Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saara Aallon uusi hittisingle

Vierailija
29.10.2017 |

Blue Eyes... LOL!

Tuosta what do we do-jankkauksesta ei jää epäilystä kuka biisin on tehnyt :D Vai että maailmanluokan levysopimus?!? Tuo biisi on floppi eikä Warner julkaise albumia. En tiedä onko linkki sallittua joten en laita sitä, mutta biisi löytyy tuubista. Hirveää kuraa.

Kommentit (1822)

Vierailija
441/1822 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meri on tosiaam kadonnut kuin tuhka tuuleen.

Saara laittoi viestiä Lontoosta Merille Suomeen. Facessa.

Vierailija
442/1822 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukkukakkunen kirjoitti:

Siksi tätä keskustelua ei ole poistettu kun Meri ei enää päivystä Saaran haukkumisia netissä 😂 Hyvä Meri! Juokse ja lujaa niin pelastut narsistin kynsistä!

Ja facesta ei lähde negat niin nopsaan.

Seiskassa oli juttu, kun Meri ja Saara oli syömässä terveysruokaa. Saaralla kiinnosti some enemmän, kuin Meri.

Facessa videolla areenasta oli muut läheiset uralta, paitsi Meri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/1822 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin - Sharon O on kaivettu jostain kalmistosta kaulailemaan.

Huomionarvoista oli että Mike Monroen juhlakeikalla vikko sitten (30-vuotta rokkia) ei nähty Saaraa, eikä hän onnitellut somessa.

Sillat palaneet suureen guruun ja mentiriin?

Tuota minäkin ihmettelin. Olisin kuvitellut, että Saara olisi ollut paikalla tai ainakin onnitellut.

Saarahan on kertonut, että suomalaisena hän ei aina muista huomioida toisia.

Hän ei x factorissa muistanut kannustaa kilpakumppaneitaan, koska on Suomi ala nen, mutta epäsuomalainen. Kun muut nousivat seisomaan ja taputtamaan toisten esityksille jäi Saara suomalaisena istumaan penkille, kunnes joku huomautti siitä.

Saara kannustaa muita silloin, kun saa siitä itselleen julkisuutta ja hyötyä.

Olen SUOMALAINEN

Niin minäkin mutta osaan silti nousta seisomaan ja taputtamaan esityksille. Saara tuntuu muistavan mainita suomalaisuudestaan vain selittäessään huonoa käytöstään.

Vierailija
444/1822 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekee Meri?

Viimeksi kun katsoin hänen instastoryaan pari päivää sitten, hän kuvasi itseään ja kyseli mitä mieltä porukka on sen hiuksista.

Vierailija
445/1822 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukkukakkunen kirjoitti:

Siksi tätä keskustelua ei ole poistettu kun Meri ei enää päivystä Saaran haukkumisia netissä 😂 Hyvä Meri! Juokse ja lujaa niin pelastut narsistin kynsistä!

Tää on muuten varmaan totta. Se aggressiivinen superfani on lopettanut möhkäämisen.

Pakosta tulee sekin mieleen että levy-yhtiö on passittqnut sen huitsin kuikkaan sekaantumasta.

Keväällähän se päivysti joka paikassa mukana.

Vierailija
446/1822 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskan paparazzit nyt paljastuksia. Jotakin kummaa on meneillään.

Vierailija
447/1822 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärsivä kirjoitti:

Ei helvetti! Ihan riittävän noloa oli jo se Ahtisaarelle laulaminen. Nyt jos linnanjuhliin päästetään tämä emäntä valloilleen niin pitänee tästä itse muuttaa muualle... Just kun luulet päässeesi eroon koko emännästä ni sieltä se jostain sinkoaa takas naamailemaan mediaan. Miksi se ei nyt pysy siellä ulkomailla? Mä en kestä enää! En osaa sanoin kuvailla näitä henkisiä kärsimyksiä joita olen joutunut hänen takiaan kokemaan... Lopeta Saara jo LOPETA!!!

Suomi100-itsenäisyyspäiväjuhlaan toivoisi esiintyjäksi jotain pitkän linjan, Suomessa arvostusta ja suosiota saanutta viihdemuusikkoa. Jos Kaartin soittokunnan omat laulajat eivät riitä.

Saara ja Meri kutsuvieraana olisi riittävä tunnustus heille Suomen markkinoinnista kateellisten ja ilkeiden ihmisten maana.

Vierailija
448/1822 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekee Meri?

Viimeksi kun katsoin hänen instastoryaan pari päivää sitten, hän kuvasi itseään ja kyseli mitä mieltä porukka on sen hiuksista.

No mitä mieltä ne oli? Aika paljon Meriltä myös mökkikuvia kesällä ilman Saaraa.

Vierailija
449/1822 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kärsivä kirjoitti:

Ei helvetti! Ihan riittävän noloa oli jo se Ahtisaarelle laulaminen. Nyt jos linnanjuhliin päästetään tämä emäntä valloilleen niin pitänee tästä itse muuttaa muualle... Just kun luulet päässeesi eroon koko emännästä ni sieltä se jostain sinkoaa takas naamailemaan mediaan. Miksi se ei nyt pysy siellä ulkomailla? Mä en kestä enää! En osaa sanoin kuvailla näitä henkisiä kärsimyksiä joita olen joutunut hänen takiaan kokemaan... Lopeta Saara jo LOPETA!!!

Suomi100-itsenäisyyspäiväjuhlaan toivoisi esiintyjäksi jotain pitkän linjan, Suomessa arvostusta ja suosiota saanutta viihdemuusikkoa. Jos Kaartin soittokunnan omat laulajat eivät riitä.

Saara ja Meri kutsuvieraana olisi riittävä tunnustus heille Suomen markkinoinnista kateellisten ja ilkeiden ihmisten maana.

Saako linnassa naiset olla miesten puvussa?

Vierailija
450/1822 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kärsivä kirjoitti:

Saako linnassa naiset olla miesten puvussa?

On ollut ennenkin.

Lesboparejakin siellä on ollut jo montq vuosikymmentä sitten, vaikka toki Saara ja Meri ovat Suomen ekat julkilesbot.😂

Vierailija
451/1822 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robin olisi pitänyt olla eripari kengissä.

Vierailija
452/1822 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei warner halunnut kommentoida?

Vierailija
453/1822 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätäkö sitä nyt on hierottu studiossa vuosi... Ehkä sen ajan olisi voinut käyttää järkevämpää. Tuossa ei ainakaan voi olla tekijöinä mitään hittibiisinikkareita. Ei ne tuollaista tekisi. Tuohan on aivan kuin akustinen versio No Fearista.

No Fear -hullu bongattu!

Vierailija
454/1822 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli Edenin biisistä tunne, että olen sen kuullut ja nyt tuli tästä biisistä.

Nöyfiö...

No Fear -hullu ei lepää!

Vierailija
455/1822 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut kuunnella. Kyllästynyt jo Saara Aaltoon.

Odottelemme milloin kyllästyt kommentoimaan!

Vierailija
456/1822 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

23.11 Saaralla on kirkkokonsertti Kouvolassa. Voi olla lisääkin tulossa. Sitä paitsi Saara joutui x-factorin takia perumaan viimevuotiset. Ei oikein voi olla kahdessa paikassa yhtä aikaa.

En todellakaan osta lippua!

Ostin viime vuonna ja saara ei esiintynyt joten hän on velkaa.

Ei sinua siihen kukaan pakota. Itse ostaisin jos asuisin lähempänä.

Kunnon keijukerholainen matkustaa vaikka maailmanääristä kuuntelemaan Suomen Celine Dionia ja Kate Bushia Kouvolan kirkkoon.

Suomen Statler and Waldorf -duoko sieltä kirjoittelee?

Vierailija
457/1822 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä toi biisi on aika hyvä. Paljon parempi kuin Saaran aiempi tuotanto. Ääni pääsee oikeuksiinsa ja kivat Tori Amos-/Kate Bush-vibat. Miinuksena tähän on vähän vaikea tarttua melodian takia eli höttöä en usko tästä tulevan.

Anteeksi, hittiä. Kiitos ennakoiva tekstinsyöttö.

Eikä ole raivostuttava tuo ennakoiva. Tulee täysin siansaksaa välillä. :-D

Miten se eroaa ketjun kommentoijien oikeista kommenteista? :O

Vierailija
458/1822 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

childrenof bodom kirjoitti:

lesbojen lällytystä ei kuunnella

Lesbot ällöttää todella - että piti Saarankin höyrähtää tuollaiseksi...

Homokammo jyllää taas ketjussa vapaasti. Hienoa!

Vierailija
459/1822 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt joku itkee Hesarissa että täällä on kirjoiteltu miten Saara on valhdellut. No tadaa, eikö sittem ole?

Sitähän se Hesarin juttu juuri valottikin: että valetta kaikki.

Vierailija
460/1822 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo karaokeohjelmat tekee juuri näitä tähdenlentoja, jotka paistattelevat parrasvaloissa ohjelman lyhyykestoisessa humussa ilman omaa musiikkia hetken ja häviävät. Tv-yhtiön ottaessa fyrkat mainostajilta. Tv-yhtiöt ei juurikaan ole kiinnostuneita enää voittajien musiikkiuran tukemisesta. Lahjakkaat säveltäjät, mielenkiintoiset persoonat ja muusikot jäävät pinnalle, mutta heitä on harvassa. Ihmiset alkaa olla kyllästyneitä covereita lauleleviin tähtösiin ja liukuhihnalla yhä uusista ohjelmista pursuaviin voittajiin, kun niitä on niin paljon. X Factorien ja Idolssien aika on jotenkin mennyt jo.

Juuri tämän takia on hyvä juttu, jos Warner on oikeasti kiinnostunut Saarasta, koska Sony / X Factor ei ole kiinnostunut aiemmista vuosikerroista. Matt Terrylta on tulossa vasta nyt levy, sinkku oli sijalla 97 listalla, ei kai minkäänlaista promoa.

Kyllä. Vuoden 2015 voittajan levyähän ei ole julkaistu vieläkään.

Ketju on lukittu.