Erotuin kerrankin vaunumammojen seasta lapseni kanssa
Odotin erään lastenvaateliikkeen aukeamista lapseni kanssa. Mammoja alkoi kertymään kaupan eteen ja siinä laskeskelin sitten, että kuudella mammalla oli täysin samanlaiset mustat bugaboo rattaat. Yhdellä oli pinkki kuomu. Minulla vanhat Emmaljungat (esikoisen vanhat). Tuossa vaiheessa ei muuten harmittanut yhtään olla se erilainen äiti.
Nykyääm pitää olla bugaboo rattaat, gugguu/vimma/molo mitä näitä nyt on Rodini vaatteet lapsella. Vimpan päälle sävy sävyyn puettuna. Kaikki on kopioita toisistaan. Mihin on hävinnyt yksilöllisyys? Ainutkertaisuus? Lapselle pitää antaa mahdollisimman erikoinen nimi, mutta muuten ei saa erottua joukosta?
Olenkin jo useamman lapsen äiti ja en jaksa lähteä noihin vaunu-vaate juttuihin mukaan. Kunhan hymyilytti vain tuo touhu :)
Kommentit (6)
Sävysävyyn pukemisesta. Sain lapsen hoitajilta kommenttia, että lapseni on aina sävysävyyn puettu! Eivät sentään sanoneet, että halpahalleista vaatteet. Sieltä ne meillä kyllä enimmäkseen ovat, mutta silti sävysävyyn!
Eiks moloissa ja mölöissä oo idea se et on keltakukikas mekko ja sinioranssiraita housut ja muutoin sen näköistä et muksu on puettu pimeässä? Sit se pittää tiätää et ne vaatteet on mölöä et kaikki tajuu et nyt on muodikkaasti puettu penska. Tietämättömän silmään näyttää vaan oudolta.
Mun mielestä tärkein asuste on heijastin....merkillä ei ole väliä..
Mulla ei ole harmainta aavistustakaan mistään vaatemerkeistä. En edes tiedä minkä merkkisiä vaatteita omalla muksulla on just nyt päällään, tai mitä merkkejä kaapista edes löytyy. Ei kyyllä merkit omissakaan vaatteissa kiinnosta vähääkään, ostan mikä näyttää silmään kivalta. :D
Odotit lastenvaateliikkeen avautumista? Eli merkillä on väliä?
Meillä on ruskeat 8 vuotta vanhat briot.
Seisovat välillä lumihangessa, vesisateessa..
Pesin ne taas suihkussa ja edelleen kunnossa ja siistit. Viides käyttäjä.
I'm special!!!