Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukuin 30 tuntia putkeen

Vierailija
29.10.2017 |

Eli perjantaina baarissa, alla paha univelka viikolta eikä mitkään kovat kännit. Nukkumaan meinin perjantain ja lauantain välisenä yönä klo 4.00 ja heräsin tänä aamuna klo 10.00. Lauantai meni nukkuessa. Koskaan ei ole käynyt näin, onko normaalia?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain lääkkeitä baarissa laitettu juomaan?

Vierailija
2/19 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mulla itsekin tuli mieleen, mutta en kuitenkaan ollut baarissa poikkeuksellisen sekava. Oksensin kyllä kotiin tullessa, mikä oli outoa juomisen määrään nähden. Kerran nuoruudessa laitettu tyrmäystippaa, sillon pimeni heti, nyt ei ollut sellainen vaikutus. Kerran laitettu jotain opioidia kun pupillit meni pikkuruisiksi, silloin oksentelin myös vaikka olin juonut vain kaksi tuoppia ollutta. Voisihan se olla tosiaan että jotain lääkettä lasiin laitettu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pystyit olemaan 30 tuntia käymättä vessassa?

Vierailija
4/19 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pystyit olemaan 30 tuntia käymättä vessassa?

Muistan, että lauantai-iltana kävin puoliunessa vessassa yhden kerran, sitten seuraavaksi vasta kun heräsin tänä aamuna.

Vierailija
5/19 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudolta kuulostaa. Jotain unilääkettä?

Vierailija
6/19 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytit aivoja lamaannuttavaa huumetta univelan keskellä ja ihmettelet, miksi aivosi olivat yhden päivän liian väsyneet toimiakseen kunnolla. En usko, että kyse on mistään unilääkkeestä.

Vierailija
7/19 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissittikö? 😁

Vierailija
8/19 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin huudatte unilääkettä täällä, kysyisin mielenkiinnosta:

1. onko mahdollisuutta, että alkoholi aiheuttaa 30 tunnin unijakson,

2. onko olemassa unilääkettä, joka lamaannuttaa 30 tunniksi? ja jos on, kuinka helppoa sellaista on jonkun baarijätkän saada?

3. mitä hyötyä baarissa satunnaisen ihmisen huumaamisesta unilääkkeillä on?

Vierailija
9/19 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän sun vähän tarkastelka sun baarikäyttäytymistä ja juomistapojasu, jos noin usein sut huumataan sun juodessa alkoholia? Ja ei ole normaalia nukkua 30h putkeen.

Vierailija
10/19 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin kanssa vaan nukkua. Oikeastaan ihan ainut asia mitä haluan enää tehdä. Ens alkuun vaikka toi 30 tuntia kuulostaisi ihanalta, mut en v*ttu voi kun pitää mennä huomennakin töihin ja sehän kiinnostaa kuin kilo kiviä.

Vierailija
11/19 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi huolissani jos näin ei tapahdu jatkuvasti. Ihan ymmärrettävä syykin tuo univelka. Tietty 30h on järkky määrä mutta joskus keho huutaa lepoa.

Vierailija
12/19 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nähnyt jätkän nukkuvan pari päivää ja yötä. Parin viikon piristekuurista alas lääkkeiden voimalla.

Uni maistui siihen tapaan että luultiin ettei se enää herää. Myöhemmin kuulin että samanlainen tilanne uudestaan mutta pahempana. Jätkä kusi ja paskoi housuunsa eikä herännyt millään. Lanssilla sairaalaan ja lääkärin mukaan loppu oli lähellä.

Ei erittäin pitkät unet johdu välttämättä aineista. Muija kertoi kun oli nuorena 16 tai 17 tullut vanhempiensa luokse perjantaina. Oli ollut todella väsynyt ja mennyt alkuillasta nukkumaan. Oli luullut herätessään että on lauantai, oikeasti oli jo sunnuntai. Raapaisi sellaiset toista vuorokautta unet.

Kertoi että pelkästään aamukusi tuntui tulevan loputtoman kauan. Olo oli kertoman mukaan heikottavan hutera. No ei ole ihme jos nukkuu sellaisen käsittämättömän pitkän ajan. Huolestui niin paljon että kävi lääkärissä eikä mitään ainakaan fyysistä vikaa löytynyt. Nukkuu vieläkin toisinaan yli 12 tuntia yhtä kyytiä.

Vierailija
13/19 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran nukkunut 23h melkein putkeen. Menin nukkumaan klo 9 aamulla ja kävin klo 11 syömässä 2 lenkkimakkaraa ja qsella, heti takaisin ja aamukasilta herätys. Alla oli viikko 2-3h unilla. Ei aineita.

Ap:n keissi kuulostaa joltain ainehelta.

Vierailija
14/19 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin kanssa vaan nukkua. Oikeastaan ihan ainut asia mitä haluan enää tehdä. Ens alkuun vaikka toi 30 tuntia kuulostaisi ihanalta, mut en v*ttu voi kun pitää mennä huomennakin töihin ja sehän kiinnostaa kuin kilo kiviä.

Ymmärrän paremmin kuin hyvin. Muakin kiinostaa työ kuin kilo paskaa. Vielä kun on juonut niin ensi yö saattaa mennä pyöriessä ilman unta. Ei olisi ensimmäinen kerta kun joutuu menemään töihin ilman sekunttiakaan unta. Mielummin vaikka oksentaisi sikana kuin valvoisi tuskaisena.

Tuo ainoa laillinen päihde on siksi paska kun siitä tulee niin monenmuotoiset huonot jälkiolot. Siksi suosin miedompia aina kun se on mahdollista. Niistä ei sentään tarvi kärsiä käytön jälkeen.

Vierailija
15/19 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mulla itsekin tuli mieleen, mutta en kuitenkaan ollut baarissa poikkeuksellisen sekava. Oksensin kyllä kotiin tullessa, mikä oli outoa juomisen määrään nähden. Kerran nuoruudessa laitettu tyrmäystippaa, sillon pimeni heti, nyt ei ollut sellainen vaikutus. Kerran laitettu jotain opioidia kun pupillit meni pikkuruisiksi, silloin oksentelin myös vaikka olin juonut vain kaksi tuoppia ollutta. Voisihan se olla tosiaan että jotain lääkettä lasiin laitettu...

Laitettu opioidia lasiin?! Kuka hullu laittaa tuntemattoman lasiin useiden kymppien käyttöannoksen? Itse olen huumeiden viihdekäyttäjä ja joskus oikein miettii ravintolassa että kunpa joku laittaisi huumeita lasiin, mutta koskaan kukaan ei laita. Eikä laita ystävillenikään. Tyrmäystipat on eri juttu mutta ei kai kukaan oikeasti huumeitaan tuhlaa ventovieraisiin? Jokainen käyttäjä tietää, että tavallisista huumeista ei mene niin tiedottomaan tilaan että esim. raiskaus onnistuisi tuosta vain. Siksi juuri tyrmäystipat.

Vierailija
16/19 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tänä viikonloppuna nukkunut kahdet 10 tunnin unet ja päiväunet päälle. Raskas työ, valoton vuodenaika, kertyvä ikä.

Vierailija
17/19 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitettu opioidia lasiin?! Kuka hullu laittaa tuntemattoman lasiin useiden kymppien käyttöannoksen? Itse olen huumeiden viihdekäyttäjä ja joskus oikein miettii ravintolassa että kunpa joku laittaisi huumeita lasiin, mutta koskaan kukaan ei laita. Eikä laita ystävillenikään. Tyrmäystipat on eri juttu mutta ei kai kukaan oikeasti huumeitaan tuhlaa ventovieraisiin? Jokainen käyttäjä tietää, että tavallisista huumeista ei mene niin tiedottomaan tilaan että esim. raiskaus onnistuisi tuosta vain. Siksi juuri tyrmäystipat.

Kyseessä oli sekakäyttäjä kaverini, joka baarissa minut tavatessaan tarjosi minulle tuopin. Epäilen Tramalia tms joka saa mut oksentamaan muutenkin enkä siksi voi käyttää. En tarkoita nyt mitään oikeita huume-oppiaatteja kuitenkaan eikä että olis ollut tarkoitus tyrmätä. Ehkä halusi vaan mulle kunnon kännit en tiedä.  Ja tosiaan olen herkkä tuollaisille, pupillit meni pikkuisiksi ja mukana ollut ystäväni, joka on hoitaja,  arveli että kyseessä olis ollut joku opioidi. ap

Vierailija
18/19 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät unet kyllä

Vierailija
19/19 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun enkka on 7h putkeen. Hitto, olin kuin uudestisyntynyt sen jälkeen. Normaalisti nukun 2-4h/yö eikä päikkäreitä ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä