Odottavatko naiset uudelta mieheltä, että tämä
antaa oraaliseksiä? Olen aika kokematon enkä tiedä odottaako nainen sitä. Enkä varmastikkaan ole hirveän hyvä siinä. =(
m25
Kommentit (10)
Jotkut naiset tykkää siitä, toiset ei.
No ei nyt ainakaan ekalla kerralla. Itse en odota sitä muutenkaan 1-3 yhdyntäkertaan, koska ymmärrän että tauteja pelkää muutkin kuin minä. En itse anna miehelle suuseksiä ennen kuin juttu on "vakiintunut".
Pidän sitä kuitenkin tökerönä jos mies odottaa että annan hänelle paljaalle suuseksiä heti alussa, vaikka itse ei olisi valmis tekemään sitä minulle. Sellainen laskee pisteitä.
Sivistynyt nainen ei odota suuseksiä mieheltä. Todella alatasoisten ihmisten touhua.
Vierailija kirjoitti:
Sivistynyt nainen ei odota suuseksiä mieheltä. Todella alatasoisten ihmisten touhua.
Eikä minkäänlainen mies tietenkään odota suuseksiä keneltäkään naiselta, koska miehet kunnioittavat ja arvostavat naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä minkäänlainen mies tietenkään odota suuseksiä keneltäkään naiselta, koska miehet kunnioittavat ja arvostavat naisia.
Täysin eri juttu. On luonnollista että nainen alistuu seksissä.
Ei ekalla kerralla, alapään on syytä kostua pelkästä himosta muutenkin. Mutta jatkossa kyllä.
Mä annoin suuseksiä ihan ekalla kerralla kun menetin poikuuteni ja nainen tykkäs, kehui vuolaasti. Antoi myös mulle suuseksiä.
1½/5