Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin miehen vanhemmat ensimmäistä kertaa ja mies taantui suunnilleen 5-vuotiaan tasolle

Vierailija
31.10.2017 |

Olen nyt vähän hämmentynyt. Mies kuuli, että hänen veljelleen oli lainattu rahaa, laittoi kädet puuskaan ja kitisi äidilleen "No mulle pitää sit kanssa" käskytti äitiään pöydässä tuomaan sitä ja tätä, pilkkomaan pihvinsä yms. Katselimme valokuvia ja yhdessä kuvassa mies oli pienenä painimassa veljensä kanssa, veli päällimmäisenä. Hänen äitinsä sitten kertoi minulle kuinka miestä aina harmitti hävitä painissa vuotta vanhemmalle veljelleen. Mies otti jälleen mökötysilmeen ja naama nutturalla alkoi inttää "No kyllä mä muistan että voitin tuon matsin 6-0" Vielä illalla kun mies oli luonani ja kokkasin makaronilaatikkoa ja lisäsin siihen juustoa niin sama marttyyri-ilme ja ininä "Äiti ei koskaan laittanut laatikkoon juustoa"

Onko tuo normaalia?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon! Ei jatkoon.

Vierailija
2/20 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Vai onko sun aiemmat poikaystävät olleet kaikki tuollaisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä porvoolaisen miehen pitää myös raivostua jostain. Unohdit mainita sen.

Vierailija
4/20 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaajan aamu alkanut monen avauksen voimin.

Vierailija
5/20 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök mikä tyyppi

Vierailija
6/20 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus mikä vauva... Ei ole normaalia. Suurin osa miehistä on kuitenkin aikuisia, sinun miehesi ei selvästikään vielä ole. Mä en pystyisi varmaan enää harrastamaan seksiä tuollaisen kakaramaisen kitisijän kanssa, joten ei varmaan olis pitkä suhde.

Vierailija
7/20 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin mies pystyi olemaan oma itsensä seurassasi.

Vierailija
8/20 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käski äitiä pilkkomaan pihvin? Tää ei vaan voi olla totta, eihän? 😰

Vierailija
9/20 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkä vaan pilailee.

Sanoisin varmaan: -Noniin, nyt voisit olla taas vakavissasi., jos haluaisin, että mies palaa korrektiin käytökseen.

Vierailija
10/20 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, oikeesti? "ei äitikään laita juustoa, väävää..." Kokkaako se mies itse ollenkaan?

Vierailija
11/20 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napanuora. Miestä on paapottu liikaa ja liian kauan, eikä hän ole oppinut hahmottamaan erilaisia toimintatapoja.

Vierailija
12/20 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun isäni, armeijan käynyt mies, työnsi ekoilla perhepäivällisillä omassa kodissaan perunansa äitini eteen ja sanoi että "kuori". Äiti totesi, että jos et osaa itse kuoria, syö kuorineen. Isän isä totesin että vihdoinkin saatiin paikalle nainen, joka laittaa tuon lellipennun paikoilleen..  turha kait sanoakkaan, mitkä äitini ja hänen anoppinsa välit tämän jälkeen olivat.

Vierailija
13/20 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun isäni, armeijan käynyt mies, työnsi ekoilla perhepäivällisillä omassa kodissaan perunansa äitini eteen ja sanoi että "kuori". Äiti totesi, että jos et osaa itse kuoria, syö kuorineen. Isän isä totesin että vihdoinkin saatiin paikalle nainen, joka laittaa tuon lellipennun paikoilleen..  turha kait sanoakkaan, mitkä äitini ja hänen anoppinsa välit tämän jälkeen olivat.

Pisteet äidillesi mutta miten isäsi oikein kehtasi...?

Vierailija
14/20 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsensa pilalle hemmottelevat äidit tekevät kyllä ison karhunpalveluksen, ei tuollaiset aikuisvauvat parisuhdemarkkinoilla pärjää. 

Vierailija
15/20 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, eikö sitä tunne itsensä pedofiiliksi tuollaisen pennun kanssa? Henkinen ikä reilusti suojaiän alapuolella.

Vierailija
16/20 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan näitä vanhemmissa miehissä. Oma appiukko tekee tuota vieläkin anopille. Viimeksi kun olivat meillä, niin sanoin, että meidän taloudessa makkaran saa pilkkoa aikuiset ihmiset ihan itse. Varsinkin, kun lapsetkin tekevät sen ihan itse. Ja sama kahvin kanssa. Jos ei osaa kauniisti pyytää lisää, saa hakea ja kaataa itse.

Vierailija
17/20 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa eksältäni :D Kolmekymppinen mies tuli aamiaispöytään silmät ristissä, otti leivän ja työnsi sen eteeni ja sanoi "Laita päälliset samalla tavalla kun äiti" Minun olisi ilmeisesti jotenkin maagisesti pitänyt tietää miten se mamma on päälliset aikuisvauvalle laittanut.

Vierailija
18/20 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on mennyt välit anoppiin jo ajat sitten, koska "kohtelen hänen poikaansa huonosti" kun en ruoki häntä samalla tavalla kun äitinsä ja laitan poikansa imuroimaan yhteistä kotiamme raskaan työpäivänsä jälkeen. Lisäksi, koska emme noudata heidän joulu yms. vierailuperinteitään.

Juu, poika katkaisi napanuoransa lellineestä äidistään vasta 30-vuotiaana ja minä sain vihat niskoille, kun olen nyt pilannut hänen poikansa.

Vierailija
19/20 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemänvuotiaan pojan äitinä olen alkanut tosissani miettiä tätä hommaa. Tosi taitavasti tuokin yrittää vedättää ja leikkiä avutonta, ja sitten alkaa teinivastarinta kun pitäisi jotain tehdä. Kerta toisensa jälkeen laitan sen osallistumaan ja juttelen, että on tosi houkuttelevaa kuvitella, että tosimiehet ei mittään tee, mutta jos ei oikeasti tee mitään muuta kuin juoksis ulkona, niin ei sitten kyllä ole ihminenkään vaan perheen koira. Silti joudun motivoimaan niin, että lähinnä teetän sillä hommat, joista seuraa välitön palkkio, eli saadaan ruokaa nopeammin kun hän kattaa tms. Tai kun kerää romunsa lattioilta, saadaan nopeasti siistiä.

Salaa se on tosi tyytyväinen että otan sen mukaan keittiöön ja laitan ratkomaan ongelmia itse ja autan vasta kun tarvii. Näkee, miten itsetunto nousi taas viisi senttiä. Mutta sitten alan miettiä, mitä kaikki sen tumpelokaverit ilmeisesti samaan aikaan tekevät kotonaan, pelaavat pelaavat ja kääk. Tukka nousee pystyyn kun huomaan päivä toisensa perästä, miten paljon opittavaa tuollaisella rääpäleellä on, ennen kuin sillä on edes välttävät eloonjääntitaidot. Jäätelöpaketinkin se yritti repiä auki suikaleina. Vaikka on varmasti nähnyt tuhat kertaa, miten se avataan. Joko jätkä on ihan käsi tai sitten se on jo kauan pitänyt semmoisia hommia niin tylsinä, ettei ole ollut kiinnostusta katsoa, miten ne toimivat.

Pakko kaatua jälkimmäisen teorian puoleen. Puolitoistavuotiaana se nimittäin oli niin tarkka, että oli ojentamassa tikkuaskia juuri oikeassa kohtaa, kun laitettiin puita hellaan. Nyt se siis suuntaa tarkkuutensa sen vahtimiseen, ettei vain akkojen hommiin laiteta.

Kotitalous pitäisi aloittaa ekaluokkalaisista. 13 veelle se on myöhäistä. Ja jos jostain tuntuu, että ukko on kömpelö ja avuton kotihommissa, niin vaikka siitä kuorittaisiin päältä psyykkisen tahmeuden vaikutus, niin oikeasti se ei välttämättä osaa käyttä kunnolla kuin paria sormea. Oikeastaan ihmettelen, että miehet senkin verran näyttävät osaavan kotona keskimäärin, kuin mitä on tullut vastaan. Ja nostan hattua kasvattajille. Tälläkin pojalla on mallia tekevistä miehistä isoisiä myöten. Ja silti...

Vierailija
20/20 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies myös jotenkin taantuu anoppilassa. Kotona tekee kyllä kotihommia ja laittaa ruokia plus huolehtii lapsista. Kun mennään anoppilaan, ei osaa muuta kun istua sohvalla kun minä koitan katsoa muksujen perään ja auttaa anoppia ruoan kanssaa. Anoppi siis kova hääräämään ja kaikki viimeisen päälle laitettuna ruokapöytään.  en tosin käsitä kun pöydässä pitää olla liki juhla-ateria härpäkkeineen kun oma lapsi, lapsenlapset ja miniä tulee käymään. Niitä ruokia sitten (valmiiksi tehtyjä kyllä) sitten siirrellään kiposta A kulhoon B hiki hatussa. Sama toistuu ruokailun jälkeen. Mies sitten anopilla syö, pyyhkii suunsa ja menee takaisin sohvalle istuskelemaan. Varmaan kyllä anopin itsensä opettama tapa, miehen isä kun kuoli hänen ollessaan pieni. Isosisko ja äiti paaponeet pojan tuollaiseksi. Mutta tosiaan onneksi tapahtuu vaan siellä kyläillessä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä