Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka helposti työtön saa vuokra-asunnon yksityiseltä?

Vierailija
01.11.2017 |

Luottotiedot on kunnossa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/4 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vuokraisi omaa asuntoani työttömälle, valitettavasti. Mitään takuita siitä että vuokran saa ajallaan ei olisi, mites sen pienestä työttömyyskorvauksesta maksaisi? Vielä kun vuokralaisesta on niin vaikea päästä eroon vaikka vuokrat olisi maksamatta kuukausia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä millaisen kuvan itsestään antaa. Itse olen pari kertaa saanut asunnon työttömänä, mutta en ole tietenkään mainostanut sitä työttömyyttäni, vaan kertonut olevani ammatiltani se mikä olenkin ja sitten jos asia on tullut puheeksi, olen sanonut, että juuri nyt olen etsimässä työtä, eikä työnsaanti ole koskaan ollut ongelma. Aina olen asunnon saanut vuokrattua (ja töitäkin on halutessa löytynyt). Eikä vuokra ole koskaan jäänyt maksamatta. 

Vierailija
4/4 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin vuokranantajasta. Täytyy tehdä ehkä enemmän töitä vakuuttaakseen hänet maksukyvystäsi ja luotettavuudestasi. Vuokrausfirmat eivät kyllä helposti vuokraa työttömälle. Kerran onistuin sitä kauttakin mutta silloin kirjoitin vuokrahakemukseen (joka oli juuri hakemaani asuntoon) romaanin verran vakuutteluja itsestäni. Vuokraantajalle oli sitten helpompi valita minut kun tunsi että tiesi minusta enemmän kuin muista hakijoista. Onnea hakuun!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme