Onpa upean näköinen Miss Oulu kilpailija!
http://static.iltalehti.fi/viihdeuutiset/ouluemilia161017mp_vd.jpg
Voi mikä kaunotar. Hän on ehdottomasti minun lempparini tämänvuotisista Miss Oulu kisoista.
Kommentit (40)
Ruskeat silmät tekevät hänestä eksoottisen. Pidän.
Ja mun makuun taas jotenkin maskuliiniset kasvonpiirteet, en tykkää.
Silmät hieman liian lähellä tosiaan. Muuten ok.
Näyttää siltä Leijonan luolan naiselta... Lori?
Minulle tulee hänestä mieleen vähän Sarah Jessica Parker.
Oudon näköinen, silmät lähellä toisiaan. Näyttää arabilta, joka on värjännyt keltaseksi hiuksensa, olisi parempi luonnollisen tummana.
Mikä noiden kaupunkimissien tehtävä sit on?
Silmät on aika lähekkäin, mutta jotain viehättävää hänessä on. Ei ole tyypillisen suomalaisen näköinen.
SJP tuli minullekin mieleen.
No nyt on kyllä silmät lähellä toisiaan ja keltainen tukka. Ei missiainesta, ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee hänestä mieleen vähän Sarah Jessica Parker.
Niin minullekin.
Vierailija kirjoitti:
Oudon näköinen, silmät lähellä toisiaan. Näyttää arabilta, joka on värjännyt keltaseksi hiuksensa, olisi parempi luonnollisen tummana.
Totta. Ei varmasti olekaan aito blondi, koska silmät ovat niin tummat ja hiukset juuri niin keltaiset kuin millaisiksi usein mustat hiukset muuttuvat blondatessa.
Näyttää tosiaan arabilta ja voihan olla, että onkin arabi, vähintään puoliksi.
Miksi pitänyt vaalentaa hiuksensa, kun on noin tummat ja vinot silmät, näyttäisi paljon paremmalta mustilla hiuksilla.
Minusta hän on kaunis, vaikka silmät ovatkin aika lähekkäin.
Hänellä on upea kasvojen luusto, malliainesta. Ei ehkä missiksi sopiva, mutta ehdottomasti potentiaalia mallinhommiin. Catwalk-mallin kasvot voivatkin olla persoonalliset ja joukosta erottuvat.
Makuasioita, oletan.