Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mua alkaa aina naurattaa, kun töissä on luppoaikaa ja työntekijät venyttelee kipeitä selkiään mitä ihmeellisimmissä asennoissa?

Vierailija
24.10.2017 |

Ei meinaa tulla naurulle loppua. Omakin selkä huutaa hoosiannaa, mutta silti naurattaa.

Olenko ihan pimahtanut?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua aptä. En todellakaan. Olisiko apn mielestä kivaa jos muut naurais hänelle? ..vastaappa tähän ap !

Vierailija
22/28 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa joka tajuaa tän hauskuuden?

Et :) Suurin osa suomalaisista on tosikoita...

Eli jos rappusien kävelemisessä tai haukottelemisessa ei ole mielestäni mitään koomista, olen tosikko. Ihan yhtä arkisesta asiasta nyt puhutaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta ei minua ainakaan haittaa yhtään, jos minulle töissä (tai misssä tahansa muualla) nauretaankin. Tuonpahan vähän hauskuutta jonkun päivään. Se on pääasia!

Vierailija
24/28 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole normaali.

Vierailija
25/28 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopatiaa epäilen minäkin.

Vierailija
26/28 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua aptä. En todellakaan. Olisiko apn mielestä kivaa jos muut naurais hänelle? ..vastaappa tähän ap !

Ei kai ap naura niinkään ihmisille vaan tuolle tilanteelle?

Oottepa tosikkoja. Kyllä muakin joskus naurattaa ihan vaan mielleyhtymien takia, ei siksi, että suhtautuisin ihmisiin pilkallisesti.

On eri asia nauraa ihmiselle kuin ihmisen kanssa, ehkä ap:kin voisi kertoa muille, että tilanne on huvittava.

Vierailija
27/28 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on haukkumista...

En käsittänyt ollenkaan, että kyseessä olisi kivuille nauraminen vaan hölmön näköisille asennoille ja koko tilanteen koomisuudelle. 

Täytyy sitä paitsi muistaa, että selkäkipu tuskin on kuolemaksi. Kyseessä tod. näkö jonkinlainen joukkoilmiö, jossa toinen toistaan potee pahemmin. Kyllä tämä on nähty. 

Vierailija
28/28 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä tiedän että näytän typerälle venytellessäni selkääni, mutta kun mulla on selässä "asioita" joiden perusteella voisin heittäytyä vaikka heti saikulle ja sairaspäivärahalle, mut kun se sairaspäiväraha ei ole työttömyyskorvausta suurempi, niin kaiken uhallakin teen fyysisesti rankkaa työtä ja välillä venyttelen selkääni. Lisäksi on yksi työperäinen vaiva ollut joka vaati leikkauksen, joten olen päättänyt mieluummin venytellä ja näyttää silloin hassulta, kun kärsiä kivusta, kun se venyttely mulla helpottaa kipua.

Mulle ihan yks lysti jos se jonkun mielestä on hassua.