Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei te kaikki naiset, jotka olette olleet lapsena isän suosikkeja: millaisia aikuisia teistä tuli?

Vierailija
29.10.2017 |

ja onko teillä ollut jotain ongelmia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarma, hyvä parisuhde, luotan itseeni ja muihin ihmisiin. Lisäksi minusta tuli DI 😊

Vierailija
2/7 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsevarma, hyvä parisuhde, luotan itseeni ja muihin ihmisiin. Lisäksi minusta tuli DI 😊

Lisäys vielä... suosikki? Isäni kohteli minua ja veljeäni tasapuolisesti. Tuki ja kannusti oli meistä ylpeä. Mutta ei mitään aikuista isin pikkuprinsessaa.

Vierailija
4/7 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoana lapsena ja isän rakastamana minusta tuli hyvän itsetunnon omaava ihminen. Suhteeni poikiin ja miehiin on ollut rento ja luonnollinen. Olen aina tullut paremmin toimeen miesten kuin naisten kanssa. Itsenäisyys ( elän hyvässä parisuhteessa) ja oman polun kulkeminen on ollut tärkeää. Huomioon ottaen muut ihmiset. Jossain tutkimuksissa on todettu hyvän isä-tytärsuhteen olevan tärkeä tekijä tytön itsetunnon kehittymisessä.

Vierailija
5/7 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoana lapsena ja isän rakastamana minusta tuli hyvän itsetunnon omaava ihminen. Suhteeni poikiin ja miehiin on ollut rento ja luonnollinen. Olen aina tullut paremmin toimeen miesten kuin naisten kanssa. Itsenäisyys ( elän hyvässä parisuhteessa) ja oman polun kulkeminen on ollut tärkeää. Huomioon ottaen muut ihmiset. Jossain tutkimuksissa on todettu hyvän isä-tytärsuhteen olevan tärkeä tekijä tytön itsetunnon kehittymisessä.

Olet ehkä nuori vielä. Nämä "tulen paremmin toimeen meisten kanssa" ovat poikkeuksetta sellaisia. Keski-iässä kun miesten huomio hiipuu, ei yllättäen enää sanotakaan noin.

Vierailija
6/7 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän itsetunnon omaava nainen. Isän arvostus varmaan vaikutti myös siihen, että valitsin "kovan" ("miehisen") tieteenalan opiskeltavaksi ja jatkoin tutkijaksi enkä ole haasteita pelännyt työurallani. Oma tyttäreni sai kannustusta sekä minulta että isältään ja on myös valinnut haastavan opiskelualan.

Vierailija
7/7 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko sinulla huono äitisuhde vai mistä koet johtuvan että et tule toimeen naisten kanssa yhtä hyvin?