Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harry Potter-kirjojen taikamaailman Aihe Vapaa?

????
31.10.2017 |

Mistäköhän Harry Potter-kirjoista tutussa taikamaailmassa noidat (ja mahdollisesti velhotkin) keskustelisivat Aihe Vapaa-keskustelupalstalla, jos siellä olisi tällainen keskustelupalsta olemassa?

Minä voin yrittää aloittaa tämän ketjun:

Löysin tänään maasta jästien sanomalehden ja se oli aika outo. Siinä eivät kuvat liikkuneet ollenkaan, vaikka kuinka tökin kuvien hahmoja taikasauvalla. Olikohan lehti maannut maassa liian pitkään, vai mistä oli kyse?

Kommentit (3224)

Vierailija
2201/3224 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitonttu ei halua oleilla enää takan edustalla, sillä siinä yläpuolella roikkuu lasten joulusukat, siis ne mihin lahjat pannaan.

Lapset halusivat tänä vuonna myös kotitontulle oman lahjasukan ja tonttu kai traumatisoitui siitä jotenkin.

Se ei tunnu tajuavan sukan ideaa vaan pelkää ihan kuollakseen, että se saa sukan (vaatteen) lahjaksi ja vapautetaan..

Mielipiteitä miten hoitaa tilanne?

Tonttu itkee tällä hetkellä(kin) rappusten alla olevansa kiltti yms ja lapsethan (pieniä) oisivat koko ajan selittämässä, että siksi se sen sukan täynnä lahjoja saakin..

Huoh tätä elämää:(

Vierailija
2202/3224 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän profeetta:

Kuolonsyöjät taas tänäkin vuonna epäiltynä iskuista viattomia jästejä vastaan!! Kuolonsyöjien puolueen edustaja väitti heitä mustamaalattavan vaalien alla törkeästi, koska muut puolueet pelkäävät! Päivän profeetta jää seuraamaan!

Linkki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2203/3224 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota, onko kukaan sattunut näkemään noin kymmenmetristä apinaa jossain keskisuomessa? Taapero pääsi taikasauvaan käsiksi ja isonsi isoveljensä lemmikkiapinan ennen kuin kukaan meistä pääsi estämään ja apina otti hatkat heti tilaisuuden tullen. 

Vierailija
2204/3224 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tota, onko kukaan sattunut näkemään noin kymmenmetristä apinaa jossain keskisuomessa? Taapero pääsi taikasauvaan käsiksi ja isonsi isoveljensä lemmikkiapinan ennen kuin kukaan meistä pääsi estämään ja apina otti hatkat heti tilaisuuden tullen. 

Koskas tämä tapahtui, nyt ihan äsken vai jo vuosia sitten?

En ole siis kys. apinaa nähnyt.

Mutta aiheeseen liittyen tai liittymättä tuli vain mieleen seuraava asia:

Jo jästit ovat vuosikymmeniä erityisesti venäjällä/tietyissä osissa amerikkaa höpisseet jostain jeteistä yms.

Näitä on jo jästienkin toimesta arveltu joiksikin isoiksi ihmisapinoiksi tms..

Jos tapauksesta on aikaa jo useampikin tovi niin poikanne saattaa olla esim venäjän/amerikan suunnalla.

Sinne nuo surulliset taikaonnettomuuksien uhrit näes tuntuvat kerääntyvän.

Syytä tähän ei tosin tiedetä.

Poikanne saattaa siis olla kuitenkin venäjän/amerikan suunnalla jo.

Ja olla peräti lisääntynytkin muiden vastaavien taikaonnettomuuksien uhrien kanssa.

Eli teillä voi olla lapsenlapsiakin, uhreja hekin.

Nämä ovat surullisia juttuja kyllä...

Mutta asiaan joo!

Nuo tuollaiset taikaonnettomuudet ovat kyllä ehkä lähes surullisimpia tietämiäni juttuja, kannattaa ilmoittaa ministeriöön:(

Vaikkakin ministeriö on suhteellisen voimaton, koska tuollaisissa onnettomuuksissa tuppaa noilla uhreilla psyyke hajoaamaan niin, ettei niitä tahdo saada kiinni:(

Usko pois muutamat sinnikkäät jästitkin ovat yrittäneet sitä jopa elämäntyönään ja maineensa uhalla.

Mutta noiden otusparkojen kiinni saaminen ei onnistu ei:(

Niiden jälkeläisillä tilanne on vieläkin pahempi jostain syystä..

Pahoin pelkään teidän menettäneen vanhimmän poikanne iäksi ja suunnattoman vaikeita perhetragedioitahan nämä ovat aina:(

Voimia, sitä te tulette tarvitsemaan kaikki kun tietonne näistä traagisista tapauksista lisääntyy!

Vierailija
2205/3224 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär raskaana jästille - kuinka tästä häpeästä voi päästä koskaan yli?

Vierailija
2206/3224 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä uudesta hittielokuvasta: Voldemort - joulumusikaali? Moni vanhemman sukupolven henkilö kieltäytyy edes puhumasta asiasta mutta nuoremmat jopa pitävät tämän lähihistorian käsittelystä huumorin ja musiikin avulla.

Niin. Niinhän ne ihmiset nauroivat silloinkin ALUKSI ennen sotia! Muistellaan mm miten Dumbledorelle ja Potterille avoimesti naurettiin ja heidät leimattiin, kun väittivät, no tiedätte kyllä kenen, palanneen..

Ollaan aina väärillä jäljillä, kun nauretaan mm kuolonsyöjille. T kaksi velhosotaa elänyt ja nähnyt.

Vierailija
2207/3224 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin, kaipailisin äkkiä asiallisia vastauksia/mielipiteitä sillä tässä rupeaa jo itsellä tuntumaan siltä että päässä kohta viiraa! Eli mies oli pari viikkoa sitten eräissä pikkujouluissa, enkä tiedä tapahtuiko siellä jotain. Siis pettämistä/jokin onnettomuus taikomisen suhteen tms/kirottiinko se jotenkin tms tms!

Mies on siitä lähtien meinaan nukkunut sohvalla, siis oma-aloitteisesti! Sen lisäksi se käyttää kotona (kyllä, sisällä vaikka on lämmin) ulkohousuja. Lienee tarpeetonta sanoa ettei seksiä ole noiden juhlien jälkeen ollut, sillä mies välttelee kaikkea fyysistä läheisyyttä kuin ruttoa. Kieltäytyi myös yli 20 vuoden jälkeen tulemasta mm joulusaunaan kanssani, vaikka se on meillä jo perinne.

Mies myös kieltäytyi vaihtamasta vaatteita edessäni, kun lopulta vaadin sitä jouluna vedoten ulkohousujen naurettavuuteen. Samoin siihen, ettei miehellä ole mitään, mitä en ole ennenkin nähnyt. Mies meni todella oudoksi, siis en ole ikinä nähnyt sitä semmoisena. En ihan totta enää tiedä mitä pitäisi ajatella? Mielipiteitä?

Vierailija
2208/3224 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AURORIT KOTIHÄLYTYS 2020 OFFICIAL!!!!!

Vierailija
2209/3224 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jästeistä tietäviä paikalla?

Meillä siis surkki tytär, joka lähenee iältään murrosikää ja no olen äitinä aika neuvoton nyt.

Siis kun olen itse tottunut hoitamaan taioilla kaikki naisten jutut aina kuukautisista yms lähtien jo silloin kun ne alkoivat...

Nyt en tiedä, miten opastaa omaa tytärtäni noissa asioissa silloin, kun niiden aika tulee?

En usko enkä oikein voi aina loitsia tyttären puolesta vuodesta toiseen noita asioita, oisi aika kiusallista ja vaikeaa..

Ja no nyt kysynkin, että kuinka ihmeessä jästit/surkki naiset hoitavat kaikki kuukautisiin/alkavaan murrosikään/naiseuteen yms liittyvät asiat?

Eli miten ihmeessä opastan tytärtäni murrosiässä, kun itse opin aikoinaan hoitamaan kaiken taikomalla?

Kai jästit/surkit JOTENKIN hoitavat nuo asiansa?

Vierailija
2210/3224 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se kuolonsyöjä-kortti PAKKO aina vetää esiin, jos joku rohkenee sanoa jotain pahaa jästeistä?

Vierailija
2211/3224 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jäi ihan hirveästi kinkkua, taioin sen lopun broileriksi ja tein wokkia. Nyt mies mököttää, kun olisikin halunnut syödä vielä kinkkua.

Vierailija
2212/3224 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha.

Joukko äärimmäisen perverssejä velhoja ja ilmeisesti..

No tuota noin "suvaitsevaisia" noitia on tehnyt sitten kansalaisaloitteen.

Eli avioliittolakia pitäisi muuttaa niin, että noidat ja velhot saavat mennä naimisiin minkä tahansa muun lajin edustajan kanssa.

Mm kotitonttu/kentauri/jättiläinen/puolijättiläinen/maahinen/vampyyri/ihmissusi jne jne!

Ihan kaikki mahdolliset ja mahdottomat lajit on lueteltu...

*Linkki uutiseen*

Olenko ainoa, jonka mielestä nykyajan meno pervoiluineen alkaa todellakin mennä yli?

Vierailija
2213/3224 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuriin muuttaa vampyyri vuodenvaihteessa, nyt kysyisinkin seuraavaa:

Uskaltaako tässä enää asua hetkeäkään, vai pyytäisittekö sijassani jos uutta kämppää ei löydy, että saako muuttaa takaisin kotiin?

Siis väliaikaisesti, sain tietää uudesta tulevasta naapurista vasta äsken.

Onko kotiin muutto jos on pakko niin suurempi häpeä ja paha kuin tänne jääminen?

Toisaalta asun yksin ja en kyllä tiedä, että uskaltaako tänne jäädä/leikinkö hengelläni ja muutenkin turhan vakavilla asioilla jos jään moisen pimeyden olennon naapuriin?

Mielipiteitä?

Vierailija
2214/3224 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerätään tähän ketjuun JÄSTIMAAILMAN STEREOTYYPPISIÄ HAHMOJA! Minä aloitan:

Väsynyt jästiäiti/isä joka johtuu siitä ettei tämä osaa taikoa! Ja tilannetta pahentaa tai ei ainakaan helpota seuraava seikka:

Jästivanhemmilla ei ole toivoakaan päästä ikinä kysymään muiden äitien/isien neuvoa anonyymisti missään! Siis jästeiltähän puuttuu kaikki ne mahdollisuudet kuin mitä meillä on. Esim anonyymi vanhempien "aihe vapaa" keskustelupalstakin oisi jo täysi mahdottomuus!

Vierailija
2215/3224 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän Profeetta: Me noitien vuosikymmenen kuumin velho äänestyksen tulokset on toistaiseksi mitätöity kun voittajaksi tuli selvällä enemmistöllä Voldemort. Toimituksessa tutkitaan mahdollisuutta järjestää äänestys jotenkin muuten kuin noitanetissä koska siellä äänten väärentäminen ja moneen kertaan äänestäminen on liian helppoa. Toimitus lupaa järjestää uuden äänestyksen heti alkukeväästä konsultoituaan teknisiä asiantuntijoita. 

Vierailija
2216/3224 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän Profeetta: Näin vuosikymmenen lopuksi ilmestyi juuri "fiktiivisen dokumentaarinen tragikomedia" eli kirja taikasodista. Kirja ottaa joitain faktoja eli todellisia tapahtumien keskipisteessä olleita henkilöitä ja kehittää todellisten dokumentoitujen tapausten keskelle fiktiivistä draamakomediaa mm. ihmissuhteissa. Niinpä voldemortista on kirjassa tehty dumbledoresta päiväunia näkevä ho*o, ja usealla kuolonsyöjällä on kirjassa fantasioita johtajastaan.

Kirjoittaja on viisaasti(?) julkaissut kirjansa salanimellä omakustanteena ja painopaikkakin on salainen, mutta ilmeisen suosittu koska jakelussa on jo kymmenes painos viikon sisällä kirjan ilmestymisestä. Liekö tämä se kirja jota kukaan ei tunnusta tilanneensa tai lukeneensa mutta josta kaikilla on mielipide?

Vierailija
2217/3224 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt huomannut jästien keskuudessa ollessani, että heillä on lähes kaikilla kädessä jonkinlainen kummallinen laite, joita he tuijottavat lähes koko ajan, näppäilevät ja joista lähtee kummallisia ääniä. Samalla he tuntuvat olevan täysin niiden välineiden lumoissa että eivät ehkä edes huomaisi vaikka heidän edessään tekisi mitä taikoja tahansa. Mitä ne laitteet oikein ovat? Jotain sellaista olen kuullut, että se olisi joku känny, känni tai jotain sellaista.

Vierailija
2218/3224 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu meni sitten meidän perheessämme piloille.

Aikuinen poikamme ja ainoa lapsemme, komea nuori velho jolla on niin hyvä työpaikkakin ministeriössä ja asiat kaikintavoin mallillaan pilasi kaikkien joulun!

Olimme siis perheen kanssa sukulaisissa (meidän jouluperinteemme jo) viettämässä jouluaattoa.

No kaikkien edessä poikamme päätti näes tulla kaapista ulos ja kertoa jouluna, kun miniän perään (leikillä) kyseltiin, että hän *itkee*...

No, poikamme päätti kertoa *itkee vieläkin lisää* olevansa kotitonttuseksuaali!

Olen näin äitinä shokissa, joulu meni itkiessä.

Ja sukulaiset veivät minut pyhään mungoon lopulta saamaan rauhoittavia, kun olin kuulemma hysteerinen!

No vähemmästäkin *itkee holtitonta itkua*..

Ja mies, no mieheni ei itke vaan on joulusta lähtien ryypännyt tuliviskiä.

Eikä ole sanonut sanaakaan kenellekään sen jälkeen, kun käski poikaamme poistumaan elämästämme.

Pelkään jollain tavalla miestäni, siis en ole ikinä nähnyt sitä noin tuskaisena..

Ihan kuin mieheni koko sielu oisi revitty ankeuttajien toimesta riekaleiksi:(

Mielipiteitä, mitä tästä pitäisi ajatella?

Voiko tälläisestä päästä koskaan yli?

Koko perheemme hajoaa tähän, teinkö minä jotain äitinä väärin vai mistä tämä johtuu?

Ja se häpeän määrä, ei tätä voi kukaan ymmärtää jos ei ole itse jotain vastaavaa kokenut:(

Vierailija
2219/3224 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin neuvoton äiti kirjoitti:

Onko jästeistä tietäviä paikalla?

Meillä siis surkki tytär, joka lähenee iältään murrosikää ja no olen äitinä aika neuvoton nyt.

Siis kun olen itse tottunut hoitamaan taioilla kaikki naisten jutut aina kuukautisista yms lähtien jo silloin kun ne alkoivat...

Nyt en tiedä, miten opastaa omaa tytärtäni noissa asioissa silloin, kun niiden aika tulee?

En usko enkä oikein voi aina loitsia tyttären puolesta vuodesta toiseen noita asioita, oisi aika kiusallista ja vaikeaa..

Ja no nyt kysynkin, että kuinka ihmeessä jästit/surkki naiset hoitavat kaikki kuukautisiin/alkavaan murrosikään/naiseuteen yms liittyvät asiat?

Eli miten ihmeessä opastan tytärtäni murrosiässä, kun itse opin aikoinaan hoitamaan kaiken taikomalla?

Kai jästit/surkit JOTENKIN hoitavat nuo asiansa?

Minä olen kuullut, että jästinaiset laittavat jonkinlaisen siteen sinne mistä se veri tulee ja se veri imeytyy siihen siteeseen. Jotkut kuuluvat jopa työntävän pienen kupin sinne ja se veri menee siihen?

Vierailija
2220/3224 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotiaan pojan patjan alta löytyi lehtiä, joissa on kuvia esim. kotonttujen, kentaurien, jättiläisten ja maahisten sukupuolielämästä. Pitäisikö poikaa jotenkin rangaista, ottaa asia pojan kanssa puheeksi ennen joululoman loppua ja Tylypahkaan paluuta vai antaa asian olla? Mies meinasi heittää lehdet takkaan, mutta minä estin eikä poika tiedä meidän tietävän niistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi