Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua jotenkin masentaa olla tinderissä. Haluaisin sellainen suhteen joka lähtee live-elämän ihastuksesta :(

Vierailija
27.10.2017 |

Mutta aika harvoissa paikoissa voi tulla sellaisia ihastuksia. Baareista nyt ei ainakaan sellaisia löydä, enkä niissä oikein käykään. Oisko kirjasto hyvä paikka?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet nainen niin mene nyt nukkumaan ja pistä kello soimaan 3.00 . sitten lähimmän baarin ovelle kytikseen. huomioi kellojen siirto

Vierailija
2/15 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei baarista löydä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei baarista löydy oikein sellaisia miehiä joista itse tykkään..

Vierailija
4/15 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei baarista löydy oikein sellaisia miehiä joista itse tykkään..

Ai sellaisia joita ei alkoholi kiinnosta? Avaa nyt vähän enemmän. No miten olisi kuntosali tai jokin kurssi?

Vierailija
5/15 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne. Ei oikein nettideitit kiinnosta...

Vierailija
6/15 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkipolulle. Ainakin mun lenkkipoluilla setämiehet hyökkää juttusille.

Vierailija
7/15 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en itsekään käy baareissa. Miksi kävisin? Käytön sen ajan mielummin omien intohimojeni parissa. En myöskään tykkää juoda alkoholia. Tulee krapulapäivä ja elämä menee hukkaan. Uskon että fiksut miehet ajattelee samalla tavalla.

Vierailija
8/15 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kirjastossa alkanut tarina on tinderissä alkanutta parempi?

Vierailija
9/15 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä. 

Tinderissä on kamala vaiva.

Ei kuvan perusteella oikein saa mitään selkoa ihmisestä

Vierailija
10/15 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderin käyttäjä antaa sitten ohjelman käyttöön Facebook-profiilinsa.

Tarkoittaa varmaan käänteisesti sitä, että Tinderin käytön edellytyksenä on jäsenyys Fb.ssa.

Enpä ole harkinnut Tinderin käyttämistä ja tämän asian selvittyä vielä vähemmän.

Innon hiipumisesta Facebookia ja Tinderiä kohtaan on jo selviä merkkejä. Ihmisille alkaa valjeta, että Facebookin tarkoitus on yksityishenkilöiden tietojen keruu ja mainonta. Rikolliset ottavat kiitollisina vastaan reaaliaikaiset tiedot ulkomaanmatkoista: meillä on Käty, osoite löytyy Fonectasta. Tervetuloa!

Vierailija
11/15 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsät ihmiset ei muutu kiinnostavammaksi, vaikka tekevät Tinder-profiilin, et sinä eikä muut.

Jos ei viitsi nähdä tutustumisen vaivaa, ei varmasti jaksa vaivautua parisuhteen eteenkään.

Jos taas haluaa vain seksiä, niin eikö ole kiva tavata tyyppi livenä ennen sitä? Tai jos kivoja kirjoitellut Tindermatchi osoittautuukin 20 vuotta vanhemmaksi pervoksi psykopaatiksi jota ei tunnista profiilikuvasta, niin eipä voi syyttää kuin itseään.

Vierailija
12/15 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei taida onnistua, siirreltiin kelloa eli ei;)

Vierailija
13/15 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderiin ei ole pakko kuulua. Toisaalta toi märinä on sitä luokkaa, että tuskin yksikään mies edes kelpaa tälle prinsessalle.

Vierailija
14/15 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tinderiä käytä. Mielikuvani kys. apin käyttäjistä on melko negatiivinen. Unelma olisi jos työn kautta löytyisi mies, niitä omalla alalla paljon ainakin on. Oman työpaikan äijät on ainakin keski-ikäisiä ja kaiken lisäksi naimisissa, joten vielä pitää kärttää josko nuorta lihaa saapuisi :D

Vierailija
15/15 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki harrastuksia. Minäkään en innostu nettideittailusta. Löysin kivan tyypin yhteisen harrastuksen kautta (liityin erääseen "meet-up" ryhmään, en tosin sillä aikeella että etsisin deittejä vaan halusin ainoastaan laajentaa tuttavapiiriä ja tehdä jotain mukavaa)! Nyt tapailemme.