Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pitää kavereille viikonloppuna sauna illan lupasin hoitaa ruoka ja juoma puolen

Vierailija
01.11.2017 |

Riittääkö 2 makkaraa ja 4 olutta per vieras.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. :D

Vierailija
2/13 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

200g makaronilaatikkko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

grilli makkaroita paljon, jotain ruokaisia salaatteja, eri laisia juustoja ja viini rypäleitä ja ehkä suola keksejäkin, peruna lastuja yms

Juomaksi vaikka eri laisia oluita (myös ulko maisia), jotain limpparia

Vierailija
4/13 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholiton ilta on paljon kivempi eikä ole varaa turhasta kinastelusta tms.

Vierailija
5/13 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa humehet ja (täyden palvelun) strippari kans samantien...

Vierailija
6/13 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki pullo valkkaria ja tee kaali-porkkanaraastesalaatti. Lisäksi dippailtavia kurkunpaloja.

-> mies alkaa itse hoitaa omien vieraidensa kestitykset jatkossa, niin kuin aikuisen kuuluukin 😀

Älä rupea kotiorjaksi!

Vierailija
7/13 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi makkara per äijä ja kaljat tuokoon itse

Vierailija
8/13 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

grilli makkaroita paljon, jotain ruokaisia salaatteja, eri laisia juustoja ja viini rypäleitä ja ehkä suola keksejäkin, peruna lastuja yms

Kirjoitus- ja kielioppivirheiden perusteella ap vastasi em. kommentissa itse omaan aloitukseensa.

Vierailija
9/13 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki pullo valkkaria ja tee kaali-porkkanaraastesalaatti. Lisäksi dippailtavia kurkunpaloja.

-> mies alkaa itse hoitaa omien vieraidensa kestitykset jatkossa, niin kuin aikuisen kuuluukin 😀

Älä rupea kotiorjaksi!

Hyvää ja toista muistavaa sekiä huomioonottavaa parisuhdetta vaan sinne teillekin päin...

(Hittoakos kukaan lupaa, jos ei asiaa halua hoitaa)

Vierailija
10/13 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka voitte vastata ihmiselle, joka tekee noin törkeän aloituksen? Hirvittävää kieltä. En voi ymmärtää, että täällä on yhdeksän vastausta.

Vierailija
11/13 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitus- ja kielioppivirheiden perusteella ap vastasi em. kommentissa itse omaan aloitukseensa.

Eiköhän tuossa nimenomaan pilailtu ap:n kirjoitusvirheiden kustannuksella.

Vierailija
12/13 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, todellakin. Alhaista. Että kehtaa kirjoittaa tuolla tavalla. Moderaattorien pitäisi karsia tuollaiset pois.

Vierailija
13/13 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuossa nimenomaan pilailtu ap:n kirjoitusvirheiden kustannuksella.

Juuri noin,

Provona avaus oli huolimaton: ap kirjoitti viikonloppuna, vaikka hänen olisi pitänyt kirjoittaa viikon loppuna. Lisäksi varattavan ruuan määrä oli naurettava, mikä söi uskottavuutta. Laktoosi-, keliakia- ja muita vastaavia tapauksia ei ap huomioinut lainkaan. Piste tulee kysymysmerkin jättämisestä pois. 

Lisäksi palstakulttuuriin kuuluu karsastaa kaikkia kumppanin parisuhteen ulkopuolisia suhteita, jopa samaa sukupuolta olevien ystävien kanssa. Miestä ei saa "päästää" huvittelemaan kavereidensa kanssa, hän ei saa kutsua kavereitaan kylään ilman vaimoja eikä mies mielellään saa olla työpaikassa, jossa työskentelee tai käy naisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme