Sopiva nukkumaanmenoaika työttömälle aikuiselle?
Vai onko sillä väliä. Ihmetyttää vain alakerran naapurin päivärytmi.
Kommentit (17)
Mä menen nukkumaan kolmen-neljän aikoihin yöllä ja herään 12-13 aikaan. Mutta ei ole olemassa mitään sopivaa rytmiä, jokainen menköön nukkumaan silloin kuin parhaalta tuntuu.
Mulla on ihan sama rytmi työttömänä kuin töissä, samoin kuin on lomallakin. Nukkumaan menen kymmenen-yhdentoista aikoihin.
Kello 23:00 joka mies siirtyy Ruskeaan Taloon mylvimään!
Vierailija kirjoitti:
Ei tunnu koskaan valvovan iltayhdeksän jälkeen. Eikö se ole 30kymppiseltä outoa?
Ei ollenkaan. Tuskin 30 kymppinen on enää ollut valveilla vuosisatoihin.
Sopiva nukkumaanmenoaika on sellainen, että nukahtaa helposti ja herää riittävien yöunien jälkeen ilman herätyskelloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tunnu koskaan valvovan iltayhdeksän jälkeen. Eikö se ole 30kymppiseltä outoa?
Minä en koskaan valvonut myöhään nuorena. Aloitin yökukkumiset vasta nelikymppisenä.
Omasta kokemuksesta sanoisin että n. klo 5:40 aamulla. On mukava vetää peitto korville kun ensimmäiset työmatkalaiset tekevät stressaantuneina lähtöä työmaalle aamuruhkassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kyttäät toisten elämää?
Ehkä ap on itsekin työtön ja tylsistynyt ja ehtii siten vahtaamaan. XD
Menee nukkumaan silloin kun itsestä tuntuu parhaimmalle. Itse en suosi myöhään valvomista koska siitä tulee huono olo ja seuraava päivä menee "tokkurassa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en koskaan valvonut myöhään nuorena. Aloitin yökukkumiset vasta nelikymppisenä.
Mutta et sentään 40 kymppisenä.
Yleensä mennään nukkumaan yhdentoista maissa teinin kanssa arki-illoin ja herätys koulun mukaan. Viikonloppusin valvoskellaan pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta et sentään 40 kymppisenä.
Muita virheitä on elämässä tullut tehtyä, mutta tuota ei.
Vierailija kirjoitti:
Omasta kokemuksesta sanoisin että n. klo 5:40 aamulla. On mukava vetää peitto korville kun ensimmäiset työmatkalaiset tekevät stressaantuneina lähtöä työmaalle aamuruhkassa.
Tuostahan pitäisi ottaa jo tuet pois. Miten voit olla työmarkkinoitten käytettävissä jos nukut yleisenä työaikana. Jos haastettalija soittaa vaikka puhelinhaastattelun klo 10 aamulla etkä vastaa tai olet unenpöpperössä etkä kykene kunnolla ajattelemaan niin sabotoit työnahkuasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuostahan pitäisi ottaa jo tuet pois. Miten voit olla työmarkkinoitten käytettävissä jos nukut yleisenä työaikana. Jos haastettalija soittaa vaikka puhelinhaastattelun klo 10 aamulla etkä vastaa tai olet unenpöpperössä etkä kykene kunnolla ajattelemaan niin sabotoit työnahkuasi.
Öh pitäisikö minun myös tehtailla työhakemuksia klo 9-17 välisen ajan? Viitenä päivänä viikossa? Ugh...