Raskaus ja kuukautiset
Ilmeisesti jopa yllättävän monella on kuukautiset tulleet enemmän tai vähemmän normaalisti vielä raskauden aikana.
Jos oletetaan että olisin raskaana, (kuukautiseni ovat tulleet kokojan) niin onko raskaustesteihin luottaminen kuukautisista huolimatta ihan normaalisti? Negatiivisia ovat testit olleet, mutta haluaisin varmistaa asian ja kuulla kokemuksia.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
No itse menin varhaisultraan luulossa että olen rv5+4, olinkin sitten rv8+4. Edelliset kuukautiset tulivat normaalisti, tosin 2 päivää myöhässä, mutta tämä normaalia kun olin alle 6kk aiemmin lopettanut hormonaalisen ehkäisyn. Myös raskaustesti jonka tein päivän ennen kuukautisten alkamista oli negatiivinen. Tiedän myös tapauksen jossa odottava äiti oli jo raskauden puolessa välissä ennen kuin raskaus paljastui. Kuukautiset olivat tulleet normaalisti ja sekä Koti-Kajaani että neuvolassa tehdyt raskaustestit olivat negatiivisia. Vaati oireiden perusteella ultraäänitutkimusta jossa paljastui raskaus ja kesto.
Voi jösses mikä autocorrect. *koti-, ei Koti-Kajaani 😂
Minulla tuli yhdet kuukautiset ennen kun tajusin olevani raskaana. Kuukautisvuoto oli erillaista kuin normaalisti.
Onko sinulla ollut vuoto outoa?tuskin olet raskaana jos testit on olleet negatiivisia mutta ainahan voit pyytää veritestit tai mennä gynekologin luo missä ne yleensä ultraa
Eivät ne ole kuukautisia raskauden aikana, vaan muita vuotoja. Kiinnittymisvuoto raskauden alettua osuu usein siihen kohtaan, milloin tulisivat kuukautiset.
Testin mittaama raskaushormoni erittyy ihan vuodoista huolimatta.
No itse menin varhaisultraan luulossa että olen rv5+4, olinkin sitten rv8+4. Edelliset kuukautiset tulivat normaalisti, tosin 2 päivää myöhässä, mutta tämä normaalia kun olin alle 6kk aiemmin lopettanut hormonaalisen ehkäisyn. Myös raskaustesti jonka tein päivän ennen kuukautisten alkamista oli negatiivinen. Tiedän myös tapauksen jossa odottava äiti oli jo raskauden puolessa välissä ennen kuin raskaus paljastui. Kuukautiset olivat tulleet normaalisti ja sekä Koti-Kajaani että neuvolassa tehdyt raskaustestit olivat negatiivisia. Vaati oireiden perusteella ultraäänitutkimusta jossa paljastui raskaus ja kesto.