Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä muotoiset kasvot vanhenee kauniisti?

Vierailija
28.10.2017 |

Olen kiinnittänyt huomiota siihen että osalla kasvot eivät vanhanakaan valahda, vaikka ikääntymistä tietysti tapahtuu muuten. Ja toisilla kasvot ja piirteet taas valahtavat tai alkavat "roikkua" jo keski-iässä.

Minkä muotoiset kasvot säilyvät teidän mielestä parhaiten? Korkeat poskipäät (luusto) ainakin tuntuvat olevan sellainen piirre joka pitää kasvot pitempään kasassa.

Mietin tässä myös mikä on oma kohtaloni kun vanhenen.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaas Aku Louhimiehen järkyttävän kärsineitä kasvoja. Tyyppi on laiha kuin mikä. Ja näyttää 49-vuotiaana 70-vuotiaalta.

Vierailija
22/56 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaas Aku Louhimiehen järkyttävän kärsineitä kasvoja. Tyyppi on laiha kuin mikä. Ja näyttää 49-vuotiaana 70-vuotiaalta.

Suoraan sanoen mieluummin vanhenisin hänen tavallaan kuin niin että kasvot olisivat yhtä pussia ja helttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta mitä väliä sillä on?

Onko kovin ulkonäkökeskeisillä vanhuksilla jäänyt jokin vaihe käymättä läpi nuorempina vai mistä on kyse?

Vierailija
24/56 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kovin ulkonäkökeskeisillä vanhuksilla jäänyt jokin vaihe käymättä läpi nuorempina vai mistä on kyse?

Monilla naisilla ulkonäkö määrittää käytännössä kokonaan heidän minuuttaan. Taistelu sen menettämistä vastaan alkaa heti kohta teini-iän jälkeen. Sairasta!

Vierailija
25/56 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla naisilla ulkonäkö määrittää käytännössä kokonaan heidän minuuttaan. Taistelu sen menettämistä vastaan alkaa heti kohta teini-iän jälkeen. Sairasta!

Jep, olen pian 30 ja suurin osa ystävistäni käyttää jo antiage-tuotteita. Hullua.

Vierailija
26/56 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassisen elegantit kasvonpiirteet joita suomalaisilla ei kovin yleisesti ole. Myös ihon laatu vaikuttaa, geneettinen juttu jolle ei kauheasti itse voi. Tämän takia on aika epäreilua kun miehet haukkuvat suomalaisia vanhempia naisia ja vertaavat muihin maihin, väittäen että se johtuu suomalaisten huonoista elintavoista.

Suomalaisilla on tyypillisesti pienet ja melko syvällä olevat silmät, raskaat kulmat ja ulkonevat poskiluut sekä pystynenä tai pottunenä. Keski-ikäistyessä kaikki nämä piirteet alkavat korostua vähemmän tyylikkäällä tavalla. Lisäksi meillä on usein kuiva ja ohut iho (joka siis rypistyy ja alkaa roikkua keskimääräistä nuorempana). Kun katson itseäni ja vertaan samanikäisiin muualla Euroopassa niin pakko myöntää että aika kamalaltahan minä näytän tässä vertailussa. En polta, en kaljoittele, en ole nuorenakaan näitä tehnyt. Olen myös aina suojannut ihoani auringolta. En ole ylipainoinen vaan hyvinkin hoikka. Hoidan ihoani. Ja silti näytän miltä näytän. Silmiä tuskin kasvoista erottaa, pienet silmät syvällä kuopissaan raskaiden kulmien alla ja ohimot kuopalla, posket roikkuvat ja syvät juonteet menevät nenänpielistä suupieliin.

Mutta samalla tavalla kun katsoo suomalaisia miehiä niin eihän täällä juuri ole sellaisia klassisen komeita vaan pienisilmäisiä, "kirveellä veistettyjä kasvonpiirteitä" ulkonevine nenänsieraimineen. Eivät ne miehetkään meillä tyylikkäästi vanhene, joten heillä ei kyllä ole paljon varaa arvostella naisten ulkonäköä. Me suomalaiset nyt vain emme sitä kauneinta kansaa ole ja tämä koskee molempia sukupuolia.

Geeneilleen ei vain voi mitään, on turhaa itsensä kiusaamista tavoitella jotain sellaista mikä ei ole mahdollista.

Vierailija
27/56 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunismuotoinen luusto eikä lihavuusjojoilua ja terveelliset elintavat on kaunis ikääntyminen!

Vierailija
28/56 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittakaa kuvia kauniista vanhenneista naisista ja kauniista luustosta.

Vierailija
29/56 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin kulmakarvat ei ole raskaat, silmät ei ole syvällä kuopissa, on korkeat pokipäät eikä ohimot ole kuopilla, nenä ei ole pysty eikä roikkuvakaan. Ja olen vaalea ihan suomalainen.

t:se sydänkasvoinen

Vierailija
30/56 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta suomalaiset naiset ovat nimenomaan paljon nuoremman näköisiä kuin muissa maissa. Tai pohjoismaalaiset nyt yleensä. 

Jossain Espanjassa kuusikymppinen on täysi muori, täällä voi olla jopa tyttömäinen. 

Tätä tukee kesksutelut ulkkisten kanssa. Monet miehet ovat raportoineet vähän häpeissään, että luulevat usein joitain nelikymppisiä nuoriksi naisiksi. 

Vierailija
31/56 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kiinnittänyt huomioo...

Mut tosi paljon mun mielestä vaikuttaa se, miten ihminen sisäsesti voi. :) Esim onnellisuus on tosi tärkeä, ainaki mulla..... Ja hyvä seksielämä, se parantaa todella paljon ihon kuntoa yms. Ja tietty tärkein on ruokavalio, esim roskaruokaa syövät iho ei todellakaan hohta samallalailla mitä jos syö kasviksia...

Ja tietenki se, että miten meikkaa & miten hoitaa. :) Ja myös se, kuinka paljon on ulkoilmassa.

Itelläni on ainaki sillee, että ku ruokavalio päin persettä ja ulko-ilmassa ei oo tullu oltua, plus ei seksielämää eikä kasviksia vaan paremminki sokeria ja rasvaa niin sillon ei oo kauneimmillaa. :DD

Vierailija
32/56 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeat poskipäät omaavat tosiaan yleensä vanhenevat kauniisti. Sellaiset söpönaamat, joissa luusto ei näy, valahtavat.

Vierailija
33/56 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeat poskipäät omaavat tosiaan yleensä vanhenevat kauniisti. Sellaiset söpönaamat, joissa luusto ei näy, valahtavat.

millainen on söpönaama? Ihan mielenkiinnosta kysyn ja kyllä Audreyllä myös valahtanut poskipäät vanhemmiten.

Vierailija
34/56 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pulleammat posket ,sen sileämmät,laiha naama ..vanha naama

Timo Soinikin on ihanan nuorekas siloposki.

Joku katkera neliönaamako se siellä huutelee? Pyöreäkasvoiset ihmiset nimenomaisesti näyttävät ikäistään nuoremmilta, tämän olen havainnut ihan omin silmin. Terävät ja kolkot piirteet omaavat ihmiset näyttävät vanhoilta kolmenkympin jälkeen. Timo Soini on ruma syöttöporsas, joka on sairaalloisen lihava. Huono esimerkki mistään pyöreäkasvoisuudesta.

Vierailija
35/56 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku katkera neliönaamako se siellä huutelee? Pyöreäkasvoiset ihmiset nimenomaisesti näyttävät ikäistään nuoremmilta, tämän olen havainnut ihan omin silmin. Terävät ja kolkot piirteet omaavat ihmiset näyttävät vanhoilta kolmenkympin jälkeen. Timo Soini on ruma syöttöporsas, joka on sairaalloisen lihava. Huono esimerkki mistään pyöreäkasvoisuudesta.

Vai sitä mieltä olet, pallopää. Paljonkos sulla on ylipainoa?

Vierailija
36/56 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

millainen on söpönaama? Ihan mielenkiinnosta kysyn ja kyllä Audreyllä myös valahtanut poskipäät vanhemmiten.

Sellaiset, joissa luusto ei erotu kunnolla. Eli kasvot säilyvät lapsipyöreän pikkutyttömäisinä, viattoman näköisinä ja söpöinä aikuisiälläkin. Vanhana vaan saattaa alkaa se valahdus helpommin näkyä tällaisissa pehmeämmissä kasvoissa...

https://i.ytimg.com/vi/LTeXRjoVYgU/hqdefault.jpg

Vanhoilla daameilla, joilla sen sijaan on selkeä luusto, kasvoissa ei tapahdu yhtä selvää "valahtamista". Mutta ovat nämä lapsenkasvoisemmatkin mummot suloisia. 

Vierailija
37/56 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset joilla ei ole silmät kaukana toisistaan.

Vierailija
38/56 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
39/56 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt puhuttiin kasvojen valahtamisesta. Siinä kasvojen jylhyydestä eli kunnon luustosta on hyötyä, eli ei valahda samalla tavalla.

Nuorena: https://luxuryactivist.com/wp-content/uploads/Carme-Dell-Orefice-Arthur…

Vanhana: https://lvbmag.files.wordpress.com/2016/01/model-carmen-dellorefice-c2a…

Vierailija
40/56 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt puhuttiin kasvojen valahtamisesta. Siinä kasvojen jylhyydestä eli kunnon luustosta on hyötyä, eli ei valahda samalla tavalla.

Nuorena: https://luxuryactivist.com/wp-content/uploads/Carme-Dell-Orefice-Arthur…

Vanhana: https://lvbmag.files.wordpress.com/2016/01/model-carmen-dellorefice-c2a…

tuo Carmen on käynyt kirurgilla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi