Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin hakea herkkuja kaupasta mutta tähän aikaan kaikki katsoo että siinä on siis niin sinkku

Vierailija
28.10.2017 |

kun laittaa ne suklaat hihnalle :(

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten? Hae herkkuja jos haluat.

Vierailija
2/20 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, mä olen parisuhteessa ja lähdössä herkkuostoksille. :D Kattoo ne muakin silleen. Iha sama!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän katsovat. Mitä se kertoo heistä? Hae vaan suklaata💪🏻

Vierailija
4/20 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tosissasi. Käytiin miehen kanssa Prismassa, sitä lauantaihulinaa. Ihmiset shoppailivat joulutavaroita, ruokaa ym. Sinutko siis tunnetaan ja tiedetään, että tuo on yksin. Ajattelet lapsellisesti. Miten yleensä kehtaat tehdä yhtään mitään. Menet kauppaan ja ostat mitä haluat ja mihin rahat riittää.

Vierailija
5/20 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että parisuhteessa oleva ei voi käydä yksin missään? Minä olen ollut noin miljoona kertaa yksin kaupassa illalla, parisuhteessa olevana. Kas kun ei sen pojkeystävän tarvitse roikkua mukanani jatkuvasti ja aina se pojkefrendi ei asu edes samassa kaupungissa.

Vierailija
6/20 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selität vaan pokkana kaikille et mun mies on kipee ja kaipaa herkkuja. Ostat vielä jonkun salamipitsan siihen kylkeen. Muista sormus nimettömään!! Herkkuisaa iltaa!

Vierailija
7/20 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei h*lvetti :D :D, et voi olla niin sääliö, et noin ajattelet!

Haloo!!!!!

Vierailija
8/20 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää käyttää aikaansa miettimällä mitä muut ajattelevat kauppaostoksistasi niin se on turhaa. Useimmat eivät ajattele mitään. Vaikka onhan näitä ihmeellisiä kyylääjiä, joilla ei ole parempaa tekemistä kuin arvostella jonkun ostoksia. Mutta se on heidän ongelmansa, kyllä jokaisen pitää voida sentään kaupasta ostaa ihan mitä haluaa ja milloin haluaa.

Vierailija
9/20 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, joku oikeasti ajattelee noin. Mene Alkon kautta ja ota ryyppy, helpottaa. Marketeissa on yleensä Alko. Eiväthän pariskunnatkaan aina OLE YHTÄ AIKAA KAUPASSA.

Vierailija
10/20 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selität vaan pokkana kaikille et mun mies on kipee ja kaipaa herkkuja. Ostat vielä jonkun salamipitsan siihen kylkeen. Muista sormus nimettömään!! Herkkuisaa iltaa!

Oi tää oli paras idea. <3 Tuli niin hyvä mieli kun ajattelin et 10min kuluttua kaupassa olis kymmeniä aaveesinkkuja sormukset sormissaan selittämässä miesflunssasta :D

(ei ap)

Vierailija
11/20 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lado kärryyn 12 purkkia maitoa (iskukuumennettua, ettei mene nopeasti vanhaksi), pari pussia sämpyläjauhoja, kanisteri nestesaippuaa jne. Ollaksesi uskottava suurperheellinen sinun on ostettava suuria herkkupakkauksia. Täydestä menee, mutta menköön!

Vierailija
12/20 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, eivät katso. Tuo ajatus on vain päässäsi.

Vierailija
13/20 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta vittuakaan, nekin jotka sinuun ehkä hetkeksi kiinnittävät huomiota unohtavat olemassaolosi välittömästi.

Vierailija
14/20 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinkutrules kirjoitti:

Haloo!!!!!

Sinäkö et ikinä edes nuorena ostanut mitään mies-tuotetta jotta ei tuntuisi niin yksinäiseltä?

Vierailija
15/20 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sinkutrules kirjoitti:

Haloo!!!!!

Sinäkö et ikinä edes nuorena ostanut mitään mies-tuotetta jotta ei tuntuisi niin yksinäiseltä?

Tekeekö joku niin? :D Ei mulla oo koskaan tullut mieleenkään. Ei se mitään yksinäisyyttä vähentäisi edes, korkeintaan saisi olon tuntumaan säälittävältä ja typerältä.

Vierailija
16/20 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa kaikki herkut pikkuhiljaa arkipäivinä niin kukaan ei arvaa, että syöt yksin suruusi.

Vierailija
17/20 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sinkutrules kirjoitti:

Haloo!!!!!

Tekeekö joku niin? :D Ei mulla oo koskaan tullut mieleenkään. Ei se mitään yksinäisyyttä vähentäisi edes, korkeintaan saisi olon tuntumaan säälittävältä ja typerältä.

Olen ollut joskus häpeällisen tyytväinen ostaessani miesten partateriä jalkojen sheivaukseen sinkkuaikoinani :D Mut en siis varsinaisesti ole ostanut miestuotteita joita en tarvitse.

-eri

Vierailija
18/20 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jo tietävät, että olet sinkku. Ainakin kaikki, jotka yleensä tuntevat.

Vierailija
19/20 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kauhia! Joku katsoo. Entä sitten? Muitako olet syntynyt miellyttämään? Tai elämään kulississa?

Vierailija
20/20 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

??????? Menen kauppaan ja ostan ostokset. Menen ulos. En vilkaisekaan kenenkään ostoksiin ellei joku osta jotain jota alkaa itsekin tehdä mieli. Olen ollut suurperheen äiti ja nyt leski.

Mene kauppaan ja osta mitä ostat.