Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bensaa liekkeihin?

bensansankatku
01.11.2017 |

Olen nykyisin kauniin ja viehättävän vaimon mies :). Aikaisempi avioliittoni päättyi siihen, että ex-vaimo meni naimaan tuttavaperheen miehen kanssa. Siitä seurasi kaksi eroa, meille ja tuttavaperheelle. No niikuin arvata saattaa se sai minut aika epävarmaksi luottamisen suhteen. Nykyinen vaimoni on kyllä ihan luotettava, mutta...

Hän bongasi jostain apteekin esittelystä kuu-kupin. Sitten hän voisi kulkea nilkkapituisen hameen kanssa kesällä ilman pikkuhousuja. Minä koitin selittää, että jos kompastut ja kaadut tai tulee joku onnettomuus, niin pimppisi näkyy sivullisille. Ei kuulema tapahdu. No, sain selittää kuin Ruunebergi ja pyytää sekä vaatia ennen kuin luopui ajatuksesta kulkea ilman pikkareita.

Sitten oli sheivaus. Olin pyytänyt ja pyytänyt, että ajelisi pimppikarvoja, että se on seksikkäämmän näköistä kun ollaan sängyssä. No ei, ei käynyt. Karvat kuulema pistelee ja kutittaa kun alkavat kasvaa. Totta, ei sitten ajeltu. Mutta kun vaimo meni eka kerran (3 vuotta lasten jälkeen) töihin paikkaan, missä on myös miehiä, niin silloin hän ajeli pimppikarvoja. Ei ihan kaikkia, mutta melko paljon. Se johtui kuulema siitä, kun on toisten naisten kanssa samassa pukuhuoneessa, niin on noloa jos karvat tursuu pikkarien lahkeesta. No, oliko tämä ainoa syy?

Mitä mieltä olette, kiusaako vaimoni minua tahallaan, tai eikö hän osaa ottaa yhtään huomioon edellistä melko ikävää eroa? Heittääkö vaimo bensaa liekkeihin?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up, up

Vierailija
2/17 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vain nyt on tuollaisia. Vasta oli tutkimus, että liki puolella naisista on nykyisen kumppanin tilalle "varamies" jo valmiiksi katseltuna.  Eli ei kannata paljon yhden p*llun varaan laskea. Siitä ei laita lohkea, eikä pohja puhkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, no meitä joka junaan...tarkoitan toki tätä aloittajaa.

Vierailija
4/17 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista häiritsee jos pimppa näkyy ja toista ei. Toista miestä asia häiritsee ja toista ei. Ihmiset kato erilaisia.

Vierailija
5/17 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta siltä että hän arvostaa sinua kovin paljon. En tiedä haluaisinko olla jonkun kanssa, joka ei suostu pieneen vaivaan minun takia, mutta kyllä muiden. Jopa tuo häiritsee, että se on (jos on) vain ollakseen muiden naisten mielestä yhtä hyvä kuin he. Viis aviomiehestä.

No, naisen kynästähän, tai siis näppikseltä, aloitus on tullut, mutta piti silti miettiä tilannetta.

Vierailija
6/17 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti, no meitä joka junaan...tarkoitan toki tätä aloittajaa.

Moi, jäi vähän epäselväksi kumpaa tarkoitat, mua vai vaimoa? Kumpi on "oikeesti"? Onko mun kysymykseni tyhmä, tai onko vaimon käytös outo kun mulla on ollu historiassa kirvelevä ero ja sain exän pettämisestä tietää vasta pitkän ajan jälkeen?

Vierailija
7/17 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta siltä että hän arvostaa sinua kovin paljon. En tiedä haluaisinko olla jonkun kanssa, joka ei suostu pieneen vaivaan minun takia, mutta kyllä muiden. Jopa tuo häiritsee, että se on (jos on) vain ollakseen muiden naisten mielestä yhtä hyvä kuin he. Viis aviomiehestä.

No, naisen kynästähän, tai siis näppikseltä, aloitus on tullut, mutta piti silti miettiä tilannetta.

Moi, kyllä mä olen mies, tää aloittaja.

Vierailija
8/17 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up, up

Vierailija
9/17 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up, up

vastauksia please.

Vierailija
10/17 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksia, please?

Vierailija
11/17 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä kuukuppi ja ilman pikkareita oleminen liittyvät toisiinsa..?

Vierailija
12/17 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä kuukuppi ja ilman pikkareita oleminen liittyvät toisiinsa..?

No siten, että jos on aiemmin ollut pikkareihin tarraava kk-suoja, niin ei tarvi enää tarrata pikkareihin kun kuu-kuppi pysyy paikallaan muutenkin.

Vierailija
13/17 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up, up

vastauksia please.

Vierailija
14/17 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajele miehen takia, mutta ei kyllä naisetkaan ole huomautelleet tursuvista karvoista. Pistelee ihan hitokseen heti ajelun jälkeen. 

Ja naiset ei yleisesti ottaen pyllähtele hameessa tai ilman hametta, ainakaan selvin päin. Naisen alapohjaa on syytäkin tuulettaa aika ajoin.

Vierailija
15/17 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, olisi vähän lisää asiaa...

Mitä mieltä olette?

Olemme vaimon kanssa sopineet että ei mennä firmojen pikkujouluihin ja tarkoitin myös muita samantapaisia tilaisuuksia. Vaimo menikin koulutusristeilylle ruotsinlaivalle työkavereidensa kanssa.

Eihän tuo mitään... mutta, mutta. Vaimolla on eräs mies työpaikaltaan fb-kaverina. Tämä kaveri laittoi sivulleen oikein romanttisen kuutamokuvan laivalta ja seuraavan tekstin:

"Työ risteily ja ihanat työkaverit"

Minusta tuo teksti on selvää vittuilua naimisissa olevien työkaverien aviomiehille. Vaimoni työpaikalla on valtaosa naisia. Niin... ja pikkujouluihinkin vaimo on mennyt vastoin ennen avioliittoamme tehtyä sopimusta.

En nyt epäile vaimoa mistään, mutta... mielestäni on vähintäänkin ajattelematon kuva ja teksti työkavereiden avioliittoja silmällä pitäen. Sillä kaverilla on seksistisiä vitsejä fb-sivuillaan.

Sanoin vaimolle, että pudottaa sen "Työ risteily ja ihanat työkaverit"- kaverin pois fb-kaveriensa joukosta.

Mitä mieltä olette?

Vierailija
16/17 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Matkustajalaivaliikennettä tuetaan Suomessa vuosittain kaikkiaan 250 miljoonalla eurolla. Meidän veroillamme tuetaan siis alkoholiverojen kiertoa ja sitä, että suomalaiset saavat mennä saastuttavilla laivoilla pettämään puolisoaan! Ei ihme, että suurin osa puolueista ja AY-liikkeestä järjestää veronkiertoseminaarinsa juuri laivoilla. Tässäkin tärkeää on siis elinkeino, ei Suomen etu. Vertailun vuoksi: 250 miljoonaa euroa on enemmän kuin kohutut vuosittaiset leikkaukset ammatillisesta koulutuksesta."

https://blogit.iltalehti.fi/tuomas-enbuske/2018/02/23/suomi-kuuluu-rikk…

"Suomi kuuluu rikkaille! Ja sinä maksat öykkäreiden elämän!" 23 hel 2018

Kirjoittanut Tuomas Enbuske | 142 Kommenttia

Vierailija
17/17 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hop, up