Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä muotoiset kasvot vanhenee kauniisti?

Vierailija
28.10.2017 |

Olen kiinnittänyt huomiota siihen että osalla kasvot eivät vanhanakaan valahda, vaikka ikääntymistä tietysti tapahtuu muuten. Ja toisilla kasvot ja piirteet taas valahtavat tai alkavat "roikkua" jo keski-iässä.

Minkä muotoiset kasvot säilyvät teidän mielestä parhaiten? Korkeat poskipäät (luusto) ainakin tuntuvat olevan sellainen piirre joka pitää kasvot pitempään kasassa.

Mietin tässä myös mikä on oma kohtaloni kun vanhenen.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mistä hemmetistä tietää vanheneeko kauniisti tai onko korkeat poskipäät jos kukaan ei ole koskaan sanonut mitään siitä.

ei ap

Vierailija
2/56 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne minkäänlaiset kasvot kauniina säily kun vanhenevat. Jos ne on vielä kauniit, ei ikää ole tullut tarpeeksi. Mietit että mikä on kohtalosi kun vanhenet. Minä voin kertoa sen sinulle. Sinä tulet vanhenemisen myötä niin huonoon kuntoon, että lopulta kuolet, kun elimistösi yksi osa kerrallaan kuluu loppuun, ja lakkaa toimimasta. Siinä on rapistunut ulkonäkö sivuseikka lopputuloksen kannalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että pyöreäkasvoiset vanhenevat kauniisti. Korkeista poskipäistä on hyötyä. Hoikkuus ei ole tae nuorekkuudesta - päinvastoin. Monilla tosi laihoilla naama menee riutuneen näköiseksi jo yli 30-vuotiaana.

Tervellinen ja normaali ruokavalio, paino ei liian alhainen (n.20-21 painoindeksi on hyvä), säännöllinen liikunta, mutta ei mitään kamalaa podailua, koska sekin vanhentaa kasvoja.

Hiukset myös vaikuttaa paljon. Hyvin hoidetut tuuheat hiukset nuorentaa kasvoja.

Vierailija
4/56 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät ja kapeat; sellainen "hevosnaama" vain paranee vanhetessaan. Katsokaa vaikka Einiä, joka on nykyään upea, paljon paremman näköinen kuin nuorena. Nuorena nukkemaisen sievät kasvot taas muuttuvat pöhöttyneen näköisiksi.

Vierailija
5/56 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

einillä nimenomaan oli nuorena pyöreät, nukkemaiset kasvot

Vierailija
6/56 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kulmikkaat, katsokaa nyt vaikka vanhenneen Audrey Hepburnin kuvia

Vierailija
7/56 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201708252200344412_vd.shtml

tuolta voi katsoa miten pyöreäkasvoinen ja nukkemainen Eini oli nuorena

Vierailija
8/56 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on porvoosta taas

Vierailija
9/56 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia vanhempiani kun  katson niin kasvojen muoto kyllä vaikuttaa. Toisella on neliömäisempi kasvojen rakenne, ja vanhetessa on kasvot valahtanut, etenkin leukaperät ja kaula. Suunnilleen tällainen oli nuorena:

https://www.glassesdirect.co.uk/help/face-shapes/square/

Toisella on kasvot sydämenmuotoiset, eli isohko otsa ja kasvojen yläosa, kapeat alakasvot, korkeat poskipäät ja terävä leuka. On vanhentunut paljon armollisemmin.

https://www.glassesdirect.co.uk/help/face-shapes/heart/

Vierailija
10/56 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapeat, ovaalit tai sydämenmuotoiset. Korkeat poskipäät, selkeät kasvonpiirteet. Pikemminkin androgyynit kasvot kuin söpönaama.

Toisin kuin monet väittävät, pulleus ei nuorenna vaan hoikkuus pitää kasvotkin ryhdikkäämpinä. Ylipaino saattaa pitää ihon pinkeämpänä, mutta ylipainosta seuraa helposti myös turvotusta, kaksoisleuka ja ”tanttamainen” vaikutelma.

Vierailija
11/56 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kapeat, ovaalit tai sydämenmuotoiset. Korkeat poskipäät, selkeät kasvonpiirteet. Pikemminkin androgyynit kasvot kuin söpönaama.

Toisin kuin monet väittävät, pulleus ei nuorenna vaan hoikkuus pitää kasvotkin ryhdikkäämpinä. Ylipaino saattaa pitää ihon pinkeämpänä, mutta ylipainosta seuraa helposti myös turvotusta, kaksoisleuka ja ”tanttamainen” vaikutelma.

ihanaa, kiitos, mulla kapeat, ovaalit tai sydämenmuotoiset kasvot. Oon jo kyllä 40-v ja ei juuri ryppyjä.

Vierailija
12/56 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta kulmikkaat, katsokaa nyt vaikka vanhenneen Audrey Hepburnin kuvia

Audrey vanheni kyllä tosi kauniisti. Hänellä oli aika voimakas kasvojen luusto ja poskipäät. 

Vierailija
13/56 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pulleammat posket ,sen sileämmät,laiha naama ..vanha naama

Vierailija
14/56 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

einillä nimenomaan oli nuorena pyöreät, nukkemaiset kasvot

Einin kasvojen muoto on kapeahko ovaali. Nuorena Eini näytti kyllä pyöreämpikasvoiselta, mutta taisi olla lapsenpyöreyttä + neito vähäsen pulskempi kuin aikuisena. Eini on aina ollut upea. :)

Vierailija
15/56 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timo Soinikin on ihanan nuorekas siloposki.

Vierailija
16/56 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihanaa, kiitos, mulla kapeat, ovaalit tai sydämenmuotoiset kasvot. Oon jo kyllä 40-v ja ei juuri ryppyjä.

Minä kestän kyllä rypyt, mutta kasvojen valuminen on ahdistava ajatus.

Vierailija
17/56 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olepa hyvä! Olen itse myös n. 40v ilman ihmeempiä ryppyjä. Kasvojeni muoto on lähimpänä sydämen muotoa. Olen miespuolinen valokuvaaja btw.

Vierailija
18/56 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rasvakudos on pehmeää, se ei yksin riitä tukemaan veltostuvaa ihoa ja muita kudoksia. Pohjalla täytyy olla oikeanlainen luusto. 

Liian laihat kasvot kyllä saattaa muuttua riutuneiksi vanhemmiten.

Vierailija
19/56 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kestän kyllä rypyt, mutta kasvojen valuminen on ahdistava ajatus.

Rypyt tuovat ilmettä. Valuminen on se joka oikeasti vanhentaa kasvoja ja saa väsyneen näköiseksi (siksikin hoikkuus on kasvojen kannalta parempi kuin ylipaino).

-se valokuvaaja

Vierailija
20/56 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan Alman muotoiset kasvot HEHEHE!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan