Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joanna Multi Blond- vaalennusaineesta kokemuksia?

Vierailija
28.10.2017 |

?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilin itse tätä vaalennusainetta ja aivan järkyttävä kokemus. pidin päässä noin 30min, menin suihkuun ja aloin pestä vaalennusta pois ja mietin että miks lähtee näin paljon hiuksia. suihkun jälkeen harjasin hiuksia ja jäi tupoittain hiuksia kiinni harjaan ja hiukset katkeili sieltä sun täältä... nyt on todella epätasaiset hiukset ja kuivat korput etenkin latvoista.. ja huomasin myös jälkeenpäin että rinnalleni oli tippunut värjäyksen aikana vaalennusainetta ja nänniin oli tullut siihen kohtaan valkoinen laikku?? .... ei oo KOSKAAN aikasemmin käynyt mitään tällästä..oon todella järkyttynyt ja pettynyt.. koittanut kuitenkin monra vuotta kasvattaa hiuksia

Vierailija
2/16 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pitänyt lukea tämä aiemmin. Puoli vuotta sitten suunnilleen käytin juuri tuota väriä muistaakseni ja samoin saman merkin jotain raidoitusväriä. Ensin näytti ihan hyvältä, mutta sitten harjasin ne seuraavana päivänä niin hiuksista katkeili ensin ehkä 5cm mittaisia hiuksia ja sitten värjäsin sillä värillä uudestaan, kun väri oli epätasainen ja eikös sitten alkanut tippumaan pidempiä latvoja. :))) Mulla oli tätä aikaisemmin melkein napaan asti pitkät hiukset, jotka oli pehmeät ja melko hyvässä kunnossa vaikka lämpökäsittelin ja värjäsin niitä välillä. Mulla oli siis tummat hiukset joissa blondit latvat... tällä hetkellä hiukset vähän yli solisluiden mitassa. HUOH. Ja näyttää että ois kerroksittain leikattu, kun on katkennut niin paljon. Lyhyimmillään alle korvan kohdalle ulottuvia hiuksia seassa (ja niitä on paljon..) onneksi on melko paksut hiukset niin ei ole niin kauhean näköinen vaikka hiukset eri mittaisia.. kaikista hauskinta tässä on että oon nyt samassa pisteessä värin kanssa, kuin mistä melkeinpä lähdettiin. Värjäsin sen tumman takasin, kun oma tyvi näytti hirveältä vaaleiden hiuksien kanssa enkä halunnut enää blondata edes tyveä. Nyt en pysty tehdä hiusten kanssa mitään taas pitkään aikaan, kun eivät kestä lämpökäsittelyä tai muutakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/16 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/16 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii, tosin on lyhkäset hiukset. Peitti yllättäen jopa vähän noita harmaitakin. Halvaks väriks siis ihan ok.

Vierailija
6/16 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetta.

Vierailija
7/16 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnostaan lämpimän vaaleaan hiukseen sai tällä kauniin ja tasaisen kylmän sävyn. Huippulaatua, nro. 1.

Vierailija
8/16 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

entodellakaansuosittele kirjoitti:

kokeilin itse tätä vaalennusainetta ja aivan järkyttävä kokemus. pidin päässä noin 30min, menin suihkuun ja aloin pestä vaalennusta pois ja mietin että miks lähtee näin paljon hiuksia. suihkun jälkeen harjasin hiuksia ja jäi tupoittain hiuksia kiinni harjaan ja hiukset katkeili sieltä sun täältä... nyt on todella epätasaiset hiukset ja kuivat korput etenkin latvoista.. ja huomasin myös jälkeenpäin että rinnalleni oli tippunut värjäyksen aikana vaalennusainetta ja nänniin oli tullut siihen kohtaan valkoinen laikku?? .... ei oo KOSKAAN aikasemmin käynyt mitään tällästä..oon todella järkyttynyt ja pettynyt.. koittanut kuitenkin monra vuotta kasvattaa hiuksia

Tuskin on minkään tuotteen syy jos sinä olet sen kanssa huolimaton ja harjaat hiuksiasi liian kovakouraisesti?

Vierailija
9/16 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein uskaltaa käyttää?

Vierailija
10/16 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjäysväliksi suositellaan vähintään 6-8 viikkoa, päteekö myös Joanna vaalennusaineeseen?

Vierailija
11/16 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivakiva.. kirjoitti:

Olisi pitänyt lukea tämä aiemmin. Puoli vuotta sitten suunnilleen käytin juuri tuota väriä muistaakseni ja samoin saman merkin jotain raidoitusväriä. Ensin näytti ihan hyvältä, mutta sitten harjasin ne seuraavana päivänä niin hiuksista katkeili ensin ehkä 5cm mittaisia hiuksia ja sitten värjäsin sillä värillä uudestaan, kun väri oli epätasainen ja eikös sitten alkanut tippumaan pidempiä latvoja. :))) Mulla oli tätä aikaisemmin melkein napaan asti pitkät hiukset, jotka oli pehmeät ja melko hyvässä kunnossa vaikka lämpökäsittelin ja värjäsin niitä välillä. Mulla oli siis tummat hiukset joissa blondit latvat... tällä hetkellä hiukset vähän yli solisluiden mitassa. HUOH. Ja näyttää että ois kerroksittain leikattu, kun on katkennut niin paljon. Lyhyimmillään alle korvan kohdalle ulottuvia hiuksia seassa (ja niitä on paljon..) onneksi on melko paksut hiukset niin ei ole niin kauhean näköinen vaikka hiukset eri mittaisia.. kaikista hauskinta tässä on että oon nyt samassa pisteessä värin kanssa, kuin mistä melkeinpä lähdettiin. Värjäsin sen tumman takasin, kun oma tyvi näytti hirveältä vaaleiden hiuksien kanssa enkä halunnut enää blondata edes tyveä. Nyt en pysty tehdä hiusten kanssa mitään taas pitkään aikaan, kun eivät kestä lämpökäsittelyä tai muutakaan.

Oletko kokeillut Olaplexiä tai vastaavaa?

Vierailija
12/16 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään tuoreempia kokemuksia?

Vierailija
13/16 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jatkuvasti" käytössä. Ei ongelmia! Ei oo kuivat hiukset käytön jälkeen vaan mun pitää "kuivattaa" hiuksia joitaki päiviä ennen ku esim. suoraväri tarttuu.

Vierailija
14/16 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielettömän hyvä hintalaatusuhde.

Vierailija
15/16 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joanna Multi Blond Intensiv (4-5 astetta) on aina toiminut tosi hyvin, mutta Joanna Multi Blond Platinum (9 astetta) jäi kertakokeiluksi kun katkoi hiuksia poikki keskipituudesta, alempaa kuin juuresta (ja vielä pitkään värjäämisen jälkeenkin). 

Vierailija
16/16 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Priimaa on, en siksi enää muuta käytäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi