Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juhani Palmu: niin katoaa mainen mammona

Vierailija
26.10.2017 |

Kun Palmu oli Katriina Wuoristo kanssa, oli koteja Ranskan rivieralla ja Suomessa. Oma galleria. Nyt huonokuntoinen ja veloissa, yli 100 tuhatta vuokravelkaa. Muistan ajan,kun hän oli Kemijärvellä osuuskaupan somistaja. Näin onni elämässä vaihtelee.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, kun Palmu ja Wuoristo menivät naimisiiin ja Seura-lehdessä esiteltiin Katriinan vihkisormusta, jossa oli muhkean kokoinen keltainen timantti. Mitähän sille sormukselle kävi, kun pari erosi? Halusiko Wuoristo pitää sen siitä huolimatta, että sen antoi mies, jota ei voinut enää sietää? Muistaen Wuoriston innon mättää päälleen hervottoman kasan kalliita koruja (ei kuvaa Katriinasta ilman koruvuorta) en ihmettelisi, vaikka sormus olisi hänelle jäänytkin.

Vierailija
2/9 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan, kun Palmu ja Wuoristo menivät naimisiiin ja Seura-lehdessä esiteltiin Katriinan vihkisormusta, jossa oli muhkean kokoinen keltainen timantti. Mitähän sille sormukselle kävi, kun pari erosi? Halusiko Wuoristo pitää sen siitä huolimatta, että sen antoi mies, jota ei voinut enää sietää? Muistaen Wuoriston innon mättää päälleen hervottoman kasan kalliita koruja (ei kuvaa Katriinasta ilman koruvuorta) en ihmettelisi, vaikka sormus olisi hänelle jäänytkin.

Ihan ot, mut mun mielestä lahja kuuluu lahjan saajalle, ei omistajalle. En palauta muillekaan ihmisille heidän antamiaan lahjoja jos välimme viilenevät.

Voimia Juhanille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ole pitänyt timanttisormukset avioeron jälkeen. Ensimmäisen avioliiton vaatimattomat rinkulat myin.

Vierailija
4/9 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihkisormus ei ole lahja, vaan merkki kahden ihmisen sitoutumisesta toisiinsa. Kun sitoumus loppuu, loppuu sormuksen pitäminenkin, ja silloin se kuuluisi ennemminkin sen antajalle takaisin kuin saajalle. Kakkosvastaaja ei ole tainnut olla naimisissa koskaan?

Vierailija
5/9 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Katriina maksoi sormuksen itse. Olihan Palmulla jo sillon ongelmia.

Vierailija
6/9 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen palauttanut avioeron ja seurustelueron jälkeen niin vihkisormukset kuin muutkin korut sekä lahjat.

Vierailija
7/9 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihkisormus ei ole lahja, vaan merkki kahden ihmisen sitoutumisesta toisiinsa. Kun sitoumus loppuu, loppuu sormuksen pitäminenkin, ja silloin se kuuluisi ennemminkin sen antajalle takaisin kuin saajalle. Kakkosvastaaja ei ole tainnut olla naimisissa koskaan?

En ole 2, mutta olen ollut kihloissa enkä antanut sormusta takaisin.. eipä kyllä mies kertaakaan sitä kysynyt.

Vierailija
8/9 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen. Eronnut sen sijaan en ole.

T:2

Vierailija
9/9 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtimies ollut tämä Palmu.

Nyt vaipoissa istuva avuton raukka. Onko tämä nyt sitä karmaa