2 isä vaihtoehtoa
Harrastin suojaamatonta seksiä poikaystävän kanssa 14.9.2017 ja toisen miehen kanssa 19.9.2017. Positiivisen testin tein clearbluella 2-3 vkoa raskaana 1.10. Myös hcg arvo mitattiin, se oli 230 2.10. Mitä arvelette , kummasta olen tullut raskaaksi? Ja erottiin poikaystävän kanssa tuon jälkeen ja baarista löysin tämän uuden miehen. Tiedän, kamala tilanne mutta näillä mennään.
Kommentit (49)
Teetät isyystestin kummallekin lapsen synnyttyä.
Jos et itse voi kasvattaa lastasi, voit antaa hänet adoptoitavaksi.
Voimia päätösten tekoon!
Mites mä nyt näin haksahdin tähän provoon!?
En kyllä ole provo. Tutkitusti paljon lapsia joita kasvattaa mies joka luullut olevan isä, sitten selvinnyt jossain yhteydessä ettei olekkaan. En varmasti ole ainoa nainen joka erottua lähtee baariin ja etsii yhden illan kivaa. Näin kävi ja vastuun kannan.
Vierailija kirjoitti:
Abortti kannattaa tehdä. Vauva sitoo äidin 110 %:sti, etkä pääse muutaman päivän välein naiskentelemaan erinäisten miehien kanssa, kun pitää vauvasta pitää huolta. Jotta pystyt jatkamaan valitsemallasi tiellä: abortti.
Idiootti. Tiedän monia yksinhuoltajia jotka tapailee useita miehiä. Mutta se ei tarkoitus. Jos lapsen pidän niin hän todella rakastavan äidin saisi.
Vierailija kirjoitti:
Teetät isyystestin kummallekin lapsen synnyttyä.
Jos et itse voi kasvattaa lastasi, voit antaa hänet adoptoitavaksi.
Voimia päätösten tekoon!
Miksi adoptioon? Voihan se isä ottaa lapsensa hoidettavakseen. Yhtä vastuuton ollut paneskellessaan.
Kummallista ettå aina ollaan niinkuin lapsella olisi vain äiti. Sitten vielä vingutaan miksi isät ei saa erossa lapsia!
Pieni korjaus, ne 2 vaihtoehtoa olivat paikallinen vapaapalokunta ja kaupunginorkesteri :)
Mieti vielä näinkin: Kumpu isäkandeista mahtaisi käydä vuorotöissä? Sellainen voisi soveltua sinulle, kertomuksesi perusteella tarvitset omaakin aikaa ilman ukkokultaa..
Sanoisin, että jos ovulaatio 17.9. ja raskaustesti jo plussaa 1.10., niin epäilen, että tämä ensimmäinen mies eli eksäsi on isä.