Haluan pyytää anteeksi kaikilta palstailijoilta
Anteeksi kaikista ilkeistä ja vänkkäävistä viesteistä mitä olen palstailu-urani aikana ikinä kirjoittanut. En haluaisi olla ilkeä ihminen tosielämässäkään, miksi olisin sitä täällä.
Olen pahoillani, jos olen pahoittanut joskus mielesi.
Olen pahoillani, jos olen joskus saanut sinut ärsyyntymään tai vihastumaan.
Olen pahoillani, jos olen ollut eri mieltä kanssasi ja ilmaissut sen sinua väheksyen.
Kommentit (25)
Tänäänkö se toinen ketju oli täällä? Ja saat anteeksi!
Vierailija kirjoitti:
Tänäänkö se toinen ketju oli täällä? Ja saat anteeksi!
Taisi olla eilen, ketju käsitteli jotain ensimmäistä lastenlasta tms.
Ja kiitos! Kivaa sunnuntaita sulle!
AP
Fiksusti tehty! Saisit anteeksi, jos olisi jotain hampaan kolossa, mutta kun en ole mistään pahoittanut mieltäni, niin muuten vain kehun, että fiksusti tehty.
Kiitos AP!
Minä haluan myös vilpittömästi pyytää anteeksi. Olen varmasti joskus pahoittanut jonkun mielen tai ainakin ärsyttänyt. Anteeksi!
Minä myös pyydän anteeksi ja vannon tästä lähin ajattelevani, että ruudun takana on oikeasti oikea ihminen.
Todella hienosti sanottu kerrankin joltain täällä, kiitos Sinulle ap. siitä !
Ihan vilpittömästi siis.
Tuohonhan juuri meidän kaikkien täällä pitäisi aina pyrkiä.
Toivottavasti esimerkilläsi on nyt vaikutusta siihen suuntaan.
Olet hieno ihminen! Parempi kuin minä.
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi kaikista ilkeistä ja vänkkäävistä viesteistä mitä olen palstailu-urani aikana ikinä kirjoittanut. En haluaisi olla ilkeä ihminen tosielämässäkään, miksi olisin sitä täällä.
Olen pahoillani, jos olen pahoittanut joskus mielesi.
Olen pahoillani, jos olen joskus saanut sinut ärsyyntymään tai vihastumaan.
Olen pahoillani, jos olen ollut eri mieltä kanssasi ja ilmaissut sen sinua väheksyen.
Tottakai saat anteeksi *halaa*
Minäkin haluan pyytää anteeksi, jos olen sivaltanut sanoillani ilkeästi ja joskus vähän tarkoituksellakin kun olen ärtynyt.
Hah paskat menitte lankaan. Perun kaikki anteeksipyynnöt ja jatkan ilkeilyäni entistä kovemmin. Haistakaa p...i
Ap
Ajatelkaapa kuinka suuri merkitys sillä oikeasti on,et haluaa pyytää ja antaa anteeksi.
Se rakentaa ihmisten välille hyvää yhteishenkeä, iloa ja rakkautta.
Ap, saat anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Hah paskat menitte lankaan. Perun kaikki anteeksipyynnöt ja jatkan ilkeilyäni entistä kovemmin. Haistakaa p...i
Ap
Hei pliis.
Oikea AP
Ei haittaa. En varmasti edes muista suurinta osaa niistä. 💙
Ja anteeksi samoin, jos olen sanonut jotain inhottavaa.
Kiitos kivoista kommenteista, ja kiitos, että otatte minut tosissaan! Pelkäsin, että tämä keskustelu otetaan sarkastisena :D
AP
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kertoo aika paljon ihmisen sielunmaisemasta, jos tieten tahtoen haluaa tulla tällaiseen lankaan trollaamaan.
AP
Miksei tällainen ketju saa kruunua ja liekkiä? Ihan mahtavaa.
Tämän innoittamana eilen kirjoitellessani vastausta johonkin ketjuun huomasin olevani liian kärkäs. Muutin vastaustani ja ketju ei mennyt tappeluksi, vaikka sainkin mielipiteeni kerrottua.
Anteeksi te muut, minäkin pyydän anteeksi menneistä ikävistä kommenteista!
Sain inspiraation tähän aloitukseen eräästä toisesta ketjusta, jossa joku pyysi AP:lta anteeksi ilkeää viestiään, vaikka olikin eri mieltä. Meidän kaikkien pitäisi tehdä näin.