Auton mittaristossa alkanut aina välillä palamaan sininen valo?
viivoja poikittain ja sitten perässä lähes puolikuun muotoinen? nyt ihan kylmien ilmojen tullen aina välillä.
Kommentit (10)
Toivottavasti ei keskellä päivää pala, ettet ajele pitkät päällä toisia häiriten.
Ohjekirjassa lukee mikä kukin mittari valo on. Tutkipa sitä.
Lopeta heti se pikillä valloilla ajaminen kaupungissa, idiootti!
:DD
Ihan kiva, vaikka ei nyt kuitenkaan ratkiriemukas!
Onko se pitkä valo, voi hirveää. Pitää äkkiä viedä huoltoon, tai ehkä renkaanvaihdossa karskit asentajat osaavat ottaa pois ja opettaa mullekin miten saa pois sen valon
Minun autossa on mittaristossa sininen valo joka palaa aina kun moottori on kylmä. Sellainen missä on aaltoja ja keskellä joku "kohon" näköinen juttu.
Olen kysynyt siitä aikanaan huollosta ja se on kuulemma ihan normaali ja tarkoittaa että silloin kuin valo palaa niin moottorin lämpötila on alle jonkin asteen, en muista enää minkä. Sammuu sitten kun moottori on lämmennyt jonkun verran.
En ymmärrä mikä sen tarkoitus on, kyllä kai sen nyt tajuaa jokainen että moottori on kylmä jos on pakkasella vasta käynnistänyt ja ihmettelee miksei sisälle puhalla kuin kylmää ilmaa.
Kylmällä moottorilla ei kannata käyttää suurilla kierroksilla. Minulla ei ole valoa, mutta on sekä öljyn että jäähdytysnesteen lämpötilan astenäyttö.
Olisikohan sinun parempi kulkea bussilla?
Ohhoh!! Olen itsekin nähnyt joskus samanlaisen symbolin. Onkohan jotain pahasti vialla?