Sinkun elämänlaatu on miljardi kertaa parempaa kuin perheellisen
Tarvitsee vain lukea sinkkujen selontekoa siitä, mitä tekevät. Perheelliset vain kärsivät ja odottavat, että aika kuluu.
Kommentit (17)
Totta. Mikä onkaan kivempaa kuin palata töistä tyhjään kotiin ja itkeä isossa sängyssä itseni uneen samalla peittoa rutistaen
😂päivän paras! En vaihtaisi sinkkuvuosiani takaisin, olen kiitollinen lapsistani, miehestäni, perheestäni.
Toivottavasti en perheellisty koskaan jos nyt olen elämäni huipulla.
Jos ei ole mitään annettavaa muille, on sinkku. Jos on muille jaettavaksi asti, on perheellinen.
Miksi sinkut sitten kuolevat nuorempina kuin perheelliset?
Niin... vertaileminen edellyttää yhteisymmärrystä vertailun perusteista.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole mitään annettavaa muille, on sinkku. Jos on muille jaettavaksi asti, on perheellinen.
Tästä olen samaa mieltä. Erosin jo parikymmentä vuotta sitten ja kasvatin lapseni aikuisiksi yksin. Kun nuorimmainenkin muutti omilleen, musta tuntui, että mulla ei todellakaan ole enää mitään annettavaa yhtään kenellekään. Siitä lähtien olen vain nauttinut sinkkuudestani ja siitä, ettei tarvitse koko ajan antaa itsestään jollekin jotain. Saa olla aivan vapaasti itsekäs ja tehdä ihan mitä vaan itse haluaa. Jonain päivänä mulla ehkä on lapsenlapsia ja silloin pitää taas aloittaa itsestään antaminen, mutta onneksi silloinkin vain omilla ehdoillaan.
Molemmat on koettu. Olen leski. Lapset ovat korvaamattomia, ihan korvaamattomia sinkun vapauteen verrattuna. Olen yhden miehen nainen ja häntä ei enää ole. Nyt sitten näin. Kyllä se näinkin menee.
Miksi vertailla jos kaikki ovat tyytyväisiä omiin valintoihinsa?
Se vapaus, kun voi sekunnin päätöksellä lähteä mihin huvittaa, ilman kyselyjä ja vitunmoisia valmisteluja ja säätämisiä, vastuita ja vitutuksia.
Vierailija kirjoitti:
Se vapaus, kun voi sekunnin päätöksellä lähteä mihin huvittaa, ilman kyselyjä ja vitunmoisia valmisteluja ja säätämisiä, vastuita ja vitutuksia.
Juuri näin. Voi dokailla ja heräillä mistä sattuu. Perisuhteessa kun et palaa kotiin olet kusessa. Duunista voi ajaa suoraan himaan kulkematta tarhan kautta. Kaupassa käynti onnistuu aina 100%, kun ei tarvi miettiä muita. Ei tarvi ikinä kuunnella miks et ostanu sitä tätä tota, no et sanonu..... Pitääkö aina sanoo!! Voisit ajatella... Frendei ruvennu nyppii, kun ei ne koskaa pääse mihinkään ilman sotaa ja kaikki pitää monta viikkoo etukäteen säätää ja ruinaa. Kaks on jo sanonu, että v#ttu sulla on kyllä hyvin asiat. Kyllä mä nautin tästä..
Hah. Luulo(si) ei ole tiedon väärti.
Ensin pitäisi tietää oikeasti molemmat elämäntilanteet ja sitten vasta voi sanoa eikä luulotella.
Kyllä mä voin sekunnissa päättää jotain.
Luuletko että lapset ovat ikuisesti vauvaiässä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinkut sitten kuolevat nuorempina kuin perheelliset?
Miehet. Naisilla päinvastoin...
Se on ihan totta, että sinkuilla on helpompaa, koska on niin paljon vähemmän vastuuta. Jokainen voi punnita sitä, mitä uhrauksia haluaa elämässään tehdä.
Paska on hyvää. Miljardi kärpästä ei voi olla väärässä.
No ei. Siitä asti, kun sain perheen eli lapset takaisin, tunnen taas eläväni.