Talvitakki haussa
Haussa on uusi talvitakki. Talvi on tarkoitus viettää kokonaisuudessaan Etelä- Suomessa. Millainen riittävän lämmin, ei siis kuitenkaan mikään Michelin-takki, eikä mitään kömpelö hyvin hinta-laatusuhteen takki kannattaa ostaa ? Ja ennen kaikkea mistä tälläisen löytää ? Miesten takki on siis hakusessa. Vinkkejä ?
Kommentit (11)
Vastaan nyt kuitenkin, vaikka en miesten takeista tiedä. Itse ostin Marmotin talvitakin Partioaitasta. Ihan hyvännäköinen, lämmin, mutta ei mikään "michelin". Asun myöskin Etelä-Suomessa. Hinta oli jotain 350 euroa. Eiköhän sieltä miehillekin löydy jotain vastaavaa.
Olen siis nainen, mutta käytän miesten takkeja monesta eri syystä johtuen. Takin tulisi olla musta. Olen valmis maksamaan takista korkeintaan reilut 100 euroa. ap.
Didriksons parka XXL:stä. Hinta just satkun.
Vierailija kirjoitti:
Didriksons parka XXL:stä. Hinta just satkun.
Onko kokemusta tälläisestä takista ? Onko lämmin ? Löytyykö linkkiä ? ap.
Kai sun paikkakunnalla on vaatekauppoja tai tavaratalo. Sieltä niitä löytää. Vanu tai parkatakki.
Miten joku voi oikeasti maksaa yhdestä takista niin paljon kuin Parajumpersin takit maksavat ? Mutta siis minun toiveideni mukaista tarpeeksi lämmintä ja kohtuuhintaista mustaa talvitakkia ei vain tunnu löytyvän mistään. Monesta kaupasta olen jo yrittänyt etsiä. Usein ovat liian ohuita. Kyllä Suomessa on talvella vielä kylmä, mutta miksi kaupoissa on sitten myynnissä liian ohuita takkeja sitä ihmettelen. Mitä ihmiset oikein käyttävät talvitakkeina ja ennen kaikkea mistä ovat nämä löytäneet ?
https://www.varusteleka.fi/fi/product/bundesmarine-kansitakki-puolipitk…
39,99 ja näytät siltäku oisit maksanu 399,99 :p
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi oikeasti maksaa yhdestä takista niin paljon kuin Parajumpersin takit maksavat ? Mutta siis minun toiveideni mukaista tarpeeksi lämmintä ja kohtuuhintaista mustaa talvitakkia ei vain tunnu löytyvän mistään. Monesta kaupasta olen jo yrittänyt etsiä. Usein ovat liian ohuita. Kyllä Suomessa on talvella vielä kylmä, mutta miksi kaupoissa on sitten myynnissä liian ohuita takkeja sitä ihmettelen. Mitä ihmiset oikein käyttävät talvitakkeina ja ennen kaikkea mistä ovat nämä löytäneet ?
Etkö omista villapaitoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö omista villapaitoja?
En omista villapaitoja monesta syystä johtuen, mutta pari Puma-hupparitakkia kylläkin. Noita olen kylminä talvipäivinä käyttänyt paksuimman takkini alla ja kyllähän noista lisälämpöä saa, mutta eihän tuo nyt kuitenkaan ole sama asia kuin oikeasti lämmin takki. 15 asteen pakkasella olen pärjännyt noin, mutta tosiaan kunnollinen talvitakki on haussa.
Siis löytyykö neuvoja ?