Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lipuntarkastukset, hsl:n junat

Vierailija
28.10.2017 |

Miten muut pääkaupunkiseudun lähijunia päivittäin käyttävät koette nuo jokakertaiset lipuntarkastukset? Itse haluaisin saada olla muutaman minuutin yksin ja rauhassa, keskittyä kirjaan tai kuunnella musiikkia tai muuten vaan lepuuttaa. Aina tulee joku siihen kiljumaan rumalla äänellä matkalippua nyt ja heti. Tai kun pitäisi jäädä pois, lipuntarkastaja pää punaisena tukkimassa kulkua. **tuttaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut lipuntarkastajan kiljuvan, enkä nähnyt punanaamaisena.

Vierailija
2/5 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä julkisia, ne ovat p*skaa. Miksi et autoile?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siellä on nykyään oikeita lipuntarkastajia ja sitten konnareita jotka myös katsovat lippuja. Ei kannata nykyään julkisissa torkkua, joku narkki voi vaikka livauttaa piikillä ja pölliä tavarat. 

Vierailija
4/5 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konnareita on ihan liikaa tarkistamassa lippuja tai muuten vaan kävelemässä vaunua päästä päähän. Yhden matkan aikana voi tulla kaksi tai kolmekin kertaa konnarit, vaikka matka kestäisi vain puolisen tuntia.

Vierailija
5/5 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on lipuntarkastajien työtä kysyä lippua ja minä olen julkisia käyttämällä hyväksynyt että niin voi käydä. Yksittäisiä kertoja olen kulkenut töistä kotiin taksilla jos olen ollut töissä yli 12 h enkä jaksa enää hetkeäkään isoa laumaa ihmisiä ympärillä. Muuten kuljen aina julkisilla enkä jaksa pahoittaa mieltäni lipuntarkastuksesta, minulla on aina se kausilippu lompakossa ja vaiva ei ole iso ottaa sitä sieltä kun tarkastaja tulee. Eihän siinä tarvitse edes sanoa mitään, kunhan näyttää korttia.