Ärsyttääkö ketään muuta tämä mainos?
Ällöttää odotella aamuisin bussia Seksimessujen mainoksen vieressä, joka julistaa: ”Nyt tankkaamaan Rusaselle!” ja kaiken huipentumana: ”Ei mitkään tunkkaiset messut!” Mainostoimiston pojilla ilmeisesti taas ollut hauskaa...
Kommentit (7)
Tässä yksi: https://fi-fi.facebook.com/jari.tasanen
Yksi hihhulisaarnaajakin löytyy samalla nimellä. Molempiin siis sopii hyvin tuo slogan.
Huomasin mainoksen Helsingissä Mäkelänkadulla, kun odottelin raitiovaunua mennäkseni sillä Itä-Pasilaan. Kyllä se vähän ärsytti, mutta vielä enemmän minua ärsyttää ja vihastuttaa tietyt tv-ohjelmat.
Marja Hintikka Live-ohjelmassa oli ainakin pari jaksoa, joiden ei olisi pitänyt päästä läpi ( aika olematon on sensuuri tietyissä asioissa) tv:ssä.
Jossain jaksossa oli nuoripari kuivaharjoittelemassa hässintää vaatteet päällä. Eräässä jaksossa oli nuorehko koukkumunainen mies ilman vaatteita seisoskelemassa, kun ohjelmaa juonnettiin, ja oli joku vieras haastateltavana.
Sitten on tullut ohjelma, jossa deittaillaan alasti. En katso näitä ollenkaan, enkä Hintikan ohjelmiakaan. Olen jo sen verran vanhempaa sukupolvea, että en pidä noiden ohjelmien formaatteja ollenkaan sopivina. Itse asiassa, ilmeisesti kaikki on jo nähty, joten pitää kokeilla aina vain pimeimpiä ohjelmaformaatteja. Kun mikään ei enää ole mitään ...
Onko mitään naisille suunnattuja sloganeita?
Tosi mautonta. Eikö naisten parjaamiselle saada koskaan loppua. Mikään ei ole tässä maailmassa enää esillä kuin genitaalit, ja se on aina se naisen genitaali mistä vitsiä pitää vääntää ja puhua mahdollisimman oksettavasti. Alkaa pikkuhiljaa kyrpiä tämä touhu.. En ihmettele vaikka tässäkin maassa vielä nähtäis nainen joka alkaa lahtaamaan miehiä joukko- tai sarjamurhina. Kukapa jaksaa ikusesti hymistellä tätä paskaa, jos sen tiedostaa. Moni tietysti on tahallaan tiedostamatta, kulkee lapsut silmillä ja sulkee korvansa törkyltä, että jaksais elää tässä yhteiskunnassa.. mutta kun on niitäkin jotka ei sulje, ja niillä voikin alkaa suonet poksahdella ja sillon alkaa uhreja tulla, eikä ne ole naisia ne uhrit, kuten yleensä kaikki uhrit on.
Minua se lähinnä nauratti.