Muumeissa opetetaan heliosentristä maailmaa
Muistatteko Muumipeikko ja Pyrstötähti -elokuvan Piisamirotan? Muistatteko kuinka hän Muumiperheen ruokapöydässä opetti maailmankaikkeudesta, että pöytä on aurinkokunta ja yksi pikkuleivät murunen on meidän planeettamme? Tämä on tarkkaan suunniteltua aivopesua, jolla kansakunta yritetään irrottaa Luojasta. Lapsesta asti meille annetaan väärää informaatiota! Maa on litteä!
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Kiva tarina hermanni.
Se on totuus
Olet ymmärtänyt kielikuvan väärin. Piisamirotta puhui vaan siitä kuinka Tellus on yksi pieni murunen verrattuna ympäröivään kaikkeuteen.
Vierailija kirjoitti:
Olet ymmärtänyt kielikuvan väärin. Piisamirotta puhui vaan siitä kuinka Tellus on yksi pieni murunen verrattuna ympäröivään kaikkeuteen.
No tästähän juuri oli kyse!
Itse olen joskus huumorimielessä miettinyt, mitä Piisamirotta tarkoitti sillä, kun hän tuossa kyseisessä pöytäkeskustelussa kuvaili mustia aukkoja "käsittämättömän syviksi". Nykytieteen mukaanhan mustia aukkoja ei voi tutkia niiden suunnattoman vetovoiman vuoksi, joten se, että mitä ne sisältävät on arvoitus. Tai ehkä Piisamirotalla oli se teoria, että mustat aukot ovat eräänlaisia madonreikiä toiseen ulottuvuuteen/universumiin, kuten joillakin tähititetelijöillä on oikeassakin elämässä.
Olisi oikeastaan ollut hauska nähdä, jos Piisamirotta olisi alkanut kertoa näitä multiversumi-teorioita muumeille.
Eikö musta-aukot nimen omaan siis olw syviä? Johonkinhan se kaikki materia on mentävä?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen joskus huumorimielessä miettinyt, mitä Piisamirotta tarkoitti sillä, kun hän tuossa kyseisessä pöytäkeskustelussa kuvaili mustia aukkoja "käsittämättömän syviksi". Nykytieteen mukaanhan mustia aukkoja ei voi tutkia niiden suunnattoman vetovoiman vuoksi, joten se, että mitä ne sisältävät on arvoitus. Tai ehkä Piisamirotalla oli se teoria, että mustat aukot ovat eräänlaisia madonreikiä toiseen ulottuvuuteen/universumiin, kuten joillakin tähititetelijöillä on oikeassakin elämässä.
Olisi oikeastaan ollut hauska nähdä, jos Piisamirotta olisi alkanut kertoa näitä multiversumi-teorioita muumeille.
Itse veikkaisin, että Piisamirotta tarkoitti mustien aukkojen syvyydellä nimenomaan niiden ääretöntä vetovoimaa. Jos esim. tiputtaisi kiven syvään pohjattomaan kaivoon, ei olisi varmaa tietoa siitä, mihin se kivi lopulta päätyy. Samoin kun jokin materia päätyy mustaan aukkoon, nykytiede ei pysty antamaan varmaa tietoa siitä, mihin se materia päätyy lopulta. Piisamirotta siis luultavasti vain rinnasti vetovoiman ja syvyyden "vertauskuvallisesti" toisiinsa.
Mua vieläkin ärsyttää että piisamirotta pilasi kakun perskarvoillaan.
Avasin tämän ketjun ja nyt talon eteen tuli signaaliauto!!!
Muumipappa kyllä tuntui tietävän että Maa on litteä. Kun filosofi selosti maailmankaikkeudesta, Muumipappa sanoi että se kuulostaa epämiellyttävältä. Sitähän heliosentrisellä mallilla tavoitellaan, ahdistusta ja pahoinvointia.
Ja vieraita avaruudesta -jaksossa kun avaruuskoje tekee Muumipapasta näkymättömän, säteet muodostavat hetkellisesti kolmion. Kolmio on Illuminatin symboli.
No voi herranjumala. Illuminatihan tästä vielä puuttuikin.
Kiva tarina hermanni.