Sivut

Kommentit (2674)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onkohan tää Potternaisen yksinpuhelua koko keskustelu?

Ei kun jakomielitautisen Potter-fanin keskustelua eri sivupersooniensa kanssa, kaikki johtunee Voldemortin kirouksesta, johon ei Pyhän Mungonkaan hoito auttanut. Bwahahahahahaha!, sanoisi tuohon Luihuis-sivupersoona.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Saako kysyä minkä ikäistä porukkaa täällä on?

Minä olen ainakin syntynyt 1970-luvulla, osa näyttää olevan teksteistä päätellen selkeästi nuorempaa kun eivät esim. toisen maailmansodan tapahtumia tai Tshernobyliä osaa sijoittaa oikein. Osa on varmasti vanhempaakin. Perusteksteissä on sitä samaa kuin muissakin AV-ketjuissa, eli varmasti lisääntymisikäisiä ja naispuolisia lienee eniten. Mitään saamattomia naimattomia miehiä ei varmaan paljoa ole, sen sijaan luulisin joistain teksteistä, että hyvän huumorintajun omaavia perheenisiä on ketjussa.

Kuka lienee vanhin noita tai velho täällä? Käsi tai sauva ylös!

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Minä olen ainakin Potterini lukenut kun ne tulivat, ikää nyt 34v. Kotona on kaksikin nuorta velhon- ja noidanalkua :-)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Noitanainen, voisitko seurustella Azkabanin vankilakundivelhon kanssa?

Vähän liian jänniä minulle. Olen ihastunut George Weasleyhin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noitanainen, voisitko seurustella Azkabanin vankilakundivelhon kanssa?

Vähän liian jänniä minulle. Olen ihastunut George Weasleyhin.

Toiset Weasleyt ne saavat, toiset jäävät ilman. Minun pitkäaikaisen rakastajattareni H:n puoliso on myös Weasley. Hän on pitkäaikainen kaverini kouluajoilta, mutta ei ole koskaan tajunnut, että olen viilannut ja höylännyt hänen puolisoaan vuosia niin, että kipinät vain eboniittisauvasta sinkoilevat. Taidan olla ulkonäöstä päätellen parin hänen lapsensakin isä. H:lla on avoin suhde toiseen kouluaikojen kaveriini, jonka kanssa tuli teinivuosina kinasteltua mutta nykyisin olemme samalla aallonpituudella. Ei haittaa, joskus olemme kaikki kolme muistelleet vanhoja sotavuosia kiihkeän kimppaseksin merkeissä. Weasley-ystäväni ei tahdo asiaa sisäistää, tai ehkä jollain tasolla, koska hän on vajonnut masentuneeksi alkoholistiksi.

No, ei tässä mitään voldemorteja kuitenkaan olla (itse asiassa ihan kirjaimellisesti, siitä ukosta ei ole enää haittaa koskaan, lupaan omakätisesti).

Terkuin nimimerkki "Hoo-Pee"

Vierailija

Haluaisin niin kovasti saada Luna Lovekivalta vielä kerran takaapäin ja ihastella sitä kireää viivap'illua josta sain nauttia aiemmin! Nyt olen puntannutkin lihaksia!

T. Neville

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joo o, eiköhän tää ollut tässä. Meni ihan sairaaksi keskustelu. Heippa!

Täällä päivystää tuo yksi puutteessa elävä pervo joka dumppaa fantasiansa palstalle joka ilta noin 23.00. Sillä ei ole kaikki ruuvit enää paikallaan. Ei siitä liikaa kannata stressata. 

Vierailija

Hauska, miten moni vastaus liittyy velhojen puuttelliseen tietoon teknologiasta, vaikka tää koko ketju perustuu keskustelupalstan avaukseen...

Vierailija

Meillä esioistytär tahtoo välttämättä KOTITONTUN 17 vuotislahjaksi, suuttui tosissaan kun sanoimme ettei käy!!

Mitä ihmettä tuon teinin/nuoren kanssa enää tehdä kun mököttänyt ja raivonnut kohta nyt 3 viikkoa vuoronperään???

Ja ei, kyse ei ole siitä etteikö rakastettaisi tms tyttöä, niinkuin tuo väittää..

Mutta alkaa väsyttää, kun nuori ei tajua tai halua tajuta, ettei meillä ole varaa ostaa edes koko perheelle yhteistä kotitonttua niiden kalliiden ryöstöhintojen vuoksi/saati vain yhdelle perheenjäsenelle omaa kotitonttua!

Joo, ollaan köyhiä miehen kanssa enkä tajua mistä nuori lahjaideansa sai, mutta kiukutellut nyt siitä lähtien kun sanottiin ettei lahjatoive vain käy, vaikka kerranhan sitä vain tulee täysi-ikäiseksi noidaksi niin silti....

Annanko tytön edelleen vain kiukutella, huono omatunto äitinä kun en tajua mikä meni mahdollisesti kasvatuksessa tms pieleen...

Mielipiteitä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meillä esioistytär tahtoo välttämättä KOTITONTUN 17 vuotislahjaksi, suuttui tosissaan kun sanoimme ettei käy!!

Mitä ihmettä tuon teinin/nuoren kanssa enää tehdä kun mököttänyt ja raivonnut kohta nyt 3 viikkoa vuoronperään???

Ja ei, kyse ei ole siitä etteikö rakastettaisi tms tyttöä, niinkuin tuo väittää..

Mutta alkaa väsyttää, kun nuori ei tajua tai halua tajuta, ettei meillä ole varaa ostaa edes koko perheelle yhteistä kotitonttua niiden kalliiden ryöstöhintojen vuoksi/saati vain yhdelle perheenjäsenelle omaa kotitonttua!

Joo, ollaan köyhiä miehen kanssa enkä tajua mistä nuori lahjaideansa sai, mutta kiukutellut nyt siitä lähtien kun sanottiin ettei lahjatoive vain käy, vaikka kerranhan sitä vain tulee täysi-ikäiseksi noidaksi niin silti....

Annanko tytön edelleen vain kiukutella, huono omatunto äitinä kun en tajua mikä meni mahdollisesti kasvatuksessa tms pieleen...

Mielipiteitä?

Weasleyn liikkeissä on nykyään tarjolla myös leasing-tonttu välitys eli voit ikäänkuin palkata pienellä rahalla itsellesi tai perheellesi tontun kuukaudeksi kerrallaan. Ehkä tällaista kannattaisi kokeilla tyttärelle. 

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat