Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tuntuu, että jumalan olemassaolo on merkittävämpi kysymys ateisteille kuin uskovaisille?

Vierailija
26.10.2017 |

Olen itse agnostikkona tehnyt tällaisen havainnon. Itselleni se, onko jumalaa olemassa ei ole mitenkään merkittävä asia.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan olemassa olon kieltäminen ateistille on elämässä olon tarkoitus. Toisaalta myös Jumalan sanoman levittäminen on toisille kristityille elämän mittainen tehtävä. Itse olen tapakristitty, en varsinaisesti usko jumalaan mutta uskon kristittyyn elämänmuotoon. Huonommassa asemassa olevista pitäisi kaikkien pitää huolta, se kuuluu jokaisen sivistyneen ihmisen toimintaan. Jos laskee kaiken rahassa ei ole sivistynyt ihminen eikä ansaitse ihmiskunnan kunnioitusta.

Vierailija
2/3 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalan olemassa olon kieltäminen ateistille on elämässä olon tarkoitus. Toisaalta myös Jumalan sanoman levittäminen on toisille kristityille elämän mittainen tehtävä. Itse olen tapakristitty, en varsinaisesti usko jumalaan mutta uskon kristittyyn elämänmuotoon. Huonommassa asemassa olevista pitäisi kaikkien pitää huolta, se kuuluu jokaisen sivistyneen ihmisen toimintaan. Jos laskee kaiken rahassa ei ole sivistynyt ihminen eikä ansaitse ihmiskunnan kunnioitusta.

Menit sitten vastaamaan itselles, kun muut ei halunnut leikkiä sun kanssa. Aika pelleä!