Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kun ei vain jaksaisi enää..

Vierailija
31.10.2017 |

Mulla masennus on ilmeisesti edennyt siihen pisteeseen, että en näe enää mitään syytä elää. En ymmärrä enää miten kukaan haluaa ylipäätään elää. Mun elämäntilanne on sinäänsä ihan ok, mutta tällä hetkellä en haluaisi mitään muuta kuin kuolla. Mun mielestä ihmisen elämä ei ole edes arvokas, ei sillä ole väliä onko kuollut vai elävä. En tiedä miten selviydyn ikinä elämästä. Odotan vain että tää loppuu.Olen vielä nuori, joten mun pitää vaan kärsiä vielä monia kymmeniä vuosia tätä elämää. Onko masennuslääkkeistä mitään apua?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä pimenevä vuodenaika voi pahentaa masennusoireita. En siis sano, että alhainen mieliala johtuu siitä, vaan että se saattaa voimistaa sitä.

Mielestäni ihmisellä on syy elää pelkästään sillä perusteella, että hän on olemassa. Ei välttämättä tarvitse mitään muuta syytä elää. Mutta jos haluat, voithan keksiä lisäsyitä, esim. voit miettiä jonkin arvokkaan tehtävän, jota rupeat tekemään.

Et välttämättä itse näe sitä, mutta Jumalan silmissä olet arvokas ja erityinen.

Vierailija
2/4 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, lääkkeistä on apua. Ei heti mutta muutamassa kuukaudessa. Kannattaa siis hakea ne heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko masentunut ympäri vuoden ja vuodesta toiseen? Oletko miten rohkea vaiko pelokas? Jos olet tarpeeksi rohkea, niin joskus asuinympäristön muutos saa virkeämmälle mielelle. Joskus taas rakastuminen ja vastarakkaus, jota saa, parantaa.

Tähän aikaan vuodesta täytyisi saada päivänvalohoitoa. Päivänvalolamppu? Oletko ottanut D-vitamiinipillereitä? Itse syön 25 mikrogrammaa päivässä ja pidemmällä aikavälillä, siis kuukausien syömisen jälkeen, ne ovat piristäneet.

Vierailija
4/4 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on vakava aivokemian epätasapaino, joka on itsessään akuutti sairaus samalla tavalla kuin vaikkapa käden murtuma. Mene lääkäriin, siihen on tehokkaita hoitomuotoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi