealle. Todella monella on autoetu ja nämä palelut tulee autoedun mukana, joten niitä siedetään. Jos piätäisi maksaa omistaan, niin ääni olisi ihan toinen.

Vierailija
10/23 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt Säilöä, mutta erästä toista firmaa ja siellä ei kyllä mitään ongelmia. Pesu, säilytys, vaihto ja vakuutus. Maksan 70 e ihan tyytyväisenä.

Vierailija
11/23 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta vuotta Säilön asiakkaana ja viikko sitten ensimmäinen kerta,kun homma ei toiminut eli renkaita ei löytynyt.Uusi aika sovittiin tälle päivälle ja nyt renkaat alla.Täydet 10 pistettä etteivät keksineet mitään sepityksiä vaan minulle sanottiin ,että nyt he ovat sössineet homman useiden renkaiden kohdalla ja pahoittelivat asiaa.Hinnasta sovittiin ja se oli kohtuullinen.Renkaat jää edelleen Säilöön säilytykseen .Luotan edelleen k.o firmaan ..Ja kellekään meistä ei joskus kävisi kömmähdyksiä ....

Vierailija
12/23 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin huonoa palvelua Säilössä. Renkaiden vaihdon piti olla jo yli viikko sitten, mutta vieläkään eivät ole löytäneet oikeita renkaita ja vanteita.  Asiakaspalvelun puhelinnumeroon saa jonottaa tunteja ja kun onnistuu saamaan jonkun langanpäähän niin ottavat vain yhteystiedot ylös ja lupaavat soitella takaisin. Kuten arvata saattaa, niin mitään soittoa ei kuulu. Rikosilmoitus kai pakko tehdä jotta saa tämän firman kautta edes jotkin renkaat alle. Jos ei muuta niin ostavat omaan piikkiin uudet vastaavilla kevytmetallivanteilla. Vähintään tämän kauden palvelumaksuista pitäisi saada puolet hyvitettyä, sen verran pahasti ovat nyt ryssineet homman.

Vierailija
13/23 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teittekö mitään paperia säilytyksestä?

Vierailija
14/23 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

falllaalllaa kirjoitti:

Teittekö mitään paperia säilytyksestä?

Se on ihan turhaa, sinne ne renkaat voi pinota illalla portinpieleen, jos liike on ehtinyt jo mennä kiinni. Samoista pinoista voi katsoa onko mieluisampia  vanteita ja vaihtaa alle. 

Vierailija
15/23 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella huonoa palvelua,aika peruuntui,koska kyseinen liike oli ottanut liikaa vaihtoja vastaan.Säilö ei pystynyt toteuttamaan vaihtoa samalla päivälle muualta.Samalle viikolle annettiin aika uudesta paikasta,menin paikalle ja kerrottiin ettei heillä ole mitään tekemistä asian kanssa.Sieltä oli käännytetty muitakin asiakkaita ja heillä oli antaa osoite mihin piti mennä.Soitin säilöön ja kyselin että renkaat ovat varmasti saamassani osoitteessa,ja että osoite oli oikea.he eivät tienneet varmuudella missä renkaat olivat.En meinannut löytää paikalle,asiakaspalvelija ei osannut kertoa missä paikka sijaitsi tarkemmin.lopulta sain renkaat vaihtoon 1,5h myöhemmin kuin mitä vaihtoaikani oli ollut.Ihmiset olivat vihaisia ja moni otti renkaat mukaan ja haki maksun hyvitystä.Ulkomaalaiset renkaan vaihtajat naureskelivat asiakkaille heidän reagoidessaan saamaansa palveluun.En uskonut,että tällaista voi meidän palvelukulttuurissa tapahtua.En voi suositella rengashotellisäilön palveluita.

Vierailija
16/23 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin "hovihankkijallani" on ollut rengashotelli, olen käyttänyt sen palveluita. Ennen säilöön viemistä renkaat pestään ja niihin kiinnitetään nimellä ja rekisteritunnuksella varustetut tarrat. Lisäksi yrittäjä pitää kirjaa säilöön jätetyistä renkaista. Ongelmia ei ole ollut koskaan.

Vierailija
17/23 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli aika varattuna eräässä vaihtopisteessä tänään, mutta kun menin paikalle, siellä ei ollut ketään. Soitin lopulta asiakaspalveluun varmistaakseni että olen itse oikeassa paikassa ja sieltä todettiin että "selvittelemme juuri missä asentaja oikein on - en osaa yhtään sanoa". Reilun vartin odottelun jälkeen soi puhelin ja uusi aika sovittiin tuntia myöhemmäksi kuin alkuperäinen. Heidän epäonnekseen tapoin aikaa googlen äärellä ja huomasin että netti on pullollaan epäonnisia kertomuksia siitä, kuinka ovat sekoilleet ja hävittäneet renkaita. Tein päätöksen vaihdattaa renkaat, mutta ottaa molemmat sarjat mukaani. Tuolla ne nyt taas makaavat kellarissa viemässä tilaa, mutta ainakin saan nukuttua talvella yöuneni tietäen mistä ne löytyvät keväällä :) Palvelu sinänäs oli suhteellisen ystävällistä, mutta toiminta ei kovin luottamusta herättävää. Jonkun aikaa koittivat kääntää päätäni, mutta en voinut pyörtää päätöstä kokemani perusteella. Nyt sitten odottelen rahojen palautusta säilömisen osalta...

Vierailija
18/23 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt aikaa kulunut kolmatta viikkoa ensimmäisestä sovitusta renkaiden vaihdosta eikä renkaitamme ole vieläkään löytynyt. Yrityksen "lakimies" kertoi, että yrityksellä ei ole häviämistä korvaavaa vakuutusta (??) ja uumoili, että yritys tuskin on vuoden vaihteen jälkeen enää pystyssä. 

Rikosilmoitus on tehty, mutta ainakaan oma autovakuutus ei tätä sotkua korvaa. Taidamme siis ostaa joululahjaksi renkaat ja vanteet...

Vierailija
19/23 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko Säilöllä sopimus paikallisen rengasliikkeen kanssa; Säilö hukkaa renkaat ja liike myy uudet?

Vierailija
20/23 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja nyt on kohta kuukausi mennyt. Rahojen palautuksesta ei kuulu ja asiakaspalvelusta ei vastata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan