Keksikää minulle työ
Minulla on maisterintutkinto ns. pilipalialalta (ja siihen liittyvät harjoittelut eivät ole tuntuneet siltä "omalta jutulta"), joten nyt tarvitsisin ideoita siitä, että mistä löytäisin työpaikan.
Ehdottomana vaatimuksena on se, että työ EI sisällä myyntiä. Asiakaspalvelua saa sisältää, mutta EI myyntiä, koska a) vihaan sitä ja b) en osaa sitä. Joku esim. info-tiskin tyyppinen asiakkaiden neuvonta kelpaisi siis.
En myöskään jaksa enää opiskella, kaikki ne tentit ja gradut ja seminaarit tuli korvista jo ekalla kierroksella ja jokaikinen luento teki musta kroonisen haukottelijan, joten en enää ikinä halua opiskella. Jos opiskelu olisi jotenkin kädentaitoihin liittyvää, voisin opiskellakin, mutta harmi vaan, että en osaa mitään kädentaitoja (eikä ole kiinnostusta opetella). Siksi joku työ, johon pääseisi ilman koulutusta olisi kiva. Eli edes mikään palkanlaskija/kirjanpitäjä homma ei käy, koska en ole hyvä matematiikassa enkä todellakaan halua opetella mitään numeroihin liittyvää.
Onkohan olemassa tällaista työtä? :D Joku info-tiskityö on ainoa mikä minulle tulee mieleen, mutta onko muita? Ehkä joku kokoonpanotyö tehtaalla voisi toimia myös.
Kommentit (3)
kuljetus alan hommiin pääsee aikalailla jos kroppa kestää ja eiole rikostausta, siis autoilu hommia, täytyy käydä jotain parin kuukauden kursseja tietty ensin, itse ollu taksihommissa, kyllä sillä tienaa jos jaksat vääntää 12 tuntia /vuoro känniääliöitä, itsellä ei enää kroppa kestä tätä hommaa ja yritän päästä taas opiskelemaan kun minulla ei vielä ole kolmanne tason koulutusta, hyvä että en tuhlannu tätä nuorempana, silloin ei tiennyt vielä mikä kiinnostaa, nyt kiinnostaa koodaaminen ja yritän päästä opiskelemaan koodausta, mielelläänhän sitä olis työkykyinen eläkkeeseen asti eikä hajota kroppaansa
Infotiski työ todennäköisesti ei käy. Siinä pitää olla paljon yrityskohtaista tietoa = opiskelua vapaa-ajalla.
Tuotantotyöt tehtaissa, on helppoa. Sitten voisi olla joku muuttohommat.