Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei keksi keskusteltavaa

Vierailija
31.10.2017 |

Mies vain sanoo, että ei se hänen vikansa ole :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla tilanne on sama ja samana se on pysynyt jo 30 vuotta. Itse puhun ja senkin varmaan lähinnä itselleni. Mies miettii muita juttujaan tai ainakin näyttää siltä.

En montaa keskustelunavausta muista, jonka mies olisi tehnyt. Joskus se on tosi turhauttavaa ja tuntuu siltä, että on yksin, vaikka onkin kaksin.

Jos haluat keskustelutoverin, saattaa olla, että se olisi toinen mies hankittava.

Vierailija
2/6 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuhlaisi tuollaiseen tyyppiin aikaa. Hän puhuu ihan totta sanoessaan, ettei voi asialle mitään.

Seuraavaa kumppania valitessa kannattaa pitää kriteerit kirkkaina mielessä.

M31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on alusta alkaen ollut samanlainen, niin etkö sinä ole sen ominaisuuden hänessä hyväksynyt siinä vaiheessa, kun hänen kanssaan parisuhteeseen sitouduit?

Vierailija
4/6 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
5/6 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän on alusta alkaen ollut samanlainen, niin etkö sinä ole sen ominaisuuden hänessä hyväksynyt siinä vaiheessa, kun hänen kanssaan parisuhteeseen sitouduit?

Harmi, että eroaminen ei ole sallittua meidän kulttuurissamme, vaan virhevalinnasta pitää kärsiä koko loppuikä.

Eiku.

M31

Vierailija
6/6 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään mies ei muka keksinyt keskusteltavaa, mutta kysehän oli vain siitä että hän ei kertonut minulle asioista joita pyöritti mielessään, toisin kuin minä kerroin, ja siksi se olin aina minä joka muka keksin puhuttavaa. Sanoin sitten miehelle että en koe parisuhdettamme enää sellaiseksi kuin parisuhteen haluan olevan. Nyt mies yllättäen keksii vaikka ja mitä keskusteluja. Hän vain alkoi kertomaan miten päivänsä oli mennyt, miltä se ja tämä oli tuntunut, mitä tuli mieleen asiasta x, jne. Eli normaalia jutustelua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme