Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tää nykyinen contour-meikkivillitys johtuu?

Vierailija
25.10.2017 |

Vielä.2000-luvun alussa ei sellaisia tarvittu ja näytti paljon paremmalta. Nykyisin nuoret naiset iskee naamaansa sellaiset teatterimeikit että huh huh... Minusta ne näyttää todella kornilta arkikäytössä. Töihin ja kouluun pitää maskeerata itsensä kuin kansikuvauksiin tai teatteriin, miksi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Contourit ei ole enää muotia.

Vierailija
2/12 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) Kardashianeista, b) nykyiset ihanteet saavuttaakseen täytyy muokata kasvonpiirteitä / luustoaan meikillä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nyt on sitten muotia? Baking vai joku muu?

Ymmärrän contourin, jos se on tehty oikeansävyisillä tuotteilla. Liian tumma varjostus ja liian vaalea korostus on törkysen näköistä.

Vierailija
4/12 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunkkaisen näköisiä tupsupipolunttuja liikenteessä.

Luomua ihaileva

Vierailija
5/12 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/12 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aika oudon näköistä päivän valossa ja muutenkin arjessa. Kyllä tulee katsottua pitkään. Tosin ehkä nämä naiset luulevat, että heitä katsotaan pitkään ihaillen.

Vierailija
7/12 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se teidän ahterianne kutittaa? Miksi pitää tuomita muita ja arvostella netissä? Haluan tietää mistä se johtuu.

Vierailija
8/12 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunkkaisen näköisiä tupsupipolunttuja liikenteessä.

Luomua ihaileva

Ohis: mielipiteensä voi sanoa kauniimminkin kuin haukkua naisia luntuiksi heidän ehostusvalintojensa takia, esim. "Henkilökohtaisesti en pidä contour-meikkiä hyvännäköisenä." Ole hyvä ja harjoittele tällaista ilmaisua vaikka kotona peilin edessä.

Vierailija
9/12 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain pitäisi tehdä, niin se lukisi varmasti siinä ohjekirjassa, joka uusien laitteiden kanssa tulee. Ihan sitä lukemista varten ne on.

Vierailija
10/12 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, muoti luultavasti peräisin Kardashianeilta, varsinkin siis Kimiltä. No, jos tekee ihan jollain contour paleteilla, voi tulla kaamea lopputulos. Mun mielestä näyttää kivalta, kun on aurinkopuuteria poskiluun alla, ja korkeimmalla kohdalla lighteriä. Mun omiin kasvoihin ei sovi poskipuna, koska mulla on mielestäni isot posket. Saa olla kanssa tarkkana, ettei lopputulos ole halvannäköinen, heh, joskus näin käy, mutta mielestäni parempi, kuin kulkea tuolla "luonnollisen kauniina". Moni "luonnollisen kaunis" voisi myös kokeilla contouria.

Vierailija
11/12 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sutikoot ihmiset naamaansa mitä haluavat. En ymmärrä miten jotkut tämmöistäkin asiaa ehtivät ja jaksavat kytätä.

Vierailija
12/12 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, muoti luultavasti peräisin Kardashianeilta, varsinkin siis Kimiltä. No, jos tekee ihan jollain contour paleteilla, voi tulla kaamea lopputulos. Mun mielestä näyttää kivalta, kun on aurinkopuuteria poskiluun alla, ja korkeimmalla kohdalla lighteriä. Mun omiin kasvoihin ei sovi poskipuna, koska mulla on mielestäni isot posket. Saa olla kanssa tarkkana, ettei lopputulos ole halvannäköinen, heh, joskus näin käy, mutta mielestäni parempi, kuin kulkea tuolla "luonnollisen kauniina". Moni "luonnollisen kaunis" voisi myös kokeilla contouria.

Tämä on varmaan sukupolvikysymys (olen siis itse 38-v. "muumio"), mutta mielestäni kyllä useinmiten kevyempi meikki sopii paremmin ihmiselle ikään katsomatta. Paksu maalikerros vanhentaa aina auttamattomasti ja tekee yleisilmeestä tunkkaisen, vaikka ehostus itsessään olisi tehty hyvinkin taidokkaasti. Eli mieluummin "luonnollinen" (ei tarvitse edes olla kaunis, pelkkä siisti ulkonäkö on itsessään ok) kuin keinotekoinen maalattu look.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi