Voiko naiselle tullaa hiivaa siitä, että hän käy meressä uimassa, ja alapää hörpää suolavettä sisäänsä?
Kommentit (14)
Melkonen alapää kun hörpää suolavettä. Ikinä en ole kuullutkaan alapään hörpäävän. Isompi ongelma taitaa olla se jos reikä on niin avonainen että hörpää oikein sitä vettä. Hörpää, hörpää... voi luoja.
Mä haluun tollasen hörppäävän naisen.
En tiedä. Hiiva voi tulla alapäähän kyllä lähes mistä tahansa, jos kehon mikrobikanta muuttuu tai järkkyy jostain syystä. Antibioottikuuri tai uusi seksikumppani voivat olla syynä. (Jälkimmäinen ei siis tarkoita sitä, että olisi tarttuva tauti kyseessä.)
Vierailija kirjoitti:
Alateitse synnyttäneitä naisia suosittelen. Heillä on usein "luukut" pysyvästi auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alateitse synnyttäneitä naisia suosittelen. Heillä on usein "luukut" pysyvästi auki.
Juu näin on. Todellakin.
Vierailija kirjoitti:
Melkonen alapää kun hörpää suolavettä. Ikinä en ole kuullutkaan alapään hörpäävän. Isompi ongelma taitaa olla se jos reikä on niin avonainen että hörpää oikein sitä vettä. Hörpää, hörpää... voi luoja.
No tietenkinhän sinne menee vettä, kun ei vaginassa ole sulkijalihaksia estämässä. Tutustupa naisen anatomiaan hieman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tietenkinhän sinne menee vettä, kun ei vaginassa ole sulkijalihaksia estämässä. Tutustupa naisen anatomiaan hieman.
Meinaatko että emättimessä vaan vesi huljuttelee edestakaisin uidessa? Ihan kuin jossain putkessa.
En taida enää koskaan käydä uimahallissa 😂
Miehesi pettää paljaalla, toisen naisen emätintauhkat tekevät sen hiivan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko että emättimessä vaan vesi huljuttelee edestakaisin uidessa? Ihan kuin jossain putkessa.
En taida enää koskaan käydä uimahallissa 😂
Mä meinaan, että jos portit on auki, niin vesi menee sisään.
Jos se noin menee niin naisesta valuisi aika pitkään vettä uimisen jälkeen, vai luukut auki. Nyt mimmit painepesurit käyttöön niin tulee vidduun vipinää.
Vierailija kirjoitti:
Jos se noin menee niin naisesta valuisi aika pitkään vettä uimisen jälkeen, vai luukut auki. Nyt mimmit painepesurit käyttöön niin tulee vidduun vipinää.
Miten niin "jos se noin menee"? Miten se sitten menee? Miksei toosaan muka menisi vettä?
Enpä usko, että merivesi hiivaa aiheuttaa. Mieti olisiko joku muu nyt altistanut.
Saippuapesusta menee.