Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yösyöttö elokuva oli kyllä hyvä ja hauska.

Vierailija
28.10.2017 |

En ole lukenut kirjaa, ja ehkä hyvä niin, ei ollut ennakko-odotuksia juurikaan. Kiva kun tehdään mukavia suomalaisia elokuvia, ettei kaikki ole jotain outoja taiteellisia ja vakavia tai itkettäviä sotaelokuvia.
Suosittelen kyllä että menkää naiset katsomaan, en tiedä mahtaako miehet tykätä, mutta itse kävin ystävättären kanssa katsomassa, en mieheltäni edes kysynyt, hänen kanssaan mennään katsomaan varmaan Tuntematon.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traileri oli ainakin tosi hauska.

Vierailija
2/11 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin kans.

Juonikin oli sopivasti erilainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Summanen teki kaikkien aikojen koskettavimman yksinhuoltaja-isän roolin.

Vierailija
4/11 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypit tykkäs vaikka ei ollu ees tuttia tai vaippaa elokuvan oheistuotteena.

Vierailija
5/11 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollu mitään typerää "kummelitekohauskaa" onneksi, vaan ne hauskat kohdat tuli jotenkin luontevasti, ja oli hyvät näyttelijät, ei tullu mitään "salatutelämätmyötähäpeää". 

Mun mielestä se oli hauska kun se nainen pyllisti että mies tunnistaa, ja mies oli että jaa no nyt mä muistan, kun miettii että tollee vois joku oikeesti tehdä :D vähän rempseemmän puoleinen mamma.

Vierailija
6/11 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka noilla näytelijöillä pitää pokka oikeasti noissa ihan pöljissä kohtauksissa, hah hah hah.....

Vierailija
7/11 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin sitä, että tuollasta se taitaa naisillakin olla neuvolassa, kysytään tarvitko jotain apua, ja sanotaan että en tarvi, hyvin menee... Siinä mielessä kyllä surullista.

Vierailija
8/11 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut tuon kirjan montakin kertaa ja pidän siitä kovasti. Siksi vähän epäröinkin mennä katsomaan elokuvaa kun pelkään, että se sitten jotenkin pilaa kirjan, enkä pysty enää lukemaan sitä samalla tavalla kuin ennen elokuvan katsomista.

Vierailija
9/11 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä p*skaa... täytyy sanoa että suomalaisten huumorintaju on todella huonoa kun putous, luokkakokous elokuvat ja nyt vielä tämäkin naurattavat...

Vierailija
10/11 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, kiitos suosituksista. 

Ystävä pyysi leffaan juuri tätä katsomaan. Vähän vierastan tätä aihetta, kun omat ovat jo aikuisia. Että jaksanko repiä huumoria jostain vaipoista ja tuttipulloista. 

Mutta tästä rohkaistuneena menen. Eihän hyvä huumori aihetta katso. Mistä tahansa voi keksiä uudella tavalla hauskaa. 

Nyt vain odotusarvo oli tasoa: vauvalla tulee kakka housuun kesken palaverin ja hah, hah, haah.. :(

Vierailija
11/11 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt katsomassa kyseistä elokuvaa. Saattaisin jopa pitää tai sitten en. Miestä ei voisi vähempää kiinnostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi