Kenen julkkiksen vartalon ottaisitte?
Scarlett Johansson Lost in Translation-elokuvassa. Saisinpa sellaisen pehmeän naisellisen vartalon, joka kuitenkin on todella hoikka. Koristaisin tietenkin pyllyni vaaleanpunaisilla alushousuilla kuten leffassa.
Kommentit (12)
Alexis Ren ehdottomasti! Todella laiha mutta isot tissit.
Ei niitä kuulkaa akat mitään oteta toisten ruumiita, vaan niistä pitää maksaa.
Melania Trump! Se on pitkine hoikkine raajoineen kun gaselli. Upee!
Shakira, pieni, siro ja kauniinmuotoinen.
Just kattelin Jennifer Anistonin kroppaa tuossa viikolla telkusta kun sieltä tuli joku muutaman vuoden takainen parisuhdeleffahöpötys, että tuo ois kiva. Mutta en ole kyllä valmis sitä sen kropan eteen tekemään, mitä hän on tehnyt, että haaveeksi jää.
Gia Carangin, ehkä kaunein luomukroppa koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Just kattelin Jennifer Anistonin kroppaa tuossa viikolla telkusta kun sieltä tuli joku muutaman vuoden takainen parisuhdeleffahöpötys, että tuo ois kiva. Mutta en ole kyllä valmis sitä sen kropan eteen tekemään, mitä hän on tehnyt, että haaveeksi jää.
Mä oon nähnyt sen elokuvan joskus vuosia sitten ja muistan siitä vaan Jenniferin bodyn. En tiedä oliko hän siinä jotenkin extra tikissä ja upeana koska olenhan mä häntä ennenkin katsellut mutta en ollut kiinittännyt huomiota että hänen kroppansa on niiin upea ja sopusuhtainen. Toinen täällä jo mainituista on tuo Melania Trump joka on minun silmään 10+. Sen naisen päällä perunasäkkikin näyttäisi haute couture luomukselta!
Miss Suomi aika kiva, Charlise Theron (väärin meni) tai vaikka Halle Berry. Muodokasta mutta hoikkaa. Pitkä haluaisin olla, sellaiset 175cm.