Mies suuttui käytöksestäni Maskussa
Niin eli olin kuulemma idiootti ja vittumainen. En halunnut, että myyjä kulkee perässä jatkuvasti ympäri liikkeen ja hiillostaa. Lisäksi kyseenalaistin, kun valehteli päin naamaa tarjouksista. Eli olen siis vittumainen. Mun mielestä Masku on huijariliike.
Kommentit (5)
Mää näin suteikä sulla ollut miestä, muut ei näe sun mielikuvitusmiestä
Hahaha, eli juuri se, joka vittuilee muille ja kailottaa mielipiteensä ja luulonsa täyteen ääneen "koska sananvapaus ja elämäm koulu). Joo, olis muakin hävettäny ja vituttanu 😂.
Vierailija kirjoitti:
Hahaha, eli juuri se, joka vittuilee muille ja kailottaa mielipiteensä ja luulonsa täyteen ääneen "koska sananvapaus ja elämäm koulu). Joo, olis muakin hävettäny ja vituttanu 😂.
Oletpa hakoteillä. Olen ystävällinen ihminen, mutta vaadin hyvää palvelua sekä avointa ja reilua kauppaa. Niin, ja olen akateeminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa hakoteillä. Olen ystävällinen ihminen, mutta vaadin hyvää palvelua sekä avointa ja reilua kauppaa. Niin, ja olen akateeminen.
No joku menee kuitenkin vikaan, jos kerta seurassasi olevia vituttaa? Kenties tapasi vaatia tätä hyvää palvelua? Vanha sanonta, niin metsä vastaa kun sinne huudetaan, pätee hyvin myös hyvän palvelun saamisessa.
Ja sinänsä pelkkä oppilaitospaperi nyt ei ole tae siitä, ettei voisi olla wt. Oppilaitospaperi kertoo, että olet opiskellut jonkun ammatin.
0/5