Onko noloa käyttää 10-15v. vanhoja vaatteita?
Olin aikoinaan vaatekaupassa töissä ja muutenkin on noita rättejä ; )) tullut vuosien varrella hankittua. On tullut kannettua niska vääränä kirppiksellekin tavaraa ja nytkin on kaappi taas piukassa vaatteita. Olen taas varannut loosin. Ei mitään järkeä! Mietinkin mitä jos nyt lakkaan ostamasta kun loppujen lopuksi vaatteet ei ole muuttuneet kymmenessä vuodessa niin paljoa. Mutta onko noloa käyttää vuosia vanhoja vaatteita vaikka ovat priimakunnossa? Mitkä on ihan nounou-vaatekappaleet jotka saisi heivata suoraan kierrätykseen. Esim. ratsastustyyli tms? Olisko joku hyvä tyylisivusto josta saisi selkeyttä säilytettäviin ja oikean tyylisiin vaatteisiin? Koska oma tyylini on aina mielialan mukainen...
Kommentit (28)
Ei kannata hävittää. Hyvälaatuisia vaatteita on viimeksi tehty 1900-luvulla.
No ei tietenkään ole, jos ne ovat vaikka laadukkaita tai ajattomia. Kunhan et näytä siltä, että olet jämähtänyt esim. 80-luvulle.
Nolompaa se on uusia koko vaatekaappi parin vuoden välein.
Bootcut farkut eivät ole muoti tai trendi joka tulee ja menee vaan tyyli ja elämäntapa niin kuin bootsitkin. Eikä yhtään nolo vaan hyvännäköiset, sopivat moneen kroppaan kunhan ovat oikeaa kokoa.
On noloa kysyä moista täältä ja sillä tavalla todistaa ettei oma ajattelukyky riitä asian ratkaisemiseen....
Noloa tai ei, itse käytän vaatteita niin kauan kunes ne hajoavat jos tykkään niistä. En ole koskaan pukeutunut erityisen trendikkäästi, farkutkin olen aina valinnut tummina ja simppeleinä ja kartellut kulutuksia, tosi matalia vyötäröitä, erikoisia koristeita tms. Toki jos joku trendijuttu on sattunut olemaan sellainen josta tykkään, esim. tietty väri olen silloin ostanut mutta kyllä minä niitä käytän vaikka olisivatkin so last season.
Onneksi on sellainen työ ettei tarvitse edustaa tai olla muodikas :)
Bootcut farkut eivät ole muoti tai trendi joka tulee ja menee vaan tyyli ja elämäntapa niin kuin bootsitkin. Eikä yhtään nolo vaan hyvännäköiset, sopivat moneen kroppaan kunhan ovat oikeaa kokoa.