Mistä vedenpitävät toppahanskat 11 v pojalle, jolle lasten suurin koko 13-15v on pieni?
Aikuisten miesten osastolla hanskat liian isot eikä muutenkaan heijastimia tai vedenpitävyyttä. Naisten osastolla harvoin on vedenpitävää saati heijastinta. Ja jos löytyi, hinta oli jotain 50 euroa. Kun lasten hanskoja saa kympillä.
Ei löydy Prismasta, Jesper Juniorista eikä XXL:stä. Netistä yritän kaivaa, niin lasten hanskat loppuu useimmiten kokoon 11-13v.
Lapsella on käsi suurinpiirtein naisten M kokoa.
Kommentit (15)
Tuntuu, että ikäistään pitemmät 10-15 vuotiaat ovat väliinputoajina niin vaatteissa kuin kengissäkin.
Meillä on tämä ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Urheilu-/retkeilyväline kaupasta.
Paljon näissä tuollaiset hanskat suunnilleen maksavat? Valmis olen maksamaan max 25 euroa yhdestä hanskaparista.
Kyllä sinun on nyt vaan hyväksyttävä, että lapsi kasvaa ja vaatteiden hinnat sen myötä. 50€ hyvistä hanskoista ei ole paha ollenkaan.
Ap halusi ne edullisesti eikä nämä retkeilykauppojen ole niitä.
Yleensä tuossa iässä lapset ei käytä enää noita eli siitä johtuu ettei ole.
Lapsesi käsi kyllä ihmeen iso eli onko kuinka pitkä poika?
Itsellä samanikäinen pitkä poika ja kyllä meillä on ihan Prismasta löytynyt ja ne mahtuu minunkin käteen joka ei mikään pieni ole eli metsästä eri malleja sitkeästi
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinun on nyt vaan hyväksyttävä, että lapsi kasvaa ja vaatteiden hinnat sen myötä. 50€ hyvistä hanskoista ei ole paha ollenkaan.
Näinhän se on, mutta ei kaikilla ole varaa.
Ja jos se kallis hanska vielä katoaa...
Tuli mieleen jotta stadium vois olla edullinen paikka löytää mut en sit tiedä onko siellä
Käviskö tämmöiset: https://www.stadium.fi/urheilu/lumilautailu/lumilautailuvaatteet/236535…
Jotkut laskettelukäsineet Stadiumista, XXL:stä tai Budget Sportista. Intersportista löytynee kans, mutta ovat kalliimpia ja kun sesonki alkaa, löytyy niitä tavarataloistakin. Mun pojat on kapeäkätisiä aikuisia, mutta kyllä he ovat itselleen rukkasia osanneet löytää kohtuuhintaan ulkoilua varten.
50 euroa hanskoista on paljon 11-vuotiaalle, jonka käsi kasvaa koko ajan. Lisäksi koulussa joskus katoaa hanskat tai ne pöllitään, varsinkin kalliit. Prismassa on lasten toppahanskoja kympillä. Harmi, kun ne eivät mahdu.
Kannattaa myös katsella Tokmannit, Halpahallit jne, mitä näitä nyt teillä päin sattuu olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Käviskö tämmöiset: https://www.stadium.fi/urheilu/lumilautailu/lumilautailuvaatteet/236535…
Jotkut laskettelukäsineet Stadiumista, XXL:stä tai Budget Sportista. Intersportista löytynee kans, mutta ovat kalliimpia ja kun sesonki alkaa, löytyy niitä tavarataloistakin. Mun pojat on kapeäkätisiä aikuisia, mutta kyllä he ovat itselleen rukkasia osanneet löytää kohtuuhintaan ulkoilua varten.
Just jotku tommoset käy, mutta jos sormet on eroteltuna, ois ehkä parempi kouluun. Lisäksi noi on loppu verkosta.
Mä (nainen) ostin itselleni Bulan hanskat XXL:stä. Vedenpitäviksi mainostettiin, käytännössä en ole vielä ehtinyt testaamaan. Maksoivat alta kahdenkympin.
Tokmanni. Sieltä löytyy miesten puolelta pientä kokoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urheilu-/retkeilyväline kaupasta.
Paljon näissä tuollaiset hanskat suunnilleen maksavat? Valmis olen maksamaan max 25 euroa yhdestä hanskaparista.
Ainakin Intersportissa on usein hyviä tarjouksia. Juuri vähän aikaa sitten täällä oli viikonlopun ajan kaikki tuotteet -30%.
En osaa nyt valitettavasti kertoa hintoja.
Stadiumin sivuilla on hyvä ohje hanskojen kokoon. Pitää mitata kädenympärys rystysten kohdalta. Ja ranteesta pisimpään sormeen.
Meillä on nuo mitat lapsella ovat 17 cm ja 17 cm.
Eli nuorten hanska kokoa XL sopii just ja just.
Sit pitää ostaa naisten puolelta, sillä miesten pienemmät koot on liian isot.
kokotaulukko:
Naisten gore-tex hanskat. Löytyy retkeilykaupoista.