Työkaveri haisee välillä tupakalle aamuisin! Epäilen, että hän tupakoi!
Miksei ole ikinä maininnut asiasta! Onko tämä twistä epäiöyttävää!?
Kommentit (9)
Siis ei voi olla totta!! Aikuinen ihminen tupakoi vapaa-ajallaan, mutta ei laadi siitä raporttia työkavereilleen!!?! JÄRKYTTÄVÄÄ!!!
Se olen varmasti minä. En tupakoi työajalla ollenkaan, vapaalla kyllä. Miten tämä asia sinulle kuuluu?
Pidä huoli niistä omista asioistasi, vaikka tämä taisikin olla provo!
Minä luulen, että työtoverini harrastaa coitusta aamulla puolisonsa kanssa ennen töihin tuloa. Hyvin epäilyttävää. Ärsyttävästi hymyilee.
En tiedä miten tähän pitäisi suhtautua. Taidan mennä ulos tupakalle pohdiskelemaan...
Tuo on kyllä surullista. Joillain tyäpaikoilla hajusteiden käyttö on kielletty, miksei sitten tupakalta haiuseminenkin (Siis ilman mitään vitsiä näin on jo). Hampaatkin voivat haista todella pahalle ja piereskelijät pitäisi erottaa ilman varoitusta.
Meillä työpaikalla ei ole tällaista ongelmaa, mutta osa työkavereistani häiritsee minua esteettisesti. Varsinkin se pullero. Sitä kun joutuu päivällä katselemaan, niin ei illalla meinaa normaali avioelämä sujua mistä lopulta kärsii paitsi minä, niin koko perhe, kun puolisokin tulee puutteessa kiukkuiseksi. Jotain rajaa ulkonäkökysymyksiinkin pitäisi saada, Pelkkä solmiopakko ei oikein nyt lämmitä.
Ja mitähän se sinulle kuuluu?