Mitä miehisiä piirteitä naisessa ette siedä?
Kommentit (38)
No sellanen Tyynemäinen tätisetämäinen on turn off.
Vierailija kirjoitti:
Kalju, ellei johdu sairaudesta.
Ja mitä eroa sillä sitten on, että onko sairaudesta johtuvaa vai ei, kun kuitenkin on kalju?
Huomatkaa miten naiset taas suuttuivat :D
Ei tuossa toisessa ketjussa miehet ole vinkumassa vaikka naiset siellä käyttävät paljon rumempaa kieltä miehistä.
Mitä mieltä jykevää leukaa karttavat miehet ovat prinsessa Victorian leuasta, pilaako se hänen naisellisuutensa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:-D Minulla on litteä rinta. Hartiat leveämmät kuin lantio. On ollut siilitukasta pitkään ja siltä väliltä. En "söpöile" koska se on mielestäni typerää.
Lisäksi olen hyvin itsenäinen ja omaa tilaa vaativa. En siedä kahlitsemista enkä kontrollointia. Olen hyvin koulutettu, minulla on hyvin palkattu työ ja viihdyn erinomaisesti myös sinkkuna.
Oikea miesten kauhu siis. Jostain syystä kuitenkin seuraani hakeudutaan, vaikka olen valikoiva. On siis olemassa myös miehiä jotka pitävät näistä ominaisuuksista. Tuntuukin sille että juuri näillä miehillä on hyvä ja terve itsetunto, ja he ovat sinut itsensä kanssa. Eivät tarvitse oman miehuutensa pönkittämistä koska tietävät olevansa miehiä.
Eka mielensäpahoittaja.
Eli sinä itse? Onhan se ärsyttävää, kun joku tulee omalla esimerkillään kumoamaan sen stereotypian, jonka olet kehitellyt omassa päässäsi ja jonka uskot kaikkien muidenkin miesten jakavan :)
T. eri kuin kommentoimasi
Piirteet joita suvaitsen, sillä edellytyksellä että nainen on sinut itsensä kanssa eikä kuulu kategoriaan "haluan vielä isomman/vahvemman miehen tunteakseni itseni piueneksi ja siroksi (vaikken ole sellainen)":
- pituus
- rotevuus
- harteikkuus
- lihaksikkuus
- voimakas leuka
- olemattomat tissit
- matalahko ääni
- miehiset harrastukset
- aloitteellisuus seurustelussa ja seksissä
Piirteet jotka ovat turn-off:
- kilpailuhenkisyys, erityisesti työelämässä
- useiden seksikumppanien haaliminen
- aggressiivinen käytös
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä jykevää leukaa karttavat miehet ovat prinsessa Victorian leuasta, pilaako se hänen naisellisuutensa?
Ei täysin mutta aika kovalla kädellä. Ruotsittaret ovat muutenkin varsin jykevällä leualla usein varustettu.
-aggressiivinen käytös
-matala ääni
-henkinen ja fyysinen teräksisyys
-huomattava vartalon koko
-kilpailevuus ja latistaminen
-liiallinen poliittisuus
Vierailija kirjoitti:
Kaverini (nainen) kiroilee kuin vanha merimies. En yhtään tykkää jatkuvasta sadattelusta.
Minusta taas jatkuva kiroilu on tosi vastenmielistä riippumatta siitä, onko kiroilija nainen vai mies.
Vierailija kirjoitti:
Huomatkaa miten naiset taas suuttuivat :D
Ei tuossa toisessa ketjussa miehet ole vinkumassa vaikka naiset siellä käyttävät paljon rumempaa kieltä miehistä.
On siellä mielensäpahoittajia, selaahan tarkemmin!
Vierailija kirjoitti:
Röyhtäilyä ja piereskelyä avoimesti.
Hetkonen... ovatko nuo todella miehisiä piirteitä? Minusta eivät. Noin käyttätyvät vain juntit, sukupuolesta riippumatta.
Mä olen aika vastenmielinen tän ketjun perusteella. Pitäsköhän pahoittaa mieleni ja alkaa miehiä syyttämään kun en kelpaa, se olis se varsinainen palstamiehuuden osoitus!
- Urakeskeisyys
- Lyhyt tukka
- Voimakastahtoisuus
- Pituus
- Kiroilu
- Kevytkenkäisyys
Tota asennetta että kuvittelee minun olevan kiinnostunt. EKHV totettaa teittin haaveitanne prinsessat.
Hyvä ryhti miehellä on kyllä eri asia kuin äijähaara, joka näyttää naisnäkökulmasta lähinnä vain koomiselta - ihan kuin miehellä olisi kakka housussa.