Sokerin ja viljan poisjättäminen ja vatsa pömpöttää nyt enemmän?
Aloitin viime perjantaina syömään niin, etten syö yhtään sokeria tai viljatuotteita (valkoinen jauho pahin, täysjyvää lisään varmaan myöhemmin). Tämän pitäisi siis olla kropalle lähinnä vain hyväksi. Silti tuntuu, että vatsani pömpöttää nyt vain enemmän???? Olen syönyt pari kertaa kanaa, paljon kasviksia ja jonkin verran tofua. Lisäksi aika paljon kananmunia..... :D Ovat hyviä löysäksi keitettyinä! Johtuuko tämä pömpötys siitä?
Toisen vaihtoehdon löydän myös: chian siemenet. Niitä olen syönyt n. 2rkl puolukoiden kanssa aamuisin.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Oottele vielä. Mulla on yleensä mennyt n. 3 viikkoa siihen, et turpoaminen vähenee. Voi olla et toi chian siemen määrä on myöskin liikaa.
Oletkos katsonut paljonko pienessäkin määrässä siemeniä ja pähkinöitä on kaloreita? Kaiken muun ruuan lisäksi siitä kertyy aikamoinen määrä sanoi nuo "terveystietoiset" mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Oletkos katsonut paljonko pienessäkin määrässä siemeniä ja pähkinöitä on kaloreita? Kaiken muun ruuan lisäksi siitä kertyy aikamoinen määrä sanoi nuo "terveystietoiset" mitä tahansa.
Seesaminsiemeniä oon lisännyt ruokiin, ja hasselpähkinää syönyt ehkä noin 10 kpl koko viikon aikana. :D En usko että noista johtuu, pähkinöitä olen saattanut ennen tätäkin syödä paljon.
- ap
Ei kyllä parsakaali mua turvota yhtään, syön paljon sitä ja laihduttaessani kuului jokapäiväiseen ruokavalioon.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä parsakaali mua turvota yhtään, syön paljon sitä ja laihduttaessani kuului jokapäiväiseen ruokavalioon.
Ei minullakaan aikaisemmin ole. 😂 Ja syypää taisi löytyä: nyt olen tosiaan ollut pari kolme päivää ilman chiaa ja ainakin turvotuksen tunne on laskenut hyvin.
- ap
?