Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No minkälainen se " häiriköksi " leimattu on?

Vierailija
28.10.2017 |

Tällä palstalla voi saada nasevista huomioista etenkin valtaapitäviä arvostelevista häirikön leiman. Kuitenkin koska media ei enää hoida hommiaan vallan vahtijoina on se kansalaisten kontolle jäänyt osuus!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys lienee osoitettu minulle. Häirikkö on sellainen joka tekee aloituksia samasta aiheesta tiuhaan tahtiin. Pakkomielteinen yhteen agendaan. Ole hyvä.

Vierailija
2/6 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys lienee osoitettu minulle. Häirikkö on sellainen joka tekee aloituksia samasta aiheesta tiuhaan tahtiin. Pakkomielteinen yhteen agendaan. Ole hyvä.

Aika voimakas sana tuo pakkomielle jos kyseessä on vaikka henkienmenetys tai kokonaisen perheen hajoittaminen tyypeillä takana niin onko sinusta liikaa tuoda asia myös esille? Ethän sinä tiedä itse kaikenmaailman asioita arvioidaksesi miten tärkeällä asialla ollaankaan. Sinä leimaat autoritäärisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika voimakas sana tuo pakkomielle jos kyseessä on vaikka henkienmenetys tai kokonaisen perheen hajoittaminen tyypeillä takana niin onko sinusta liikaa tuoda asia myös esille? Ethän sinä tiedä itse kaikenmaailman asioita arvioidaksesi miten tärkeällä asialla ollaankaan. Sinä leimaat autoritäärisesti.

Mulla on kage, mulla on valta.

Vierailija
4/6 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun lisäksi sananvapautta rajoitetaan täällä P korean malliin niin

Vierailija
5/6 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä. Käytät autoritäärisesti valtaa paikassa jossa sitä ei ole eli rajoitat sananvapautta.

Vierailija
6/6 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä. Käytät autoritäärisesti valtaa paikassa jossa sitä ei ole eli rajoitat sananvapautta.

Miksi sananvapaudenlähettiläs spämmää agendaansa, liitelee kuin trolli halloweenyössä.