Onko ok käräyttää pomolle jatkuva myöhästelijä?
Vai onko silloin paskanpuhuja koska " ei mun asia" ?
Kommentit (8)
Entä jos se myöhästelijä on sinua tehokkaampi?
Pomon esimies on kerran jo sanonut tälle henkiölle jatkuvasta myöhästelystä. Tällöin henkilö rupesi itkemään että hänellä on niin vaikea ihmissuhdetilanne. Tästä on 3kk aikaa ja sama jatkuu. Ja teemme työtä jossa yhden myöhästyminen kyllä näkyy. Tiettyyn kellonaikaan on jonkun oltava tekemässä asiaa x.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Entä jos se myöhästelijä on sinua tehokkaampi?
:D tietäisitpä vaan. Se lusmuaa minkä ehtii ja pomo tietoinen.
Minäkö se olen? Ja sinä olet se uusi? Kerro vain ;) Hän tietää jo. Plus teen ne aina sisään..
Vierailija kirjoitti:
Minäkö se olen? Ja sinä olet se uusi? Kerro vain ;) Hän tietää jo. Plus teen ne aina sisään..
Hassu. Sinä olet se uusi jos olet tarkoittamani henkilö. ;) tuliko jo pupu pöksyyn
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassu. Sinä olet se uusi jos olet tarkoittamani henkilö. ;) tuliko jo pupu pöksyyn
Ap
Juu, vapisen.
Riippuu tilanteesta, kuinka tiukat työajat on, onko myöhästelystä haittaa muille, tekeekö vastaavan ajan sitten työajan yli jne.
Itse olen ollut tilanteessa jossa työpaikalle oli hankalat yhteydet (ei autoa käytettävissä), ja vaihtoehdot oli olla 5 min myöhässä tai 55 min liian aikaisin. Työ oli onneksi sellaista ettei 5 minuutilla ollut mitään oikeaa merkitystä, tulin siis aina 5 min myöhässä viralliseen työaikaan nähden, mutta olin myös saman verran "ylitöissä".