Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri ohitti minut, että EN PÄÄSE leimaamaan kellokorttia!

Vierailija
01.11.2017 |

Meillä on kaks eri ulko-ovea toinen pohjoisessa ja toinen idässä. Minä tulin itäisestä ovesta ja työkaveri pohjoisesta. Ovi avataan näyttämöllä vipstaakkelia. Minä näytin vipstaakkelia ja aukaisin ovea, jäin vielä kopisuttamaan lumia pois kengistä. Huomasin että pohjoinen ovi ei ollut vielä auennut. Aukaisin oveni kokonaan tullakseni sisään ja sitten huomaan että toinen ovi avautuu ja työkaveri huutaa ”HUOMENTA” ja painelee minun edestäni vipstaakkeli pystyssä leimaamaan kellokortin. HÄN MENI OHI ja laittoi työajan alkaneeksi. Yritin kiriä vielä mutta ei polvivaivaisena pysty tuon kanssa kilpailemaan. Hän aloitti työajan vaikka MINÄ olin alueella ENSIN.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Kiva kun jaoit tämän kokemuksen meidän kanssa.

Vierailija
2/46 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä törkeää käytöstä! Mene valittamaan pomolle!

Vierailija
4/46 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyppä kertomassa pomolle, antaa varmaan huomautuksen sille ryökäleelle!

Vierailija
5/46 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun työkaveri pääsi varmaan ensin aloittamaan työt sillä aikaa, kun sinä onnuit työpisteellesi.

Vierailija
6/46 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kaks eri ulko-ovea toinen pohjoisessa ja toinen idässä. Minä tulin itäisestä ovesta ja työkaveri pohjoisesta. Ovi avataan näyttämöllä vipstaakkelia. Minä näytin vipstaakkelia ja aukaisin ovea, jäin vielä kopisuttamaan lumia pois kengistä. Huomasin että pohjoinen ovi ei ollut vielä auennut. Aukaisin oveni kokonaan tullakseni sisään ja sitten huomaan että toinen ovi avautuu ja työkaveri huutaa ”HUOMENTA” ja painelee minun edestäni vipstaakkeli pystyssä leimaamaan kellokortin. HÄN MENI OHI ja laittoi työajan alkaneeksi. Yritin kiriä vielä mutta ei polvivaivaisena pysty tuon kanssa kilpailemaan. Hän aloitti työajan vaikka MINÄ olin alueella ENSIN.

Vai että vipstaakkeli. JA vielä PYSTYSSÄ!  Ei ei kyllä tätä ei kestä.

Vierailija
7/46 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin mennään leimaamaan ja sitten putsataan kengät ja hatut ja pestään kädet ja mitä nyt saapimiseen kuuluu.

Vierailija
8/46 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se sua estäny, meni vaan paremmalla edelle.

Vierailija
9/46 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin sä nyt silleen jäit koputtelemaan. Kuopsuttele ensin Jan ole valmiina kisaan, kun avaat oven.

Suunnitelmallisuutta! Kylä se siitä. Hidastelut samalla tavalla kotiin lähtiessä, niin olet tasan.

Vierailija
10/46 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te edes jaksatte kommentoida, kun oli niin huono? :'D No, kommentoin itsekin, mutta en aloitukseen.

Vierailija
11/46 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vetänyt turpaan sitä. Törkeää käytöstä!

Vierailija
12/46 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä niin että vain ensimmäiseksi tullut saa leimata ja muut jäävät ilman palkkaa vai mitä tässä yritettiin sanoa.

Vierailija
13/46 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ihana ajatella, että jossain pohjoisen ja idän liepellä on näyttämö. Siellä pitää näyttää vipstaakkelia ja kopistella lumia. Joka ehtii alueelle ensimmäisenä, saa ikuisen elämän?

Ihan kuin Kalle Holmbergin ohjaama näytelmä!

Vierailija
14/46 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin ihana ajatella, että jossain pohjoisen ja idän liepellä on näyttämö. Siellä pitää näyttää vipstaakkelia ja kopistella lumia. Joka ehtii alueelle ensimmäisenä, saa ikuisen elämän?

Ei kyllä tämä ihan pääkaupunkiseudulla on tapahtunut.

Vierailija
15/46 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja muut lähtevät hieman allapäin koteihinsa

Vierailija
16/46 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro pomolle niin voitte lisätä sen 10 sekuntia sinun työaikaan. Eihän tuollainen peli nyt vetele!

Vierailija
17/46 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuin sä nyt silleen jäit koputtelemaan. Kuopsuttele ensin Jan ole valmiina kisaan, kun avaat oven.

Suunnitelmallisuutta! Kylä se siitä. Hidastelut samalla tavalla kotiin lähtiessä, niin olet tasan.

Ja kannattaa ajaa ns. iholle kiinni ja taklata seinään kiinni tuollainen vipstaakkeli pystyssä menijä! Tietä mitä muita vipstaakkeleita pitelee pystyssä.

Vierailija
18/46 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta nyt minä jouduin odottelemaan työpaikalla ylimääräistä vain että saan tunnit täyteen, vaikka oikeasti tulin jo aiemmin. Siis ulko-ovelta leimauslaitteelle menevän ajan pitäisi olla joka päivä sama, että eri päivät pysyvät toisilleen tasa-arvoisina!

Vierailija
19/46 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kannattaa ajaa ns. iholle kiinni ja taklata seinään kiinni tuollainen vipstaakkeli pystyssä menijä! Tietä mitä muita vipstaakkeleita pitelee pystyssä.

Ehdottomasti kunnon lätkätaklaus tuommoisille vipstaakkeli pystyssä törkeilijöille.

Vierailija
20/46 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta nyt minä jouduin odottelemaan työpaikalla ylimääräistä vain että saan tunnit täyteen, vaikka oikeasti tulin jo aiemmin. Siis ulko-ovelta leimauslaitteelle menevän ajan pitäisi olla joka päivä sama, että eri päivät pysyvät toisilleen tasa-arvoisina!

Onhan se nyt hirveåä lähteä töistä minuutin myöhemmin kuin eilen. Voihan kyynel

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi