Saatiin jouluksi tuettu loma HÄRMÄN KYLPYLÄÄN. Kokemuksia paikasta?
Kommentit (21)
Todella kiva paikka ja ruoat on kyllä sitten viimisen päälle herkullisia!
Takuulla tykkäätte.
Kenelle tuollaiset tuetut lomat on tarkoitettu?
Ainakin jotain tuettuja lomia saa hakea kaikki (Rayn tukemat).
Itse ainakin sain tuetun loman kun olen pitkäaikaissairaan lapsen opiskelijaäiti. Toki se vastuuosa tuntuu suurelta kun opiskelee ja opintotuki on pieni mutta säästämällä yritän kerätä rahat lomaan.
Paljonko tuohon jää vielä omaa maksettavaa matkojen kera ?
Vierailija kirjoitti:
Paljonko tuohon jää vielä omaa maksettavaa matkojen kera ?
24e/vrk yli 16-vuotiailta :)
Alle 16v ilmaisia.
Ja matkat omaan piikkiin.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Kenelle tuollaiset tuetut lomat on tarkoitettu?
Meillä on suurperhe ja toinen vanhempi opiskelee.
Lisäksi hiukan sairautta perheessä (ei mitään kauheen vakavaa mutta sitäkin hakemuksessa kysyivät).
-ap
Miks alapeukut?
Ei taida sellaista aihetta olla jota ei joku alapeukuttaisi.
Perhehuoneet ois remontin tarpeessa.. Ja kylpylä aika pieni. Mutta tosi hyvät ruoat ja kyllä lapset viihtyi hyvin kun kesällä oltiin.
Olikohan sama missä sisko oli viime vuonna. Tylsistyivät kuoliaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Niin onhan se tosi tylsää käydä vaan uimassa, ulkoilemassa ja syömässä jos on tottunut 24/7 suorittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluan tuetun loman.
Eikun hakemaan! Kevään lomat taitaa olla nyt haussa.
En olisi ikinä uskonut että mekään lomaa saadaan mut niin vaan kävi :)
-ap
Vierailija kirjoitti:
Oliko teemahautajaiset?
Googlettelin noista tuetuista lomista. Noi on tuollasia ohjelmallisia lomia, eli niissä on joku ohjelma, jonka mukaan mennään :D Ompa ahdistavaa. Onneks ei tartte olla niin köyhä että ainoa lomalle pääsy mahdollisuus on joku typerä etukäteen valmiiksi ohjelmoitu lomapaketti. Jos mä lomalle lähden, niin haluan tehdä lomallani mitä lystää oman mieleni mukaan ja omaan tahtiin.
Vierailija kirjoitti:
Googlettelin noista tuetuista lomista. Noi on tuollasia ohjelmallisia lomia, eli niissä on joku ohjelma, jonka mukaan mennään :D Ompa ahdistavaa. Onneks ei tartte olla niin köyhä että ainoa lomalle pääsy mahdollisuus on joku typerä etukäteen valmiiksi ohjelmoitu lomapaketti. Jos mä lomalle lähden, niin haluan tehdä lomallani mitä lystää oman mieleni mukaan ja omaan tahtiin.
Ei niihin ohjelmiin pakko ole osallistua :D
Toki on sitten esim. potilasjärjestöjen lomia ja erilaisia vertaistukilomia joissa sitä ohjelmaa eri tavalla.
Itse olen ollut tuetulla lomalla eikä osallistuttu yhteenkään ohjelmaan , ne on siis täysin vapaaehtoisia .
Kiva paikka. Yötä en ole ollut koska asumme lähellä mutta kylpylä uusittu ja hieno sekä hyvä ruoka.
Hyvää lomaa!