Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

VOIKO NIKKEL ALLERGIA PUHKEA ODOTUSAIKANA

08.04.2006 |

Mulla on toista raskautta menossa rv 18. Ekassa raskaudessa ei ollut mitään ongelmia. Eikä ole koskaan aikaisemmin ollut mutta nyt huomasin että kellosta tulee jälkiä. Onneksi ei vielä kutita. Kello on ollut mulla käytössä jo vuosia.

Onko muita jolle on huomannut samaa raksauden aikana? Onko mennyt ohi synnytyksen jälkeen?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassuinta on, että tämä jo kolmas raskaus eikä edellisissä ollut minkäänlaisia oireita. Minulla ei myöskään ole muita allergioita tms.

Itselleni tuli siis joskus rv12 jälkeen ihottumaa heti, jos pidin sormuksiani sormissa. Sormukseni (kihla ja vihki) ovat valkokultaisia joten niissä siten (kuulema) nikkeliä. Toivon kovasti, että tämä vain raskauden aikanen ongelma sillä haluan kovasti pystyä pitämään ko. sormuksia sormissa. Lopetin niiden pitämisen aika nopeasti sen jälkeen, kun huomasin saavani niistä ihottomaa joka kerta.

Jazzimiina rv30

Vierailija
2/2 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulle puhkesi ekan raskauden myötä kissa-allergia. Aikaisemmin mulla ei ollut mitän oireita mihinkään allergiaan. Meillä oli kaksi kissaa, joista oli pakko luopua. Nykyään aina, jos joudun olemaan pitempään kissaisassa paikassa, rupeaa kutittamaan, silmät ja nenä vuotamaan ja joskus jopa henkeä ahdistamaan (jos on kunnon koarvanlähtöä!).

En ole misään virallisesti käynyt allergiaa kuitenkaan toteamassa.

Toivon, että oireet menevät joskus ohi ja voimme vielä ottaa kissat kotiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla